אפליקציית +Disney לטלוויזיה LG

+Disney 📺 שירות VOD בתשלום חודשי.

האפליקציה זמינה בטלוויזיה המפעילה את webOS 4.0 משנת 2018 ואילך ובחלק מהדגמים של 2017 עם מערכת ההפעלה webOS 3.5.

Disney+

שירות הסטרימינג דיסני+ מציע בידור לכל אחד ולכל מצב רוח. עם הסיפורים הגדולים בעולם מדיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים, נשיונל ג’אוגרפיק, פלוס בידור כללי עם סטאר, תוכלו לגלות את כל מה שדמיינתם פלוס הרבה יותר עם דיסני+.

בואו לצפות בשוברי הקופות האחרונים, סדרות מקוריות זוכות פרסים, תכנים דוקומנטריים, קלאסיקות, ספיישלים עוד…

שירות הסטרימינג המספק גישה למאות תכני דיסני+ מקוריים ואלפי פרקים מהספרייה העצומה של חברת וולט דיסני יחד עם מערך הולך וגדל של בידור בלעדי ומקורי.

סרטים באורך מלא, תוכניות טלוויזיה, תוכן קצר וסרטים דוקומנטריים כולם מסווגים בנוחות, ניתנים לחיפוש וזמינים לסטרימינג ממש עכשיו על המסך הגדול בבית. דיסני+ מביאה למנויים שלה שפע של תכנים שונים כמו אובי-וואן קנובי, מיס מארוול של אולפני מארוול, הקרדשיאנס ועוד.

טלוויזיות LG עם מערכת הפעלה webOS מגרסה 4.0 ומעלה מאפשרות למשתמשים לשקוע בנוסטלגיה של סיפורים אהובים בכל הזמנים או בהתרגשות של לייב אקשן.

כדי להוציא את הפרטים הקטנים ביותר מכל סצנה, טכנולוגיית LG OLED מציעה את איכות התמונה הטובה ביותר בתעשייה הודות ליחס ניגודיות אינסופי ורמת שחור מוחלטת המתאפשרת הודות לטכנולוגיית OLED, טלוויזיות LG תואמות הן ל-Dolby Vision והן ל-Dolby Atmos, ומספקות חוויית צפייה יוצאת מן הכלל.

יתרה מכך, תכונות הטלוויזיה החכמה משפרות הנוחות של LG, כולל ThinQ AI ופונקציית החיפוש האוניברסלית של LG ברחבי הפלטפורמה, פועלות בצורה חלקה עם דיסני+.

מנוי בשירות

  • איכות תמונה 4K HDR עם Bitrate גבוה ואיכותי ביותר.
  • אלפי שעות של סדרות טלוייזיה, סרטים ותוכן מלעדי.
  • תכנים בעברית.
  • בקרת הורים קל לשימוש.
  • צרו עד 7 פרופילים.
  • צפו בעד 4 מכשירים במקביל.
  • אין פרסומות.
  • ניתן לבטל את המנוי בכל זמן.
    הביטול יבוצע בתום תקופת החיוב הנוכחית או בתוך 3 ימים מהביטול, לבחירתכם. בכפוף לתנאי השירות.

דגמי הפרימיום ודירוג

על דגמי הפרימיום החדשים 2021-2022 של LG ממשק האפליקציה יעבוד תקין ומהיר.
להלן טבלת ניקוד 1 עד 10 עם רמת היציבות והמהירות של הממשק בדגמים השונים:
(1 = לא יעבוד | 10 = עובד באופן מושלם)

דגם מעבד ניקוד
NANO90
2021
7a דור 4 8
NANO79
2022
7a דור 5 8
NANO84
2022
7a דור 5 8
NANO95
2020
9a דור 3 7
NANO97
2020
7a דור 3 7
UQ90000
2022
7a דור 5 8
QNED80/81
2022
7a דור 5 8
QNED86
2022

7a דור 5

8
QNED90
2021
7a דור 4 8
QNED91
2022
7a דור 5 8
QNED99
2021
2022
9a דור 5 10
OLED Z2
2022
9a דור 5 10
OLED G2
2022
9a דור 5 10
OLED C2
2022
9a דור 5 10
OLED A2
2022
7a דור 5 8
OLED R1
2021
9a דור 4 8
OLED Z1
2021
9a דור 4 8
OLED G1
2021
9a דור 4 8
OLED C1
2021
9a דור 4 8
OLED B1
2021
7a דור 4 8
OLED A1
2021
7a דור 4 8
OLED ZX
2020
9a דור 3 7
OLED WX
2020
9a דור 3 7
OLED GX
2020
9a דור 3 7
OLED CX
2020
9a דור 3 7

דיסני על מסכי OLED

את הבדיקה עשיתי על מסך LG OLED C2, הממשק היה מהיר ויציב, הנגן היה תקין ויציב ואיכות התמונה הייתה מעולה! גם באיכות HDR 4K וגם בכותרים עם Full HD בלבד, התמונה מדהימה!
החיסרון הגדול הוא שאין עדיין תמיכה בסאונד Dolby Atmos ואין כרגע תמיכה Dolby Vision.


רישום לשירות

הרישום הוא דרך האתר disneyplus.com, מחיר מנוי לשנה הוא 399 ש”ח או חודשי 39.9 ש”ח.

💡 את הרישום יש לבצע ע”י מספר הטלפון שלכם!


הוראות התקנה

⭐️ שם האפליקציה בחנות: +Disney

  1. בדגמי 2021 ומעלה: תוכלו פשוט ללחוץ על הכפתור המובנה של דיסני+ בשלט הטלוויזיה של LG ולהתקין את האפליקציה.
    הערה: במידה והכפתור לא עובד לכם, יש לכבות את המסך ולהוציא אותו מהחשמל ולחבר בחזרה.
  2. היא להיכנס לחנות האפליקציות בטלוויזיה: “יישומים” או “LG Content Store” או “יישומים”.
  3. מחפשים את האפליקציה +Disney ולוחצים על כפתור התקן (או עדכן).
  4. לאחר ההתקנה יש ללחוץ על האפשרות “הפעל” או לבחור את האפליקציה משורת האפליקציות בעמוד הבית (האפליקציה בדרך כלל תהיה בסוף).

הפעלה ראשונית

  1. הפעילו את האפליקציה מתוך סרגל האפליקציות בעמוד הבית או לחצו על כפתור “Disney” בשלט הרחוק (בדגמי 2021 ומעלה).
  2. הזינו את מספר הטלפון שלכם לאימות החשבון.
  3. הזינו את הקוד שקבלתם ב-SMS לטלפון לאישור וחיבור.
  4. צרו לכם פרופילים. ניתן ליצור עד 7 פרופילים.

    הזינו את השם של המתשמש
    (מסיבה לא ברורה כרגע ניתן לכתוב את שם הפרופייל רק באנגלית ובערבית, אפשר דרך האתר לשנות את זה בעברית)
  5. בעריכת הפרופיל ניתן לקבוע את דירוג התוכן לפי גיל.
  6. כמו כן, ניתן להגיד את הפרופיל כילדים ולהגדיר נעילת הורים.
  7. נעילת הורים מבוצעת דרך האפליקציה או האתר בקטגוריה: “המרחב שלי” -> “עזרה והגדרות” -> “הגדרת הגבלות צפייה”.
  8. בשלב האחרון לרישום תבחרו את השפות של התוכן שברצוכם שיצגו.
    אפשר לבחור כמה ביחד (לדוגמה: עברית, אנגלית, ספרדית).

תמונה ושמע

Dolby Vision

דיסני+ מציע תמונה באיכות HD מלאה (רזולוציה של 1080p) עבור מרבית התכנים.
הם מציעים גם מבחר של סרטים וסדרות באיכות אולטרה HD 4K שישודרו גם באיכות תמונה ב-Dolby Vision.

התמונה מדהימה באיכות מעולה עם צבעים מדוייקים וחדות בטכנולוגיה הכי מתקדמת לטלוויזיות עם תמיכה ב-HDR ו-Dolby Vision.

💡 כרגע בגלל בעיות עומס בשרתים התמיכה ירדה ל-HDR בלבד

שמע

דיסני+ מציע מבחר של סרטים באיכות אולטרה HD 4K שישודרו גם באיכות שמע של Dolby Vision 5.1 ו-Dolby Atmos באפליקציית דיסני+ בטלוויזיות של LG. איכות התמונה/שמע שלכם תהיה תלויה במספר גורמים, בכללם יכולותיו של המכשיר שלכם ומהירות רשת האינטרנט שלכם.

בפועל בדקתי ולא הצלחתי להפעיל את השמע על Dolby Atmos, נכון שהשירות אמור לתמוך ב-Dolby Atmos אבל בפועל קיבלתי רק תמיכה ב-PCM שזה סטריאו.

מכשירים

ניתן לצפות בעד 4 מכשירים במקביל.

מהירות ממשק

מהירות הממשק תלויה בדגם של הטלוויזיה שלכם, בדגמי הפרימיום (OLED, QNED וכדו’) תקבלו מהירות מעולה ויציבות.
בדגמים בסיסים תהיה איטיות קלה בממשק בגלל מעבד חלש יותר, מקווה שבעתיד יעדכנו את הגירסה שתהיה מהירה יותר גם לדגמים אלה.


עדכונים

האפליקציה חדשה (בחיתולים) וכן יש לה באגים, יש לוודא שהיא מעודכת וכשצריך לעדכן אותה על מנת לקבל את השיפורים והעדכונים האחרונים של המפתחים.

כשהודעת העדכון מופיעה על המסך יש לבצע “עדכן” לאפליקציה.


מה באפליקציה?

המרחב שלי
בעמוד זה תוכלו לעבור בין הפרופילים שלכם, המשך צפייה ורשימת צפייה (יעודכנו בהמשך).

חיפוש בתוכן של דיסני+

בית
במסך הבית תמצאו המלצות לסדרות וסרטים (לפי נושאים), את רשימת הצפייה שלכם והמשך צפייה.

סדרות
מגוון רחב של סדרות מבית היוצר של דיסני וגם אחרים.

סרטים
עולם הסרטים הגדול של דיסני!

תמיכה בעברית

יש תמיכה בעברית בממשק, תרגום לסדרות וסרטים וגם דיבוב (לא לכל הכותרים).

כתוביות ושמע

💬 בעת הניגון ניתן לשנות את הכתוביות לשפות שונות ע”י חץ למעלה בשלט הרחוק, יש לבחור ב- “שמע וכתוביות” ולבחור בשפה הרצויה (“עברית”).

🔊 כמו כן ניתן לשנות גם את פס הקול לשפות אחרות ע”י בחירה באפשרות “שמע”.

תפריט השפות (כתוביות ושמע)

שינוי שפה

השפה של הממשק באפליקציה דיסני+ תלויה בשפה של הטלוויזיה,
מה שאומר שאם רוצים להחליף את השפה של הממשק באפליקציה לדוגמה מעברית לאנגלית אז צריך להיכנס להגדרות הטלוויזיה ולשנות את השפה של הממשק בטלוויזיה לאנגלית, ואז להפעיל מחדש את האפליקציה והיא תהיה בשפה שבחרתם.
(בטלוויזיה -> הגדרות -> כללי -> מערכת -> שפה -> תפריט שפה)


נגן המדיה

נגן המדיה קל לשימוש.
בעת הניגון ניתן ע”י לחיצה על מקש האמצעי להשהייה וחצים בשלט (ימינה/שמאל) להעביר קדימה/אחורה בזמן.

לחיצה על מקש החץ למעלה בשלט הרחוק, יעלה תפריט אפשרויות הכולל:
הגדרות איכות השידור, הגדרת שמע וכתוביות וכפתור לפרק הבא.

ניתן להעביר את התקציר והפתיח,
יש גם תמיכה בהעברה אוטומטית לפרק הבא.

במסך “איכות” ניתן לראות את הרזולוציה של התוכן הנצפה כרגע וגם ניתן לשנות את הרזולוציה/איכות השידור.


שלט רחוק

  • בדגמי 2021 ומעלה יש כפתור מיוחד לכניסה ישירה לאפליקציה דיסני.
    פשוט לחצו על הכפתור המובנה של דיסני+ בשלט הרחוק ותפעילו את האפליקציה.
    הערה: במידה והכפתור לא עובד לכם, יש לכבות את המסך ולהוציא אותו מהחשמל ולחבר בחזרה.
  • תמיכה בסמן עכבר אוויר.
  • תמיכה בחצים וכפתור אישור (אמצעי).
  • נגן הוידיאו:
    • כפתור אמצעי – השהייה וחזרה לנגן
    • כפתור אחורה – חזרה לפרטי הכותר.
    • חץ למעלה יפתח לכם את אפשרויות איכות התמונה, שמע וכתוביות, והפרק הבא.
    • חץ למטה יפתח לכם את רשימת הפרקים של העונה.
    • החצים ימינה ושמאלה משמשים להאיץ קדימה והאחורה בזמן.
      כל לחיצה אחת תעביר 10 שניות ואחרי זה 20. 30 ו-40 שניות, לחיצה ממשוכת תאפשר לכם להעביר ידנית לפי פריימים.

מגבלות ובעיות ידועות

לאחר ההשקה של האפליקציה ניתן למצוא כמה בעיות ובאגים בשירות של דיסני+ באפליקציה בטלוויזיות LG, חלק גדול מהם נמצאות בטלוויזיות בדגמים הקודמים.

האפליקציה החדשה והמקומית שבנו “הוטסטאר” בשלבים הראשונים שלה ולכן יש לנו באגים ואיטיות (וזה נכון לכל הפלטפורמות, אפל ואנדרואיד) בממשק האפליקציה בדגמים מסויימים, העניין ידוע לדיסני וזה בטיפולם.
יש לעקוב אחרי העדכונים ולעדכן את האפליקציה כשצריך.
בטלוויזיות פרימיום החדשות דגמי 2021-2022 אין בעיה והכל עובד חלק כמצופה,
אבל בדגמי טלוויזיות LED הבסיס שאצלם המעבד חלש יותר מהדגמים היקרים, יש איטיות ולאגיות בממשק ובנגן שמקשה על חווית המשתמש ושימוש באפליקציה.

סאונד
איכות הסאונד היא סטריאו בלבד, אין תמיכה בסאונד גבוה, לא Dolby Digital 5.1 ולא Dolby Atmos.

תקיעות בניגון הוידיאו
באיכות 4K וגם באיכות FHD יש עצירות בסטרימינג.

עדכון 1/7/22:
לאחר שבוע של בדיקה נראה שהבעיה נפתרה, אין תקיעות יותר! אבל יש לך מחיר…
פתרון זמני שדיסני+ עשו זה להוריד את ה-Dolby Vision ולהשאיר רק את ה-HDR.
ועכשיו אין בעיות של תקיעות, כמובן שהפתרון הזה לא טוב ואני מקווה שבהמשך הם יטפלו בזה כמו שצריך ויחזרו את התמיכה ב-Dolby Vision.

הסיבה לבעיה:
ממה שנראה, יש לזה שתי סיבות:
הראשונה היא עומס על השרתים שלהם בגלל שאין להם קלסטרים CDN בישראל וכמו באמזון, הם טוענים את התוכן וידיאו משרתים מחו”ל ולכן יש תקיעות בהזרמת התוכן לאפליקציה.
הסיבה השניה היא שיש באפליקציה בעיה במנגנון ה-Buffer, אין בעיה שהאיכות תרד כשיש עומס או בעיה של הקו אצל הלקוח אבל הנגן לא צריך להיתקע, מה שנראה הוא מנגנון ה-Buffer בנגן האפליקציה לא מצליח לזהות בעיה במהירות הקו ולהוריד את האיכות בזמן אמת לנמוכה והפוך, לדוגמה כשיש בעיה במהירות הקו המערכת צריכה להוריד את הרזולוציה מ-4K ל-1080p באופן אוטומטי ושקופה למשתמש, ואז כשהקו תקין להחזיר את זה ל-4K, פעולה זו כושלת באפליקציה.
למידע נוסף ופתרון זמני לחצו כאן.

תרגום
בחלק מהדגמים התרגום בצד במקום באמצע.
בנוסף לא ניתן לשנות את מיקום, צבע, גודל של הכתוביות.
בחלק מהכתוביות מוצגות עם פיסוק לא במקום הנכון בגלל שהתרגום LTR במקום ל-RTL (ימין לשמאל).

המשך צפייה
בנגן כשרוצים לחזור לתוכן שנצפה, מערכת ה-Resume לא תמיד עובדת והוידיאו מתחיל מההתחלה.
נראה שרק לאחר צפייה של דקה או יותר המערכת שומרת את המיקום להמשך צפייה.

צפייה מההתחלה
אין אפשר לצפות מההתחלה, אין כפתור שמפעיל את הפרק או הסרט מחד


אפליקציה בבדיקה


כמו שנאמר, האפליקציה בתחילת הדרך שלה ויש לה הרבה באגים בעיקר איטיות בממשק בדגמי טלוויזיה קודמים ובעיות בעומס בשרת ותקיעות בשידור.

פתחתי דיון על זה בקבוצה הפייסבוק וגם יש סרטון על זה:


בעיות בניגון

הניגון באפליקציה נתקע לכם? הנה ההסבר:

באפליקציות הסטרימינג יש נגני וידיאו שונים, כל חברה (כמו נטפליקס, אפל, אמזון, סלקום וכדו׳) יוצרת לעצמה את מנגנון ה-Buffer ואת מנגנון האיכות בנגן על מנת לשמור על ניגון רציף ללא תקיעות.

נראה שבאפליקציה החדשה של דיסני+ המנגנון הזה כושל ולכן יש תקיעות בהעברת הוידיאו.
אומנם יש אפשרות בנגן למצב איכות “אוטומטי” אבל בפועל זה לא עובד בחלק מהכותרים והניגון נתקע.


במסך זה אפשר ללחוץ על Retry וזה אמור להסתדר, אם לא אז תנסו מאוחר יותר.
לדוגמה:
אתם צופים בסרט כלשהו באיכות גבוהה, והקו אינטרנט שלכם פתאום לא יציב או שיש עומס מול השרתים של דיסני, אז במקום שהאפליקציה תזהה את זה ותוריד באופן אוטומטי את ברזולוציה מ-4K ל-1080P (או פחות) היא פשוט נתקעת! וזה מה שאתם חווים, המימוש בקוד שלהם למנגנון הזה באפליקציה לא תקין.

אני בטוח שהם עובדים לשפר את זה בעדכון גירסה, אבל כרגע זה המצב.

פתרון זמני:

עד שהם יתקנו וישפרו את הנגן באפליקציה, כשיש לכם תקיעות וזה לא עובר, אתם יכולים לשפר את המצב ע”י הורדת הרזולוציה ידנית מ-4K ל-1080p Full HD או 720p HD (מתוך הנגן -> חץ למעלה -> איכות) ובכך תיהנו מיציבות.


תמיכה

ניתן לקבל תמיכה משירות דיסני בכמה דרכים:


להמשך דיון ושאלות כנסו לקבוצת הפייסבוק שלנו

דילוג לתוכן