LG משיקה בישראל טלוויזיית OLED חדשה בגודל 48 אינץ’

שמור במועדפים

28/04/2021

המסך החדש יושק כחלק מסדרת C, ולראשונה יאפשר להכניס את טכנולוגיית הבידור הביתי המתקדמת בעולם לכל חדרי הבית.

את מסך הטלוויזיה החדש ניתן לרכוש באונליין ובחנויות אצל המשווקים המורשים.

חברת LG וקבוצת ח.י, היבואנית הרשמית משיקות בישראל את מסך ה-OLED החדש בסדרת C1, לראשונה בגודל של 48′.

הטלוויזיה החדשה שזכתה בפרס החדשנות Best of Innovation Award, בתערוכת CES 2021, מספקת את כל היתרונות והתכונות של מסכי ה-OLED 4K המובילים של LG, כולל פיקסלים בעלי יכולת הארה עצמאית להצגת הצבע השחורה מוחלט, מעבד AI מתקדם, 4 כניסות HMDI 2.1 ועוד. המחיר המומלץ לצרכן של הטלוויזיה במכירה המוקדמת הינו 5990 ₪, וכל מי שירכוש אותה יזכה במתנה – רמקול בלוטוס מדגם PI5 בשווי 400 ₪.


רמקול LG PI5 במתנה

בזכות גודלה של הטלוויזיה, היא מאפשרת ליהנות מחוויית צפיה, משחק וסאונד בחדר השינה, חדר הילדים או בכל חדר בו תחפצו. השילוב של גודל המסך החדש, 48 אינץ’, עם תכונות הגיימינג המובילות של סדרת ה-C, כגון קצב ריענון של 100hz, זמן תגובה של 1ms, 4 כניסות HDMI 2.1 במיוחד עבור הקונסולות החדשות ותאימות ל-G-Sync ול-FreeSync עבור המחשב האישי, הופכות את ה-C1 48′ למסך המושלם לכל גיימר המחפש מסך טלוויזיה לחדרי ביתו. בנוסף, המשתמש יכול לגשת ולשנות את כל ההגדרות הנוגעות למשחקים בנקודת שליטה אחת: Game Optimizer משולב בכל דגמי 2021 של טלוויזיות LG הפועלות בסביבת webOS, וקובע אוטומטית את הגדרות התצוגה הטובות ביותר על פי סוג המשחק.

קו טלוויזיות ה- OLED החדש של LG מציג את הטווח המקיף ביותר של דגמים במגוון גדלים, ונשען על המורשת של החברה בתחומי איכות התמונה והסאונד, והשנה החברה מרחיבה עוד יותר את מגוון האפשרויות הניצבות בפני צרכנים. סדרת C1 תציג אופציות במספר גדלים, החל מטלוויזיות 48 אינץ’ ועד מסכים גדולים של 83 אינץ’ לחוויה קולנועית יוצאת מן הכלל.

בנוסף לתכונות הגיימינג, המסך כולל את כל התכונות המוכרות והמובילות של LG, כולל תמיכה ב-Dolby Atmos, Dolby Vision IQ  ועוד.

מעבד הבינה המלאכותית החכם של LG, אלפא 9 מהדור הרביעי (α (Alpha) 9 Gen 4 AI) מספק ביצועי שיא לסדרת C1 ולדגמים נוספים של החברה. המעבד עושה שימוש ביכולות למידה עמוקה על מנת לשפר את איכות התמונה על גבי הצגים. טכנולוגיית AI Picture Pro מזהה את העצמים המוצגים על גבי המסך דוגמת פנים או גוף אנושי – ומבחינה בין הפרטים העיקריים ופרטי הרקע, תוך עיבוד עצמאי של כל חלק בתמונה – על מנת להציג תחושה תלת-ממדית יותר. היכולת לזהות את התוכן מאפשרת למעבד α9 Gen 4 לבצע אופטימיזציה של איכות התמונה, כמות האור והתאורה ההיקפית סביב הנושא המרכזי בכל סצנה.


Oהמעבד משלב גם גרסה חדשה של LG AI Sound Pro, הכולל צליל היקפי וירטואלי המופק באמצעות הרמקולים המשולבים במסך, לצד מערכת כיוונון עוצמת הצליל המבטיחה עקביות של עוצמת הצליל גם במעבר בין ערוצים שונים או אפליקציות.

לאחר היבואן כנסו לאתר LG

דילוג לתוכן