אפליקציית הוט לטלוויזיה LG

כבר לא צריך ממיר לצפייה בספק שירות הטלוויזיה הוט (HOT),
התוכן המלא של הוט הכולל ערוצים, סדרות וסרטים על המסך שלכם וללא צורך להשתמש בממיר, חווית צפייה חדשה ומתקדמת ביותר.

דרישות מקדימות:

  1. לקוח קיים של HOT בשירותי הטלוויזיה (לפחות ממיר אחד, מכל סוג שהוא).
  2. אינטרנט (תשתית של 100 מגה לפחות),
  3. טלוויזיה LG מדגמים התומכים – טלוויזיות Ultra HD 4K עם Web OS 3.0 ומעלה.

הצטרפו לפיילוט אפליקציית HOT:

האפליקציה עלתה לחנות בגירסת פיילוט – השירות נמצא בתקופת השקה מוגבלת ויתאפשר לקבוצת לקוחות מצומצמת.
לקוחות הוט שרוצים להירשם לשירות הפיילוט של אפליקציית הוט בטלוויזיה, מלאו את הטופס הרישום והמתינו לאישור.

לאחר וידוא העמידה בתנאים המקדימים – יבוצע רישום במערכות HOT, שלאחריו ניתן להתחבר מיידית אם הטלוויזיה כבר מחוברת לאינטרנט, או שיתואם טכנאי להתקנת מתאם MoCA אם יש צורך בחיבור הטלוויזיה בכבל.

שירות לקוחות:

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם נציג שירות באמצעות צ’אט באתר של הוט, מוקד השירות שלנו (6900*) או להשתמש בכרטיסייה שירות בדף הפייסבוק של הוט.

מה באפליקציה?

  • חיפוש – ניתן לבצע חיפוש בעברית ובאנגלית לתוכן שבשירות. כולל חיפושים אחרונים.
  • ערוצים לינאריים – רשימת ערוצים חיים (לייב) עם אפשרות לסדר לפי קטגוריות ומועדפים, צפייה בערוצים חיים כולל תקציר, הקפאת שידור, הוספת למועדפים ואפשרות העברת ערוצים עם המספרים בשלט הרחוק.
  • קטלוג VOD – סדרות ישראליות ומהעולם, סדרות מהערוצים הישראלים, סרטים, ועוד.
  • מועדפים – אפשרות לשמור את הסדרות, סרטים תוכניות המועדפים עליכם.
  • הגדרות – בדיקת מהירות ובקרת הורים וניהול מכשירים

הגבלות:

  • האפשוריות Catchup, StartOver והקלטות יגיעו בגרסאות עתידיות.
  • אין אפשרות להעביר ערוצים עם מקשי הערוצים בשלט הרחוק.
  • במסגרת הפיילוט בלבד ה-VOD של הערוצים הברודקאסט מחייב הזמנה קודם מהממיר ורק אחרי זה מאפשר לכם צפות גם באפליקציה.

שגיאות:

  • שגיאה 800088 – “תקלה פנימית במערכת אנא נסה מאוחר יותר” – האפליקציה במצב של פיילוט וסגורה למספר מצומצם של לקוחות הוט, השגיאה אומרת שאתם לא נרשמת ולא אושרתם לתוכנית הפיילוט של אפליקציה ולכן אין לכם גישה.


 

כתיבת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.

דילוג לתוכן