אבחון עצמי לטלוויזיה LG

שמור במועדפים

בטלוויזיות LG עם מערכת הפעלה webOS 6 יש אפשרות לאבחון עצמי של רכיבי החומרה בטלוויזיה הכולל בדיקה למסך, בדיקה של השלט הרחוק, את הרשת, חיבורי HDMI ו-RF ובדיקת חיישן התאורה.

הוראות

  1. יש להיכנס להגדרות הטלוויזיה.
  2. יש לבחור בתפריט: “תמיכה”.
  3. יש לעבור לאפשרות: “עזרה מהירה”.
  4. יש לבחור באפשרות: “בדוק פריטים”.
  5. ולאבחון יש לבחור באפשרות: “בדוק את מצב הטלוויזיה”.

בדיקת מצב הטלוויזיה

בתפריט זה תוכלו לבדוק תקינות של הרכיבים בטלוויזיה וגם לבדוק את מצב הסוללות שבשלט הרחוק.

בדיקת המסך:

בדיקה בסיסית לפאנל המסך ותקינותו.

בדיקת HDMI / RF:

בדיקת תקינות חיבורי HDMI והתקן RF של השלט הרחוק ומוצרים אלחוטיים.

בדיקת לחיישן התאורה:

חיישן שמתאים את תאורת המסך לסביבה באופן אוטומטי.

בדיקת רכיבי רשת:

בדיקה לרכיב הרשת האלחוטית וה-Bluetooth בטלוויזיה.

בדיקת השלט הרחוק ומצב סוללה:

בדיקה לתקינות השלט החכם וגם בדיקה לסוללות (מספק = תקין).


ממטב זיכרון בדגמי OLED

במערכת ההפעלה webOS 6 יש מנהל זיכרון מתקדם שאחראי על ניהול זיכרון תקין ולכן אין צורך לסגור (״להרוג״) אפליקציות מהזיכרון כמו בעבר. מנהל הזיכרון הוא אוטומטי ולכן אין צורך לסגור אפליקציות באופן ידני.
במקרה שצריך ניתן לבצע את זה ידני ע”י לחיצה ממשוכת על מקש האחורה בשלט הרחוק והאפליקציה תסגר.
כמו כן, ניתן לבצע איפוס זכירון מלא ע”י האפשרות ממטב הזיכרון אשר מוחק יישומים שלא בשימוש ומנקה זיכרון RAM.

במידה וצריך לנקות את הזיכרון באופן ידני או למחוק אפליקציות שלא בשימוש, ניתן לבצע את הפעולות הבאות:

  1. יש להיכנס לתפריט הגדרות (לחיצה ממושכת על כפתור גלגל שיניים בשלט רחוק).
  2. יש לבחור בתפריט: “תמיכה” בדגמי 2020 ובדגמי 2022 יש לבחור בתפריט: “כללי”.
  3. יש לבחור באפשרות: “טיפול OLED”.
  4. יש לבחור באפשרות: “טיפול עצמי של ההתקן”.
  5. יש לבחור באפשרות: “ממטב זיכרון”.
  6. על מנת להתחיל יש ללחוץ על כפתור “התחלה” ולהמתין לסיום הפעולה.

💡 מדריך לתקלות נוספות הכנסו לכאן.