אפליקציית HOT Smart לטלוויזיה LG

כבר לא צריך ממיר לצפייה בספק שירות הטלוויזיה הוט (HOT),
התוכן המלא של הוט הכולל ערוצים, סדרות וסרטים על המסך שלכם וללא צורך להשתמש בממיר, חווית צפייה חדשה ומתקדמת ביותר.

דרישות מקדימות:

  1. לקוח קיים של HOT בשירותי הטלוויזיה.
  2. אינטרנט (תשתית של 100 מגה לפחות),
  3. טלוויזיה LG מדגמים התומכים – טלוויזיות Full HD עם Web OS 3.0 ומעלה.

התקנה/עדכון האפליקציה:

  • התקנה חדשה של האפליקציה ניתן לבצע דרך חנות האפליקציות בטלוויזיה תחת השם: HOT Smart.
  • לעדכון האפליקציה שכבר הותקנה, לחצו על האפליקציה מסרגל האפליקציות בטלוויזיה ובחרו באפשרות “עדכן”.

איך המצטרפים לשירות?

האפליקציה עדיין בגירסת ניסוי ולא פתוחה לכל מנוי הוט – השירות נמצא בתקופת השקה מוגבלת ויתאפשר לקבוצת לקוחות מצומצמת.

שירות לקוחות:

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם נציג שירות באמצעות צ’אט באתר של הוט, מוקד השירות שלנו (6900*) או להשתמש בכרטיסייה שירות בדף הפייסבוק של הוט.

מה חדש?

  • שלט חכם – תמיכה בשלט החכם LG Magic, עכבר אוויר.
  • תמיכה בטלוויזיות Full HD וב-4K
  • שיפור מערכת הסטרימיג באפליקציה לאיכות תמונה מעולה!
  • הקלטות – הקלטת תוכניות/סדרות מהערוצים החיים (עד 80 שעות).
  • ניתן לבצע רכישות ישירות מהאפליקציה.

מה באפליקציה?

התוכן העצום של HOT VOD עם המגוון גדול של ערוצים מהארץ ומהעולם, הכי במקום אחד וללא צרוך בממיר!

  • חיפוש – ניתן לבצע חיפוש בעברית ובאנגלית לתוכן שבשירות. כולל חיפושים אחרונים.
  • ערוצים לינאריים – רשימת ערוצים חיים (לייב) עם אפשרות לסדר לפי קטגוריות ומועדפים, צפייה בערוצים חיים כולל תקציר, הקפאת שידור, הוספת למועדפים ואפשרות העברת ערוצים עם המספרים בשלט הרחוק.
  • קטלוג VOD – סדרות ישראליות ומהעולם, סדרות מהערוצים הישראלים, סרטים, תוכן לילדים ועוד.
  • מועדפים – אפשרות לשמור את הסדרות, סרטים תוכניות המועדפים עליכם.
  • הקלטות – הקלטת תוכניות/סדרות מהערוצים החיים (עד 80 שעות).
  • הגדרות:
    תפריט הגדרות כולל בדיקת חיבור, בקרת הורים ועוד..

    • בדיקת מהירות – בדיקת תקינות חיבור להוט.
    • בקרת הורים – חסימה של ערוצים ותוכן.
    • ניהול מכשירים – מחיקה של מכשירים מחוברים.
    • שפה וכתוביות – כתוביות סמויות לכבדי שמיעה.
    • ערוצים וחבילות – הוספת ערוצים וחבילות לחשבון שלכם.
    • ספריות VOD – הספריות שלכם במערכת.

מה בהמשך?

  1. פתיחת השירות לכל מנויים.
  2. האפשרויות ל-Catchup, StartOver.

    כרגע יש אפשרות להשעיית השידור החי בלבד.

הודעות שגיאה:

  • שגיאה 800088 – “תקלה פנימית במערכת אנא נסה מאוחר יותר” – האפליקציה במצב של פיילוט וסגורה למספר מצומצם של לקוחות הוט, השגיאה אומרת שאתם לא נרשמת ולא אושרתם לתוכנית הפיילוט של אפליקציה ולכן אין לכם גישה.


 

כתיבת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.

דילוג לתוכן