טלוויזיות LG Lifestyle בתערוכת CES2022

שמור במועדפים

LG Electronics תחשוף בתערוכת CES 2022 את סדרת טלוויזיות Lifestyle, שתוכננו ופותחו עבור אורח החיים הנוכחי הממוקד כיום בחוויית השהייה בית. טלוויזיות Lifestyle של LG מציעות מגוון יכולות ביניהן: השתלבות מסוגננת במרחב הביתי ודרכים נוחות יותר לניהול ושימוש. בעזרת היכולות החדישות, הטלוויזיות יוכלו לסייע להפוך את הבית למשרד, לחדר כושר, לגלריה, לסדנה או למרכז בידור, ובמקביל לשפר את רמת העיצוב ולהפוך את חיי היומיום למהנים יותר.

הדוגמאות הטובות ביותר לסדרת הטלוויזיות פורצות הדרך האלה הן LG Objet TV (דגם 65ART90) ו-LG StanbyME (דגם 27ART10).
שני הדגמים החדשים נמנעים מעיצוב קונבנציונלי – כדי לספק ערך חדש וחוויות משתמש. המבנה והפונקציונליות הראשונים מסוגם, הופכים את המוצרים הייחודיים הללו לפתרונות מושלמים בבתים הרב-תכליתיים של ימינו, שבהם עבודה, למידה, בידור ופנאי הם כולם חלק מתמהיל העיסוקים היומי.

טלוויזיה שהיא רהיט יוקרתי מושלם LG Objet TV

LG Objet TV, משתלבת בצורה חלקה בכל חדר כמו ציור קנבס. הסגנון המינימליסטי והשימוש העדין בצבעים ניטרליים מביאים תחכום והרמוניה חזותית לכל חלל פנימי. LG Objet TV מתאימה עצמה לצרכים השונים של המשתמשים: לחיצת כפתור בשלט רחוק המגיע יחד איתה מאפשרת הרמה או הנמכה של כיסוי בד על פי בחירת הצופה. ניתן להוריד את הכיסוי כדי לחשוף את מלוא שטח המסך עבור חווית צפייה מקסימלית – או לכסות חלקית את התצוגה ולראות רק מבחר פונקציות תפעול ושימוש במסגרת סגנון החיים המועדף.

במצב תצוגה מלאה, פאנל ה-OLED Evo בגודל 65 אינץ’ של LG Objet TV והמעבד המתקדם מציעים חווית צפייה מדהימה. תוכן מכל ז’אנר מתעורר לחיים עם צבע חי ומדויק וניגודיות יוצאת דופן. לצד איכות תמונה מעולה, טלוויזיית הפרימיום מתהדרות במערכת סאונד בת 4.2 ערוצים בהספק של 80W, העוטפת את הצופה בצליל באיכות של בית קולנוע. כאשר הטלוויזיה מוגדרת למצב Line View, תצוגת שורה, היא יכולה לעזור למשתמשים לנהל יומן בעזרת תאריך ושעון, להפוך לנגן שמע נוח בהגדרת מוזיקה או להציג אוסף של תמונות אקסקלוסיביות של חלל וטבע כאשר היא מוגדרת לגלריה.

כיסוי הבד הניתן להחלפה, המייחד את טלוויזיית LG Objet מכל הטלוויזיות האחרות הקיימות כיום בשוק, הוא מוצר של חדשנית הטקסטיל הדנית, Kvadrat. שלושת הצבעים הזמינים בז’, עץ סאקויה, או ירוק – Kvadrat Beige, Kvadrat Redwood, Kvadrat Green – נבחרו בקפידה בזכות יכולתם להתאים לפלטת צבעים רחבה ולהשתלב עם מגוון עיצובי פנים.

ההתקנה פשוטה ואלגנטית כמו עיצוב הטלוויזיה עצמה. הטלוויזיה דקה אך יציבה, מיועדת להיות ממוקמת על קיר בזווית עדינה של עד 5 מעלות, בדיוק כפי שאמנות מוצגת בגלריה מודרנית. מערכת הכבלים של הטלוויזיה מקלה על חיבור התקנים חיצוניים כגון: ממיר או קונסולת משחקים, תוך שמירה על הקווים הנקיים והעכשוויים שלה. ניתן אפילו להתקין את הטלוויזיה צמוד לקיר לשילוב מירבי עם חלל המגורים.

טלוויזיה 27″ אלחוטית LG StanbyME

טלוויזיה אלחוטית בגודל 27 אינץ’ עם סוללה מובנית המחוברת למעמד נייד עם גלגלים סמויים, ומאפשר צפייה של שלוש שעות לפני הטעינה.
ניתן להעביר את LG StanbyME בקלות מחדר לחדר לקבלת חופש צפייה האולטימטיבי.
הצג בגודל 27 אינץ’ אידיאלי לא רק עבור סרטים, תוכניות טלוויזיה תוכן וידאו אלא גם לשיחות ועידה בווידאו עם בני משפחה ועמיתים לעבודה ולצפייה בהרצאות מקוונות.

LG StanbyME מציעה נוחות צפייה ללא תחרות בזכות העיצוב הארגונומי שלה.
ניתן לסובב, להטות ולהעמיד את המסך, הן בתצוגת רוחב רגילה – והן לאורך. ניתן לכוונן את גובהה הטלוויזיה, המאפשר התאמה אישית של מיקום המכשיר בהתאם לתרחיש השימוש: להבטיח נוחות אופטימלית בצפייה בשכיבה במיטה, בעת בישול במטבח או בבילוי על הספה בסלון. צפיה בתוכן ב-LG StanbyME היא עניין קל במיוחד, הודות לאפשרות שיקוף מסך בטלפון נייד, הפועלת בצורה חלקה עם הסמארטפונים החדשים ביותר בסביבת Android ו-iOS וביישומי NFC. מעמד נשלף מאפשר לצופה להניח את הטלפון על גבי ה-LG StanbyME, כדי ליצור פתרון מהיר ומאובטח לשיחות וידאו, שיעורים מקוונים ולהזרמת תוכן. משתמשים יכולים גם לחבר את המחשבים הניידים או הנייחים שלהם ל-StanbyME באמצעות חיבור קווי (USB, HDMI) או אלחוטי.

אפשרויות שליטה אינטואיטיביות במסך החדש כוללות שימוש בשלט רחוק, זיהוי מגע ומחוות יד, כל אלו נועדו על מנת לשפר עוד יותר את אפשרויות השימוש ב-LG StanbyME. ממשק המשתמש שתוכנן במיוחד עבור StanbyME אינו דומה לכל ממשק משתמש טלוויזיה אחר – ומציע מגוון רחב במיוחד של אפשרויות התאמה לחוויית הצפייה האישית של הצופה. ל-LG StanbyME עיצוב מודרני המשתלב במגוון רחב של סגנונות עיצוב. הטלוויזיה כוללת כיסוי אחורי בחיפוי בד במרקם ובגימור בצבע בז’ בלעדי, המעניק תחושה חמימה וטבעית לכל חלל. כאשר משתמשים במסך כטלוויזיה, LG StanbyME יכולה לסייע בהשראת אווירה באמצעות יצירות אמנות יפהפיות, תמונות או לוח שנה עם שעון.

דילוג לתוכן