ישנם מספר בעיות בטלוויזיה שניתן לפתור על ידי כמה צעדים. במדריך זה אסביר על מספר פתרונות לבעיות ידועות, כמובן שבמידה וזה לא נפתר אז צריך לבדוק את הבעיה לעומק.
צריכים עזרה טכנית נוספת? כנסו לפורום התמיכה או לקבוצת התמיכה בפייסבוק.
פתרון לבעיות הבאות (אפליקציות ובכללי):
- אפליקציה תקועה או לא נטענת/עולה.
- אין רשת בכלל – הטלוויזיה לא מזהה את הרשת.
- אין אפשרות למצוא את הטלוויזיה (למטרת שיקוף או שיתוף תוכן) מהטלפון הנייד או מהמחשב.
- אפליקציה נסגרת עם ההודעה: “יישום זה יופעל כעת מחדש כדי לפנות זיכרון נוסף”.
- הממשק איטי ולא מגיב.
- בעיות בסאונד בחיבור בין הטלוויזיה למקרן קול או רסיבר.
- שלט רחוק לא מגיב או מיקרופון לא עובד.
יש לבצע את הפעולות הבאות:
- יש להוציא את הטלוויזיה מהחשמל (להוציא את כבל החשמל מהקיר).
- יש להמתין 10 דקות לפחות.
- יש לחבר את הטלוויזיה לחשמל והפעיל אותה.
אפליקציות לא עולות או חנות האפליקציות לא עולה:
- יש לוודא שמיקום אזור בטלוויזיה מכוון לישראל.
- יש לוודא שהשעון והתאריך תקינים בטלוויזיה.
- יש לוודא שאתם משתמשים בגרסת קושחה אחרונה.
- יש לבצע פעולות בראוטר:
- כבה את הטלוויזיה (מהחשמל).
- כבה את הראוטר למשך 10 דקות.
- הפעל רק את הראוטר והמתן 5 דקות, וודא שיש לך אינטרנט דרך הטלפון הנייד WiFi.
- אם יש אינטרנט תקין, הפעל את הטלוויזיה ובדוק שוב.
- יש לנסות לכבות את הראוטר בבית ולהתחבר עם Hotspot מהטלפון. אם דרך ה-Hotspot זה תקין זה אומר שיש בעיה ב-DNS בראוטר.
- יש לנסות ולשנות את הכרטיס רשת בטלוויזיה ל-DNS בכתובת: 8.8.8.8 ו-8.8.4.4.
- אם כל זה לא עזר אז יש לבצע איפוס להגדרות יצרן (שזה אומר מחיקה של כל האפליקציות והגדרות התמונה בטלוויזיה).
פתרון לבעיות הבאות (רשת/אינטרנט/שיקוף):
- אינטרנט איטי בטלוויזיה.
- וידיאו סטרימינג נתקע כל הזמן.
- אין רשת בכלל או חיבור לא יציב.
- אין אפשרות למצוא את הטלוויזיה או שאין חיבור (למטרת שלט רחוק מהאפליקציה בטלפון, שיקוף או שיתוף תוכן) מהטלפון הנייד או מהמחשב.
בדיקה מקדימה לבעיות באינטרנט:
קודם כל יש לבצע בדיקת מהירות, את בדיקת המהירות יש לבצע רק עם אפליקציה בטלוויזיה ולא דרך הדפדפן.
למידע נוסף אנא עברו לבדיקת מהירות גלישה בטלוויזיה. וכשיש לכם תוצאה הקטנה מ-30 מגה יש לעבור לפעולות הבאות…
יש לבצע את הפעולות הבאות:
- יש להוציא את הטלוויזיה מהחשמל (להוציא את כבל החשמל מהקיר).
- לאחר מכן יש לכבות את הראוטר/מודם בבית.
- יש להמתין עשר דקות לפחות.
- יש להפעיל את הראוטר ולהמתין חמש דקות לקבלת אינטרנט מהראוטר.
- יש לחבר את הטלוויזיה לחשמל ולהפעיל אותה.
- יש לחבר את הטלוויזיה מחדש לראוטר ולבדוק תקינות.
בדיקה לבעיות רשת נמשכות:
אם יש בעיה בטלוויזיה (בכרטיס הרשת) אז בדרך כלל לא תהיה לכם גישה לאינטרנט או לרשת דרך הטלוויזיה בכלל ובמקרה כזה צריך להזמין את השירות של היבואן ח.י לבדיקה.
אם המהירות איטית אז כנראה שהבעיה ממקור אחר, ובדרך כלל בעיות איטיות באינטרנט נגרמות בגלל הראוטר או ספק האינטרנט שלכם.
במקרה שיש ניתוקים בשידור סטרימינג או בעיות חיבור לאינטרנט שהפעולות הקודמות לא עזרו לפתרון הבעיה, אז יש לנסות ולהתחבר לראוטר אחר (חדש) או לחבר את הטלוויזיה לאינטרנט הסלולרי בטלפון בעזרת Hotspot ובך להבין אם הבעיה בראוטר הנוכחי או בטלוויזיה:
- יש לכבות את הראוטר בבית (להוציא מהחשמל).
- יש להפעיל את ה-Hotspot בטלפון הנייד.
- יש להתחבר מהטלוויזיה לרשת האלחוטית של ה-Hotspot בטלפון הנייד.
- לאחר החיבור יש לבדוק את תקינות האינטרנט בטלוויזיה.
- אם הבעיה נפתרה בעזרת ה-Hotspot אז כנראה שיש לכם בעיה בראוטר הבייתי או בספק האינטרנט שלכם.
אבל אם הבעיה לא נפתרה וגם דרך ה-Hotspot או דרך ראוטר חדש לא ניתן להתחבר לטלוויזיה ואין עדיין אינטרנט אז הבעיה כנראה בטלוויזיה ויש להתקשר לשירות לקבלת עזרה.
מסך חיבור Hotspot בטלפון iPhone
בעיות בראוטר
הטלוויזיה לא מקבל כתובת IP:
כיבוי חיסכון באנרגיה:
איפוס להגדרות יצרן:
על מנת לוודא שהראוטר נקי מהגדרות שאינם נכונות יש לבצע לו איפוס להגדרות יצרן, אבל שימו לב שאז תאבדו את הגדרות החיבור (שם משתמש וסיסמה), אם אין לכם תצטרכו לבדוק את זה מול ספקית האינטרנט שלכם.
איזה ראוטר מומלץ לקנות:
