בדגמי 2021 ממשק WebOS 6 ומעלה על מנת להוריד יישומים טלוויזיה צריך להתחבר עם חשבון ה-LG שלכם. במדריך זה תקבלו הסבר איך להירשם ולהתחבר לשירות.
הודעה זו תוצג לכם ברגע שתנסו להוריד יישום ללא חיבור לחשבון, במקרה הזה לחצו על “אישור” לכניסה לחשבון.
חיבור ורישום:
- יש להפעיל את אפליקציה “יישומים” דרך סרגל היישומים (תפריט הבית).
- יש לבחור באפשרות פרופיל (אייקון במסך העליון):
- יש לבחור באפשרות: “להיכנס”
- לפניכם שלוש אפשרויות:
- להירשם באמצעות היישומון LG ThinQ – הכניסה מאפשרות לקשר את הטלפון לטלוויזיה וגם לשלוט על הטלוויזיה מהטלפון.
- להירשם באמצעות דפדפן האינטרנט
- להירשם באמצעות השלט הרחוק של הטלוויזיה (מומלץ)
- אני ממליץ לבחור באפשרות המהירה: “יש להירשם בשלט הרחוק של הטלוויזיה”.
- לרישום יש לבחור באפשרות: “צור חשבון LG“, מלאו את הפרטים.
לחיבור יש לבחור באפשרות: “כניסה לחשבון LG“, הזינו את השם משתמש והסיסמה שבחרתם ברישום ולחצו “היכנס”.
טיפול בבעיות:
הבעיה: לא ניתן להתחבר, בעת החיבור מופיעה ההודעה הבאה: “אירעה בעיה זמנית בשרת, נסה שוב מאוחר יותר”
הפתרון:
יש לשנות את שרת ה- DNS בצורה הבאה:
- לחיצה ארוכה על אייקון גלגל שיניים בשלט הרחוק (כל ההגדרות?).
- כללי -> רשת -> חיבור קווי או חיבור Wi-Fi (תלוי בחיבור שלכם).
- יש ללחוץ על כפתור “ערוך”.
- יש להוריד את הסימון של “הגדר באופן אוטומטי”.
- יש להיכנס לשרת DNS, למחוק את מה שכתוב ולהכניס: 8.8.8.8
- יש ללחוץ על “לחיבור”
- היכנסו לחשבון LG ולהירשם.