השלט הרחוק מג’יק לטלוויזיות LG דגמי 2021

השלט החכם מג’יק של LG בטלוויזיות דגמי 2021 ומעלה בעיצוב חדש, שלט ארגונומי לנוחות מירבת, השלט קל ומאוד נוח ביד המאפשר למשתמש נוחות בלתי מתפשרת עם יכולות של עכבר אוויר לדרך חדשה להפעלת הטלוויזיה שברגע שמתרגלים אין דרך חזרה.

עיצוב חדש ארגונומי

שלט רחוק מג’יק נותר כמעט ללא שינוי בשנים האחרונות, בשנת 2021 לא רק שנקבל עיצוב מחדש לשלט החכם מג’יק אלא גם כמה תכונות חדשות.

נראה שהעיצוב החדש של השלט ישמור על אותו הרעיון עיצובי של שלט החכם הקודם של LG וגם הוא שלט ארגונומי לנוחות מירבת.

בשלט החדש התווספו כפתורים ייעודיים עבור Google Assistant ו- Amazon Alexa (שירותים שלמעשה לא נתמכים עדיין בישראל), בשלט רחוק יש גם מקשי קיצור ייעודיים לנטפליקס, אמזון פריים וידיאו ודיסני+.


NFC Magic Tap – השלט יאפשר חיבורים בין הטלוויזיה למכשירים אחרים באמצעות תכונת Magic Tap שהיא פונקציה NFC (Near Field Communication), בנגיעה אחת בשלט המג’יק.

לדוגמא, בנגיעה אחת בשלט המג’יק, המשתמשים יכולים פשוט לגעת בסמארטפון תואם NFC ולשתף תוכן מהטלפונים שלהם לטלוויזיות LG או להיפך.


שלט חכם שהוא גם עכבר אוויר:

את אפשרות עכבר האוויר ניתן להפעיל בתזוזה קלה ימינה ושמאלה של השלט הרחוק, הסמן יופיע על המסך ובעזרתו תוכלו להפעיל ולהשתמש בטלוויזיה בקלות ובדיוק.


LG TV Magic Tap


פתרון תקלות:

במקרה והשלט הרחוק לא מגיב או מגיב חלקית לפקודות יש לבצע את השלבים הבאים:

  • יש לוודא שהסוללות בשלט הרחוק תקינות וחדשות (כאלה שקניתם חדשות ולא שמצאתם במקרר).
  • יש לבצע רענון/סנכרון לשלט הרחוק.
  • יש לוודא שאין לך ראוטר או משדר אחר בתדר RF צמוד לטלוויזיה שמפריע לקליטה של השלט.
  • יש לכבות את הטלוויזיה ולהוציא אותה מהחשמל למשך 10 דקות, לחבר לחשמל, להפעיל אותה ולנסות שוב.

רענון/סנכרון שלט רחוק לטלוויזיה:

  1. כוונו את השלט הרחוק לטלוויזיה.
  2. לחיצה של 5 שניות על לחצן הבית (Home) ואחורה (Back) ביחד.
  3. הודעת אישור לחיבור תופיע בטלוויזיה.

שלט מג’יק לא מגיב:

במקרה והשלט לא מגיב ומפסיק לעבוד, גם לאחר פעולה של רענון השלט מחדש (ראו סעיף הבא) לא עזר אז יש לבצע את הבדיקה הבאה:

  1. יש להוריד את האפליקציה לטלפון הנייד: LG ThinQ (האפליקציה לשליטה על הטלוויזיה דרך הרשת הביתית) ולחבר אותה לטלוויזיה.
  2. יש לחבר לטלוויזיה עכבר USB ליציאת USB בטלוויזיה ולבדוק תקינות (שהוא פעול).
  3. הבדיקה:
    ברגע שהשלט לא מגיב (מפסיק לעבוד ולתקשר עם הטלוויזיה) יש לבדוק אם דרך האפליקציה ודרך העכבר USB השליטה עדיין תקינה ועובדת.
  4. תוצאות:
    • אם השליטה עובדת תקין דרך האפליקציה והעכבר USB אז זה אומר שהבעיה היא בשלט הרחוק.
    • אם השליטה לא עובדת גם דרך האפליקציה ודרך העכבר USB אז זה אומר שיש כנראה תקלה בטלוויזיה וצריך להזמין את השירות.

אחריות:

לשלט הרחוק יש שנת אחריות של היבואן ח.י. במקרה של תקלה בשלט אנא צרו קשר עם השירות של היבואן ח.י.
במקרה שאין לכם אחריות, תוכלו לרכוש שלט חכם חדש דרך היבואן ח.י לפי הדגם של הטלוויזיה שלכם
שימו לב שהשלטים החכמים של LG מותאמים ספציפית לדגם המדוייק של הטלוויזיה.
למידע נוסף והזמנת השלט כנסו לאתר היבואן.

דילוג לתוכן