הזמנה לתערוכת CES 2022 של LG

שמור במועדפים

החברה תציג בתערוכת CES 2022 את החזון שלה לסגנון חיים קלים ונוחים יותר

THE BETTER LIFE YOU DESERVE

LG חשפה סרטון וידיאו בכיכובו של האמן זוכה הפרסים John Legend, המכהן כשגריר המותג החדש של סדרת LG SIGNATURE – כמהלך הפותח של השתתפות החברה בתערוכת CES 2022. סרטון הווידיאו בעל הכותרת THE BETTER LIFE YOU DESERVE” ” מזמין אורחים להצגת הבכורה של LG שתיערך ב- 4 בינואר, ותהווה את אירוע ההכרזה הרשמי של החברה במסגרת תערוכת CES.

לג’נד שר בסרטון הווידיאו את שיר החגים המיוחד שלו, You Deserve It All – “מגיע לך הכל” – ומזמין את כולם להצטרף אל LG בתערוכת CES על מנת לחוות את החדשנות המאפשרת לאנשים לחיות חיים טובים יותר, המגיעים להם. במסגרת אירוע הצגת הבכורה של LG, יוכלו עוקבים אחר החברה המבקרים באתר האינטרנט שלה במסגרת CES, כמו גם הצופים בערוץ היוטיוב העולמי של LG, לראות ולהאזין לחזון של החברה בדרך להתקדמות ועמידה באתגרי סגנון החיים העדכניים ביותר.

במסגרת הפורמט של תערוכת CES 2022, משלבת LG בין אלמנטים פיזיים לאלמנטים דיגיטאליים, על מנת להציע חוויה חדשה ולהגיע אל יותר אנשים, בכל העולם. שימוש בטכנולוגיות מתקדמות בתחומי המציאות המדומה והמציאות הרבודה, מתוכנן לקשר באופן שקוף בין המבקרים בביתן החברה בתערוכה בלאס וגאס ובין משתתפים מכל העולם, על מנת לחוות בצוותא את יתרונות הטכנולוגיות החדשניות אותן מציגה החברה.

לדברי Lee Jeong-seok, העומד בראש מרכז השיווק העולמי של LG Electronics, “לצרכנים בעת הזאת מגיעים חיים קלים יותר ומלאים יותר – בתהליך המוביל את LG לחתור ולחדש מדי יום ביומו. אנו מצפים להציג ב-CES את האופן שבו אנחנו מאפשרים את כל אלה: כיצד אפשר להציע חיים טובים יותר גם מול האתגרים הניצבים בפנינו על בסיס יום-יומי”.

ניתן להצטרף לאירוע המרכזי של LG בשידור חי ב-4 בינואר בשעה 08:00 PST (שעון ישראל 18:00) דרך הלינק: www.LG.com/CES2022

דילוג לתוכן