אפליקציית פרטנר טי וי לטלוויזיות LG

📺 שירות טלוויזיה בתשלום חודשי הכולל ערוצים לינארים (חיים) ושירות VOD.

שירות טלוויזיה:

השירות כולל יותר מ-40 ערוצים לצפות בשידור חי – ערוצי ילדים, ספורט, סגנון חיים, טבע וחדשות. השירות גם כולל ספריית VOD עשירה וכוללת את מיטב התוכניות והסרטים המובילים בכל ז’אנר וגיל.

⭐️ שם האפליקציה בחנות: Partner tv

מה באפליקציה?

  • לוח שידורים – ערוצים חיים (לייב) כולל תקציר, השהיית שידור חי, Start Over, הקלטה ואפשרות העברת ערוצים עם המספרים בשלט הרחוק.
  • איכות שידור HD עם Bitrate גבוה לתמונה חדה ולא מרוחה.
  • שירות VOD (סרטי ילדים, סרטים, סדרות, סדרות ילדים, סרטים ברוסית).
  • שירות Catch Up המאפשר לצפות בשידור עד שבועיים אחורה.
  • הקלטות – ניתן להקליט תוכניות לצפייה מאוחר יותר.
  • הגדרות (הגבלת גיל צפיה, בקרת הורים, מידע ויציאה).

⚠️ הערות:

👈 האפליקציה נכון להיום זמינה רק למנוי קיים של פרטנר ובעתיד הקרוב תהיה אפשרות לרכוש מנוי לאפליקציה בנפרד.
👈 האפליקציה תומכת במערכת ההפעלה WebOS מגירסה 3 ומעלה, דגמי 2016 ומעלה.

17 תגובות

דלגו לטופס התגובה

  1. אש!

  2. מה לעשות כדי לסדר בטלויזיה OLED 55 C8 בזמן כניסה לאפלקציה פרטנר טי למשל בבחירת צפיה ערוץ 12 או כל ערוץ אחר המסך ניהיה אפור מה עושים תודה

    1. כבה את ההפעלה המהירה – לביטול יש להיכנס לתפריט הגדרות (לחיצה ממשוכת על כפתור גלגל השיניים בשלט) -> כללי -> ולכבות את האפשרות: Quick Start+

  3. לפעמים שם המשתמש והסיסמה מתאפסים ויש צורך להקלידם מחדש.
    האם יש פתרון?

    1. ידוע, זה קורה לכולם, כרגע אין פתרון, כנראה זה קשור לגירסאות ראשונות ואני מאמין שזה יפתר בהמשך.

    2. +1
      מחכה לפתרון

      1. מעדכן שזה עדיין חוזר למסך ה-Login אחרי כמה ימים אבל לפחות היום זה משאיר את פרטי החיבור האחרונים.

  4. ויש לי טלויזיה lg דגם 50la621y ואני לא מצליחה להוריד את האפליקציה של partner tv איך אני יכולה להוריד את האפליקצה

    1. את לא יכולה, האפליקציה תומכת במערכת ההפעלה WebOS מגירסה 3 ומעלה, דגמי 2016 ומעלה.

  5. יש לי 32lj550z, ולא מופיעה לי האפליקציה הזאת ולא מרבית האפליקציות שפורסמו אצלכם. יש לי webos 3.5 ועדיין לא מוצא את התכנים הללו. מתחיל להתחרט שקניתי LG…

    1. התמיכה כרגע היא רק למסכי UHD 4K ולא למסכי Full HD

  6. גם לי יש את הטלוויזיה 32LG550z, עם כל הדברים הדרושים, הן ברמת השנת ייצור והם בגירסה של ה web’s 3.5.
    בכל האתרים שפירסתם את המודעה הזאת לא מצויין שזה רק למסכים מסוג מסויים ולא מסוג full HD.

    אחת הסיבות שקניתי את הטלויזיה שלכם זה כי האיכות מסך טובה מאוד לעומת אחרות, יש בה סדר נוח של האפליקציות, יש בה סלקום טיוי ועוד..
    עכשיו אני רוצה לעבוד לפרטנר ולא לעשות את כל המסביב אבל אין לי את האפליקציה הזאת. למרות שהטלויזיה יחסית חדשה ברמת שנת ייצור.
    לא מבין את הקטע של רק טלוויזיות מסויימות, אין שום צורך לכך. בבקשה תוסיפו גם לפשוטי העם עם טלויזיה שהיא לא 4k.
    אחרת סתם אתבאס על החברה שלכם, ואתם יודעים, לקוח אחד מבואס מספר ל 20 איש, לקוח מרוצה מספר אולי לבן אחד במקרה הטוב..
    אז נכון יש לכם שם שעומד מאחוריכם אבל בחייאת תעשו שכל הלקוחות יהיו מרוצים. זה לא פייר.
    במקרה שלי אין לי מקום לטלויזיה גדולה, אחרת בכיף הייתי מכניס 50 אינצ.

    1. דניאל, אתה פונה לבן אדם הלא נכון, אני לא נציג של פרטנר ולא של LG, האתר (lgwebos.co.il),הקבוצה בפייסבוק והפורום שלנו הם פרטיים! האתר שלנו נועדו לתמיכה ושירות (לא רשמי) לקהילת משתמשי טלוויזיות LG ולא שירות לקוחות או תלונות.
      לכל בעיה אנא פנה ישירות לחברה (אם זה ל-LG פנה ליבואן ח.י ואם זה פרטנר פנה לשירות שלהם).

  7. יש לי תאפליקציה של פרטנר על הטלוויזיה והכל עובד טוב , רק המעבר בין הערוצים מאוד איטי צריך להמתין כמה שניות ,יש דרך שהמעבר בין הערוצים יהיה מהיר יותר ?
    וגם אם יש דרך שהטלוויזיה תידלק ישר לאפליקציה של פרטנר ?
    תודה.

    1. איכות התמונה באפליקציה של פרטנר היא מהגבוהות עם BitRate מעולה לאיכות תמונה גבוהה.
      לכן בכל פעם שאתה עובר בין מערוץ אחד לאחר יש Buffer לטעימת הערוץ שלוקח זמן.
      ככל שקו האינטרנט שלך יציבת ומהיר יותר כך מהירות העברת הערוץ תגדל, עדיף להשתמש בחיבור עם כבל רשת מהטלוויזיה לראוטר.
      גם מצד פרטנר ללא ספק שיש להם עוד מה להשתפר ולבצע Buffer יותר חכם שזה אומר שהערוץ יטען מהר יותר לאיכות נמוכה SD ואז יעבור לאיכות HD בזמן אמת ולא עם מסך שחור כמו היום.

  8. אני עם LG OLED B8 ולאחר העדכון האחרון שקרה לפני שבוע (סביבות 10 בספטמבר) לאחר פתיחת האפליקציה המסך אפור בטלוויזיה ויש קול בלבד. הדרך היחידה לפתור את זה היא הסרה uninstall של האפליקציה והתקנה מחדש. *כל* פעם זה קורה. עשיתי ריסוט לערכי מפעל של הטלוויזיה והתקנתי שוב פרטנר, אותה בעיה. ריצה ראשונה לאחר התקנה טובה, יציאה מהאפליקציה וכניסה שוב אחרי כמה דקות, מקבל מסך אפור וקול בלבד.

    1. הבעיה ידועה לפרטנר והיא בטיפול.

כתיבת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.

דילוג לתוכן