בדיקת מהירות גלישה בטלוויזיה LG

שמור במועדפים

סטרימינג ללא תקיעות

על מנת לצפות בתוכן סטרימינג יציב באיכות מקסימלית מומלץ להשתמש בחיבור קווי ולא אלחוטי – יש לחבר את הטלוויזיה עם כבל רשת ישירות לנתב (לראוטר). כבל הרשת צריך להיות  CAT 5e או CAT 6.

יש להריץ בדיקת מהירות אינטרנט דרך הטלוויזיה ולוודא שאתם מקבלים לפחות 30 מגה.

מהירות של 30 מגה ומעלה יספקו לכם סטרימינג של 4K UHD ב-HDR וסאונד של עד Dolby Atmos (באפליקציות תומכות כמו נטפליקס).

💡 רוצים ללמוד עוד? עברו למדריך: כמה מהירות צריך לצפייה בסטרימינג בטלוויזיה.

על מנת לקבל יציבות קו מקסימלית בסטרימינג וידיאו, מומלץ להשתמש לחבר את הטלוויזיה עם כבל רשת ישירות לראוטר.

על מנת לבדוק את תקינות ומהירות הגלישה בטלוויזיה שלכם יש להוריד מחנות האפליקציות של LG את האפליקציה לבדיקת המהירות Internet Speed 2 או להשתמש באפליקציה נטפליקס לבדיקת מהירות:

Internet Speed 2

האפליקציה הרשמית של LG – בדיקת מהירות האינטרנט בטלוויזיה מול שרתים מקומיים (בארץ).
בסוף הבדיקה האפליקציה תציג לכם את התוצאה – את מהירות הקו ותענה לכם על השאלה באיזה רזולוציה מרבית של צפייה תוכלו לקבל עם מהירות האינטרנט שברשותכם (HD, 4K וכדו’).

ברשת קווית תקבלו עד 100Mbit/s

ברשת אלחוטית תקבלו יותר.

💡 ההמלצה שלנו לשידור סטרימינג יציב ומהיר זה בחיבור רשת בלבד.

בדיקת מהירות גלישה דרך אפליקציית נטפליקס

  1. הפעילו את האפליקציה נטפליקס.
  2. עברו לתפריט הגדרות (נמצא בתפריט צדדי -> הגדרות).
  3. בחרו באפשרות “עזרה”.
  4. להתחלת הבדיקה יש ללחוץ על האפשרות: “בדוק את הרשת שלך”.

המתינו לסיום הבדיקה ולקבלת מהירות הגלישה שלכם.


מהירות תקינה:

  • לאיכות HD צריך לפחות 15 מגה.
  • לאיכות 4K UHD צריך לפחות 25 מגה.
  • לאיכות HDR/Dolby Vision צריך לפחות 30 מגה.

בעיות במהירות הגלישה

אם יש בעיה בטלוויזיה (בכרטיס הרשת) אז בדרך כלל לא תהיה לכם גישה לאינטרנט או לרשת דרך הטלוויזיה בכלל, אבל אם הבעיה במהירות איטית אז כנראה שהבעיה ממקור אחר, ובדרך כלל בעיות איטיות באינטרנט נגרמות בגלל הראוטר או ספק האינטרנט שלכם.
למידע נוסף אנא כנסו למדריך עזרה הראשונה.

דילוג לתוכן