דוח תקלות ובקשות לאפליקציית סלקום טי וי

עודכן לאחרונה: 03/07/2019

לאור בקשות חדשות ובאגים שדווחו אצל משתמשים בקבוצה, היה לי העונג לבקר במשרדים של סלקום טי וי ולהתארח אצל צוות המוצר והפיתוח. הצגתי להם את הבקשות שלכם המשתמשים ואת התיקונים שצריך לעשות, הם היו קשובים וללא ספק אפשר להגיד שלקוחות סלקום טי וי באפליקציה של LG בידיים טובות, צוות מקצועי מאוד שמוכן להקשיב ולקבל הצעות חדשות ולתקן את הבאגים הקיימים. הם עושים עבודה נפלא בתחזוקת האפליקציה ושמירה על איכות וחדשנות. כל זה על מנת לשפר לנו המשתמשים את חווית המשתמש בשירות סלקום טי וי.
הצוות תמיד מוכן לשמוע את בקשות הקהילה ולבצע אותם, אני כאן להמשיך לעדכן אותכם ולשמוע אותכם משתמשי הקהילה.

למידע מלא על עדכוני גירסה לאפליקציה כנסו לכאן.


להלן הטבלה עם רשימת הבאגים והבקשות של משתמשי סלקום טי וי באפליקציה בטלווזיות LG:

הטבלה כוללת את הסבר המעבדה ודעה עם הערות שלי. הטבלה מחולקת לשני חלקים, החלק הראשון הוא עם התקלות והבאגים, והחלק השני עם טבלה הכוללת בקשות מהמשתמשים בקבוצה.

איך מוספים תקלה/בעיה/באג או בקשה חדשה?
ניתן להוסיף בקשות או לדווח על תקלה בתגובות בסוף או דרך קבוצת דיון בפייסבוק.

הערה:
צפייה בטבלה דרך הטלפון הסלולרי מומלצת במצב מסך לרוחב.

 

באג / תקלה הסבר המעבדה דעה אישית והערות
מעבר לקצב העברת נתונים גבוה לתמונה חדה יותר בבדיקה של סלקום העברתי להם את הבקשה לקבל Bitrate גבוה יותר בשידורים.
מסך שחור עם הודעה שגיאה:
תקלה 419 – הגדרת המכשיר נכשלה
הסבר:
לכל מנוי יש אפשרות חיבור עד 5 מכשירים בלבד, החמישה מכשירים צריכים להיות קבועים.
ברגע שמשתמשים ביותר מחמישה מכשירים או שיוצאים ונכנסים מהמנוי ממכשירים שונים בכל פעם מחדש, אז תופיעה הודעת השגיאה 419.מה יש לעשות:
תקבעו מה הם 5 המכשירים שאתם משתמשים איתם לסלקום טי וי, תתחברו אליהם ואל תשנו אותם.
במקרה של תקלה 419, תיצרו קשר עם שירות הלקוחות של סלקום לעזרה ואיפוס החשבון.
אפליקציה נתקעת במסך שחור/אפור מיד לאחר מסך הפתיחה (הלוגו של סלקום טי וי) בזמן בהפעלתה. בתיקון פתרון זמני:

על מנת לפתור את הבעיה, יש לבטל את הפעלה מהירה של הטלוויזיה, אומנם זה מאט קצת את הפעלת הטלוויזיה אבל פותר את הבעיה:

1. לביטול יש להיכנס לתפריט הגדרות (לחיצה ממשוכת על כפתור גלגל השיניים בשלט) -> כללי -> ולכבות את האפשרות: Quick Start+

2. יש לסגור את האפליקציה ע”י לחיצה ממושכת על כפתור Back.

3. יש לכבות את המסך ולאחר כמה שניות להפעיל אותו מחדש.

4. זהו, הבעיה לא אמורה לחזור במצב הזה. זה פתרון זמני עד לתיקון הבעיה מהצד של סלקום.

שימו לב שפתרון זה קיים במערכת הפעלה WebOS 3 ומעלה, מתחת לזה תצטרכו לבצע איפוס להגדרות יצרן לטלוויזיה.

אפליקציה נתקעת במסך הפתיחה על תמונת הפתיחה עם העיגול טעינה מסתובב ולא עולה ונכנסת למסך שחור. תוקן
גירסה: 1.21.2

זה נגרם כתוצאה משינוי הסיסמה.
במקרה כזה האפליקציה תעלה והלקוח יצטרך לבצע Login עם הסיסמה החדשה.

מעבר בין ערוצים תקין אבל לפעמים התמונה נתקעת על המסך סיבה:
קורה בגלל אינטרנט לא יציב (נעלם ואז חוזר).

פתרון:

עובדים על פתרון…
בדיקת המהירות מציגה תוצאה לא נכונה.
דוגמאות: לקוח עם קו של 40 מגה, האפליקציה מציגה לו תוצאה מעל 90 מגה. או לקוח עם קו של 100 מגה, האפליקציה מציגה לו תוצאה של 130 מגה.
בתיקון
ערוץ NG Wild משודר באפליקציה באיכות נמוכה ועם קצב פריימים נמוך. בבדיקה נבדק דרך האפליקציה של סלקום טי וי באפל טי וי והשידור שם תקין לגמרי, איכותי יותר וללא איבוד של פריימים.
חוסר צבעים חיים (צבעים דוהיים) בערוצי הספורט באיכות 4K, מבקשים להחזיר את ה-HDR לערוצים האלה. הבעיה מגיעה מספקית הערוצים כך שלא זה קשור לסלקום טי וי.
הבעיה עברה לספקית הערוצים לבדיקה, בינתיים מומלץ להעביר למצב תמונה “ספורט”
שיפור מהירות מעבר בין ערוצים תוקן
גירסה 1.19.1
הלוגו של סלקום טי וי בתפריט ה-VOD בוהק מדי ויכול לגרום לבעיות צריבה במסכי OLED. בבדיקה השומר מסך (בדרך כלל נכנס לפעולה לאחר 3 דקות של המתנה) לא עובד כאשר נמצאים על מסך ה-VOD,

בזמן שהמשתמש נמצא במסך ה-VOD ובוחר תוכן לצפות בו השומר מסך לא יכנס לפעולה ובזמן הזה (זמן מצטבר לאורך חודשים) הלוגו נצרב.

האפליקציה נתקעת כשבוחרים “קליטה ואינטרנט” בבדיקת מהירות תוקן
גירסה 1.11.0
מועדפים נראים ללא תמונות וטקסט רק ריבועים, ולא ניתן להסיר אותם. תוקן
גירסה 1.11.0
אפשרות “נצפו לאחרונה” נתקע לאחר בחירה בתוכן מסוים תוקן
גירסה 1.11.0
הפחתת עיכוב (Delay) בשידור החי תוקן
גירסה 5.0.10
בתוכן מוקלט כבר כמעט בלתי אפשרי להעביר את הסרטון קדימה או אחורה, זה מאוד איטי ונתקע תוקן
גירסה 5.0.10
בזמן שצופים בתוכן מוקלט או שירות 24/7 או באפשרות “צפייה מההתחלה”,
לאחר מספר דקות של צפייה (זה יכול להיות בין 5 ל-30 דקות), השידור קופץ וזורק את הצופה החוצה לערוץ בשידור החי או לתפריט 24/7. זה התחיל לאחר העדכון הגדול האחרון.הבעיה נבדקה בכל מיני סוגי מסכי LG זה קורה בכולם.
תוקן
גירסה 5.0.10
מעבר בין ערוצים התמונה מטושטשת לגמרי לפרק זמן ארוך יחסית תוקן
גירסה 5.0.10
אין נגן בשירות צפיה מההתחלה (במערכת ההפעלה WebOS 4):
לאחר שלוחצים על הכפתור ״צפייה ההתחלה״ התוכנית מתחילה באופן תקין, לחיצה על כפתור האמצעי לקבל את הנגן על המסך והוא פשוט נעלם, התמונה נעצרת אבל אין את הבר עם הנגן (אין אפשרות להעביר קדימה, אחורה וכדו׳).
תוקן
גירסה 5.0.10
ירידה באיכות שידור הערוצים החיים (הליניאריים), אומנם השידור באיכות HD אבל נראה שלאחרונה ה-Bitrate ירד יותר מהרגיל. חברת סלקום עושה מאמצים להעלות את רמת איכות השידור.

נכון להיום זו רמת השידור והיא עומד על 720p HD שזו רזולוציה של 1280×720 בלבד.

בסרטים יש תוכן שהוא גם באיכות Full HD 10800p וגם תוכן ב-HD 720p בלבד.

כמו כן לאחרונה עלה ערוץ ספורט 5 שהוא באיכות תמונה 4K

כידוע, איכות השידור תלויה ברוחב הפס והשרתים שיש לסלקום, ולכן לדעתי זה עניין כספי בלבד ואינו קשר לפיתוח.
בסלקום עושים מאמצים לשפר את איכות התמונה ולהעלות את הרזולוציה. העניין כנראה ישופר בעתיד הקרוב. אגב, יהיה גם תוכן ב-4K בעתיד.
בקשה לביטול ה-Buffer בזמן טעינת הערוץ – כשעוברים בין הערוצים יש כמה שניות (1-4 שניות) עד שאיכות הצפייה מתייצבת על איכות תמונה גבוהה. שופר
מטרת ה-Buffer הוא למנוע טעינה ארוכה במעבר בין ערוץ לערוץ.למרות זאת בפיתוח יפעלו לשפר את יכולת הניגון ולהוריד את ה-Buffer בעתיד.
הם למעשה עשו בדיקה כזו מיד לאחר הגירסה האחרונה שעלתה, ולפרק זמן קצת לא היה Buffer וזה היה מדהים!
אבל לאחר כמה זמן הם החזירו את ה-Buffer בחזרה, כנראה בגלל לקוחות עם חיבור אינטרנט איטי שלקח להם זמן ארוך מדי לעבור בין הערוצים. מקווה שימצאו פתרון ושה-Buffer  יעלם.
מעבר בין ערוצים לוקח בין 3-8 שניות. שופר
יש לוודא שהחיבור הוא קווי בין הטלוויזיה לראוטר (נתב).יש לוודא שמהירות הגלישה תקינה, דרך הדפדפן של האינטרנט.גירסה 5.0.10
לא אמור להיות מעבר בין ערוץ לערוץ יותר מ-2 שניות. אצלי זה עד שניה בחיבור עם כבל ישירות לנתב.
בתפריט ה-VOD כאשר נכנסים לאחת מקטגוריות (לדוגמא הסרטים), אם לוחצים על כפתור Back בשלט זה מחזיר לקטגוריה הראשונה ולא לקטגוריה שאתה נמצא. ובנוסף, גם אם זה מחזיר לאותה קטגוריית סרטים אז זה חוזר לתחילת הרשימה ולא לאותו מיקום בו היית קודם.

 

תוקן
גירסה 5.0.10
 
עצירת צפייה בתוכן מוקלט או VOD וחזרה אליו (Play) לפעמים הוא לא זוכר איפה נעצר ומתחיל מההתחלה. תוקן
גירסה 5.0.10
 
לפעמים מסך תפריט צד (ימינה בשלט) נתקע ונתפס באמצע בחצי המסך. על מנת לשחרר אותו צריך ל”הרוג” את האפליקציה. תוקן
גירסה 5.0.10
 
בצפייה חוזרת יש לפעמים מצב שאני מעוניין להתחיל לראות מהתחלה תוכנית טלוויזיה שהתחילה בשעה 21:00 ושלוחצים על ההתחלה הוא חוזר לשעה 20:00 תוקן
גירסה 5.0.10
 
באג: מסך “המשך צפייה” תקוע על המסך – הפעילו תוכנית כלשהי ב-VOD, מסך “המשך צפייה יופיע לכם, לאחר מכן לחצו בשלט על המקש הערוצים (למעלה או למטה) ותראו את הבעיה. תוקן
גירסה 5.0.10
 
הצבעים בערוץ 10 מהבהבים תוקן
גירסה 5.0.10
זה קורה בדרך כלל בצבעים בוהקים וברקע שבאולפן (חדשות, תוכנית הבוקר וכדו’).
בעת צפייה ולאחר השעה 00:00 הצפייה עוצר וממשק 24/7 משתגע תוקן
גירסה 5.0.10
בעת מעבר לתוכנית ב-VOD ולרגע עובר לאפליקציה אחרת בטלוויזיה ואז חוזר שוב לסלקום טי וי האפליקציה תקוע וצריך להרוג אותה על מנת להמשיך. תוקן
גירסה 5.0.10

בקשה הסבר המעבדה דעה אישית והערות
להוסיף לכל כותר ב-VOD פרטים טכנים על התמונה (4:3 או 16:9 ורזולוציה HD 720p, Full HD 1080p, HDR וכדו’) והסאונד (סטריאו, דולבי 5.1 וכדו’) שיה רשום איזה סוג סאונד סטריאו או דולבי 5.1. נשלח לצוות הפיתוח
בערוצים החיים אין אפשרות לקרוא תקציר / הסבר על תוכנית בערוץ אחר מבלי לעבור לאותו ערוץ. בבדיקה אם אני על אותו ערוץ מדפדף ימינה שמאלה עם לחצני החיצים אז אין בעיה, נפתח התקציר (ע”י לחיצה על כפתור ה+ במסך). אבל אם אני מדפדף למעלה ומטה לערוצים אחרים אז אין פתיחת תקציר בתוכניות, רק מעבר לאותו ערוץ.
לדלג על הקדמה/תקציר בפרקים ב-VOD (כמו שקיים בנטפליקס) בבדיקה
להקצות מקש חדש לתכונה: back to last channel.
לדלג בין הערוצים האחרונים שבו צפיתם
יבוצע: כן
יתווסף בגירסה הבאה
כנראה שזה יהיה אחד מהצבעים בשלט הרחוק
הגדרת הצבעים שנשארו אחד למפת ערוצים השני כניסה ישירה לתפריט ה-VOD בבדיקה
להוסיף יום ליד השעון בוצע
הוספת אפשרות לערוצים מועדפים שלא נצטרך לגלול דרך כל הערוצים המיותרים בוצע

מסך “ערוצים” באפליקציה שודרג והרשימה של הערוצים בו (בצד הימין) עודכנה לפי סדר הגיוני יותר.

כמו כן, התווסף גם פיצ’ר חדש : 5 ערוצים הנצפים בקביעות.

הוספה לרישמה ״נצפו לאחרונה״ גם תוכן משירות 24/7 וצפייה מההתחלה. יבוצע: כן
יתווסף בגרסאות הבאות
הוספת האפשרות ״נצפו לאחרונה״ בוצע
גירסה 5.0.10
השהיית שידור חי – הוספת אפשרות להקפיא תמונה Pause בזמן צפייה בערוץ לינארי (לייב).

אפשרות להעביר אחורה וקדימה בערוצים.

הצגת התפריט ע”י מקש Back בשלט

בוצע
גירסה 1.11.0
שיפור נגן המדיה בזמן צפייה בתוכן מוקלט – החצים: שהחץ למעלה יעלה את בר במידע וחץ למטה יבטל אותו, ושחצים ימינה ושמאלה יריצו את הווידאו קדימה ואחורה, ללא צורך בבחירה. בוצע
גירסה 5.0.10
סדר הכפתורים החדשים בשלט הרחוק:חץ למעלה פותח את הבר
חץ למטה סוגר את הבא
חץ ימינה מריץ את הסרטון אחורה
חץ שמאלה מריץ את הסרטון קדימה
פונקציות חשובות ביותר לשלט ומקווה שיגיע כבר בגירסה הבאה.
שיפור נגן המדיה: קשה להגיע לקו הזמן המציג את התקדמות התוכן, ולהפעיל את הסמן בו זמנית, שניתן יהיה לקפוץ בזמנים בתוכן הנצפה בקלות. נשאר אותו הדבר
כבר היום הפעולה ניתנת ואפשר לדלג בעזרת שלט אוויר מנקודה אחת לשנייה.ובגרסאות הבאות זה ישופר על ידי תצוגה ברורה יותר.
בהחלט אפשרות שימושית למעבר במהירות ובקלות בזמני הווידאו בעיקר בסרטים.
אפשרות חיפוש תוכן ב-VOD בוצע
גירסה 5.0.10
אם אפשר במסך ברוכים הבאים שלא תהיה פרסומת לתוכנית כלשהי של סלקום טי וי, אלא רק ברוכים הבאים. יבוצע: לא
עניין הפרסום הוא שיווקי שנועד להעביר את הזמן עד שהאפליקציה עולה.חשוב לציין שהפרסומת אינה מאיטה את קצב טעינת האפליקציה.בסלקום טי וי משתדלים לא לפרסם שם תוכן שאינו הולם ילדים.
עניין שיווקי שלא קשור לפיתוח.
אפשרות להעביר ערוצים עם מספר בשלט יבוצע: לא
לא בעד הרעיון
הסברתי לצוות שיש קהל יעד מבוגר שזה חשוב לו, הם יודעים על זה אבל זה נראה כמו החלטה עקרונית של החברה.
באופן אישי חבל.
אפשרות לחלק את הסרטים/סדרות לפי ז’אנר שנה וכדו’ בדקתי עם סלקום את עניין הז’אנרים אז בסרטים יש ז’אנרים (פעולה, קומדיה וכדו’).

לעומת זאת בסדרות זה נראה זה קצת שונה, אז ככה:
הקטגוריות בעולם הסדרות אכן לא מקבלות שמות “מסורתיים” אך למעשה הן כן מרכזות סדרות על פי סוג הסדרה – כלומר בקטגוריית ״כל מה שמצחיק״ – נמצאות הקומדיות סדרות אקשן וסדרות בקצב מהיר ניתן למצוא ב״עוצרות נשימה״, ודרמות לסוגיהן יהיו ב״סדרות בכיף״, ״הסדרות הרצות״ הן למעשה הסדרות החדשות ביותר וכך הלאה…

ניתן להשתמש באפשרות החיפוש.

לברר מתי תהיה תמיכה בסאונד דיגיטלי (Dolby 5.1CH) גם זה משהו שכנראה יגיע בהמשך את הטכנולוגיה יש להם ולכן אני מניח שיש כמה גורמים אחרים שזה תלוי כמו מחלקת התוכן, החלטה של הנהלת החברה (כי אחרי הכל זה עניין של כסף).
הפעלת הטלוויזיה במצב אפליקציה על המסך (בדיוק כפי שפותחים כאשר יש ממיר) יבוצע: לא
יש כמה סיבות שזה לא יכול להתקיים:מסתבר שמערכת ההפעלה WebOS לאחר כיבוי המסך והמתנה של כמה דקות סוגרת באופן אוטומטי את כל האפליקציות.בנוסף, האפליקציה סלקום טי וי לא יכולה להישאר פתוחה בגלל שברגע שיוצאים מהאפליקציה היא נסגרת וזה נעשה כך בכוונה בשביל לאפשר טעינת מחדש ועדכונים שהאפליקציה מקבלת, אם היא תישאר פתוחה כל הזמן היא לא תקבל עדכונים חדשים.
עוד סיבה למה זה לא יכול לקרות:
בעבר הייתה בעיה כאשר האפליקציה של סלקום טי וי נשארה פתוחה בזיכרון לאחר שיוצאים ממנה ואז כשנכנסים אליה בחזרה החיבור בין האפליקציה לשרת היה משתחרר והאפליקציה הייתה נתקעת, ולכן הפתרון הפשוט הוא כשיוצאים מהאפליקציה היא נסגרת לגמרה ולא נשארת בזיכרון, אותה התוצאה כשמכבים את המסך ולכן כשמפעילים את המסך האפליקציה לא תהיה שם יותר וזה יחזור לברירת המחדל שזה עידן פלוס.
נגיעת עם שלט אוויר (העכבר) בצד הימני של המסך והתפריט מופיע יבוצע: לא
היה את זה בעבר ולקוחות התלוננו על זה, לא הבינו למה התפריט נפתח להם כשהם לוחצים על המסך בצד עם שלט האוויר ומופיע להם תפריט ולכן הם הורידו את זה כי זה גרם להמון בעיות.
אפשרות לשים תזכורת לתוכנית + מעבר אוטומטי בשעת ההתחלה. יבוצע: לא
לא בעד ומיותר כשיש את הכל מוקלט וזמין בלחיצת כפתור.
עדכון: משתמש העיר שהפיצ’ר הזה חשוב במיוחד למשחקי כדורגל/כדורסל שאותם רואים בשידור ישיר.

18 תגובות

דלגו לטופס התגובה

  1. אפשרות להסתיר ערוצים מהרשימה (למשל ערוצי הילדים למי שאין לן ילדים קטנים בבית)

    1. יש אפשרות לקבל את 5 הערוצים הנצפים בקביעות. זה נמצא במסך הערוצים.

  2. מאז שידרוג הגרסא , השידורים נקטעים הרבה יותר, ביחוד ב VOD.
    הטלוויזיה מחוברת בקווי, ונבדקה האיכות בערוץ 11 סלקום TV מול אפליקציית כאן 11 (באחרון אין בעיה כלל).

    1. בדרך בכלל בעיה ברשת הביתית, תנסה לכבה את הראוטר בבית, ולחבר את הטלוויזיה ברשת אלחוטית לטלפון הנייד שלך ב-Hotspot לבדיקה יציבת הרשת. כך תוכל ללמוד אם זו בעיה ברשת הביתית שלך. להמשך עזרה, תמיכה ולשאלות טכניות אנא פנה לפורום שלנו או לקבוצה בפייסבוק.

  3. היי אין לי פייסבוק ואודה לסיועכם.

    יוזר שעבד לי בטלויזית 55 אינץ UK6200Y מע’ הפעלה webos4 משום מה עכשיו לא עובד ורושם’ התחברות נכשלה’

    כשאני מתקין יוזר זה דרך טלויזיה אחרת תקין.

    אני מתקין דרך האפליקציה בטלוויזיה.

    ביצעתי איפוס לטלויזיה

    הורדת האפליקציה מחדש

    ועוד

    ללא הועיל

    אודה לסיועכם

    1. לתמיכה ולשאלות טכניות אנא פנה לפורום שלנו (אין צורך בפייסבוק).

  4. היי , מאד דחוף !
    לאחרונה איכות הצפייה ברוב העצורים ירד משמעותית שזה כבר כואב בעיניים אחרי זמן ממושך
    זה בא לידי ביטוח בתמונה לא חלקה , מרוצדת , כמו low FPS . גם אחרי ה Buffering התמונה איטית ולא חלקה .
    זה קורה רק בטלוויזיה . שמחברים סטרימר או את הממיר רואים מצויין .
    לטיפולכם הדחוף .!!!

    1. לתמיכה ולשאלות טכניות אנא פנה לפורום או עמוד הפייסבוק שלנו:
      https://www.lgwebos.co.il/forum/viewforum.php?f=18&sid=c17ec0ff1730d2a9c0573cdf412379ec

  5. קיים דיליי, ריצוד ומריחה של התמונה בעיקר בערוצי ספורט בעת תזוזה מהירה של התמונה (למשל מסירת כדור במשחק כדורגל, הכדור אינו מופיע באופן רציף – קיים מעיין הבהוב של הכדור).
    דגם טלויזיה: LG OLED55B7Y
    גרסת אפליקצית סלקום טי וי: 1.15.1
    חיבור אינטרנט: קווי Ethernet (מהירות טובה לפי בדיקה ~80 Mb)

    אשמח לעזרתכם הדבר פוגם קשות בחוויית הצפיה.
    תודה רבה.

    1. הבעיה תוקנה בערוצים בשידור החי, בקשר לערוצי הספורט גם שם יש שיפור באיכות התמונה.
      אם עדיין ממשיכה אצלך בעיית מריחה אנא כבה או הגדר מחדש את מנגנון החלקת התנועה בטלוויזיה (או יותר מהר עבור למצב תמונה “משחק”). למידע נוסף עבור למדריך החלקת התמונה.

  6. שלום,

    1. בבקשה להוסיף בתוכן ב-VOD סרטים וסדרות מפרט לדוגמא: רובוטריקים שיה רשום איזה סוג סאונד סטריאו או דולבי 5.1, רוחב מסך 16:9 או 4:3 ובאיכות שלא רק יהיה רשום HD אלה hd 720p או hd 1080p ואם יש תוכן HDR שיהיה רשום HDR.

    2. דבר נוסף “בהוספת חבילות” שיהיה אפשרות של הוספה ל24 שעות או שבוע או חודש של ערוצי הספורט כמו אצל המתחרות

    1. הוספתי לרשימה את הסעיף הראשון, למרות שלדעתי כל הסרטים והסדרות שם הם עם אותו הדבר באיכות 16:9 וב-HD וחלקם ב-FHD, ובקשר לסאונד כולם רק בסטיריאו.
      בקשר לסעיף השני, לא הבנתי אותו כי לכל לקוח יש באופן אוטומטי את השירות 24/7 (וגם השבוע ב-VOD), בקשר לערוצי הספורט ניתן כבר היום להזמין אותם מתוך תפריט ההגדרות/מנוי -> “חבילות נוספות לרכישה”.

  7. היי

    אני משתמש באפליקציה של סלקום tv ובזמן האחרון כותב לי “תוכן לא זמין” ואין לי אפשרות לראות בכלל (לא בערוצים ולא ב vod)

    מה ניתן לעשות?

    תודה מראש

    1. בדרך כלל זה קורה כשהרשת איטית. נסה להתשתמש ברשת קווית ליציבות וגם נסה לעשות ריסט לראוטר.
      לעזרה טכנית נוספת אנא פנה לפורום שלנו או לקבוצה בפייסבוק.

  8. גם סרטים וגם בסדרות

    המערכת עובדת בלופ
    כלומר שאני צופה בסרט כל מספר רגעיים הוא חוזר להתחלה

    1. תמיכה טכנית תוכל לקבל בפורום או בקבוצה בפייסבוק שלנו.

  9. היי
    באפליקציית סלקום בlg שלי.. מהבוקר נעלמה האופציה לקטגורית מועדפים. עם זאת הוא נותן להוסיף לשם. רק אי אפשר להגיע למועדפים..

    1. קטגוריה “מועדפים” עברה לעמוד “הראשי” באפליקציה.
      למידע נוסף על עדכוני האפליקציה עבור לכאן:
      https://www.lgwebos.co.il/?p=1901

כתיבת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.

דילוג לתוכן