טלוויזיות LG דגמי 2021 ב-CES 2021

שמור במועדפים

עדכון: דגמי 2021/22 זמינים לרכישה! למידע נוסף טכני ומחירים כנסו לכאן.

חברת LG פרסמה היום (11/1) במסיבת עיתונאים CES 2021 את דגמי 2021 החדשים

חברת LG מציבה רף חדש בתעשיית הטלוויזיות, עם קו מוצרי פרמיום הכולל מסכי OLED, QNED Mini LED ומסכים בטכנולוגיית NanoCell.


אירוע מסיבת העיתונים של חברת LG ב-CES 2021


מסכי LG QNED

טכנולוגיה המשלבת Quantum Dot עם 30,000 נורות LED מזעריות (Mini LED) היוצרים תמונה עם שחורים עמוקים יותר ועוצמת תאורה חזרה יותר, מה שיביא לצופה חווית צבעים עם טווח רחב יותר ואיכות תמונה חדה יותר.

עם מערך של 2500 אזורי תאורה אחוריים הצופה יקבל דיוק תאורה על האובייקטים המוצגים על המסך ותמונה נקייה מזליגת אור בין האזורים.

מסכי QNED יגיעו ברזולוציה של 4K ו-8K ובגדלים של 65″ עד 86″.

העיצוב מעמד Gallery Stand החדש של החברה מציג חלופה למי שאינם מעוניינים לתלות את המכשיר על גבי הקיר – ומעדיפים ליהנות מגמישות רבה יותר בתכנון המרחב הפנימי.


מסכי LG OLED

השנה אנחנו נקבל דגם חדש בשם LG OLED EVO, המסך יגיע בסדרה G1 (גלריה) חדשה המהווה את השלב הבא באבולוציה של טכנולוגיית OLED ומספקת תאורה משופרת (מדברים ברשת על עד Nits 1000), חדות גבוהה יותר ותמונה נקייה, מפורטת וטבעית.

הליין של OLED EVO יגיע בגדולים של 55″, 65″ ו-77″ וגם יהיה דגם של 8K עם מעבד חדש אלפא Alpha 9 דור 4 8K

LG מרחיבה גם את מגוון אפשרויות הבחירה הניצבות בפני צרכנים. סדרת C1 מציגה אופציות גדלים של החל מ- 48 אינץ’ ועד 83 אינץ’.

ליין סדרת LG OLED 2021

סדרה גודל באינץ’ רזולוציה פאנל Evo עיצוב גלריה מעבד
Z1 88, 77 8K לא לא A9 Gen 4 8K
G1 77, 65, 55 4K כן כן A9 Gen 4
C1 83, 77, 65, 55, 48 4K לא לא A9 Gen 4
A1 77, 65, 55, 48 4K לא לא A7 Gen 4

מעבד חדש Alpha 9 דור 4

מעבד הבינה המלאכותית החכם של LG לא רק מהיר יותר הוא גם יתנתח טוב יותר את התוכן בו אתם צופים ויציג לכם תמונה חדה ומציאותית יותר.

ביצועי שיא לסדרות Z1, G1 ו- C1, כמו גם לדגמיLG QNED Mini LED TV QNED99  ו-QNED95 ולדגמי LG NanoCell TV NANO99 ו- NANO95.

AI Picture Pro

כמו בדגם הקודם, גם כאן יהיה זיהוי אובייקטים והתאמה שיפור התמונה שלהם בהתאם.
יהיה שיפור ב-Upscaling לאיכות מירבית לכל סוגי התוכן שהטלוויזיה תקבל.
בנוסף לזה שהמעבד יזהה עצמים המוצגים על גבי המסך דוגמת פנים או גוף אנושי החידוש יהיה בזיהוי והבחנה בין הפרטים העיקריים ופרטי הרקע והטקסט ובכך לשפר ולחדד אותו.
זיהוי של אזורים חשוכים בתמונה ולחדד אותם כך שתוכלו ליהנות מכל התמונה בצורה חדה ובהירה.
המעבד יוכל לבצע אופטימיזציה של איכות התמונה, כמות האור והתאורה ההיקפית סביב הנושא המרכזי בכל סצנה.

AI Sound Pro

בדגמי 2021 יהיה לו שני שיפורים חשובים:
Audio Up-Mix – לסראונד של Atmos 5.1.2 ערוצים. לחוויית סראונד וירטואלי המופק באמצעות הרמקולים המשולבים במסך.

Audo Volume Leveing – הטלוויזיה תזהה אוטומטי את רמת הסאונד בכל סצנה ותבטיח עקביות של עוצמת הצליל גם במעבר בין ערוצים שונים או אפליקציות סטרימינג. כך, נפתרת באופן אוטומטי בעיה המטרידה זה זמן רב את הצופים בטלוויזיה, הנאלצים להגדיר עוצמת צליל בכל מעבר ערוץ.

Game Optimizer

אופטימיזציה מושלמת לגיימרים – LG תמשיך לתמוך בחוויית משחק מושלמת בתכונות כמו Nivdia G-Sync, FreeSync, VRR וכניסות של 4K 120Hz HDMI.
בנוסף בדגמי ה-OLED החדשים התווספה תכונה Game Optimizer אשר נועד לזהות ולסווג משחקים באופן אוטומטי לפי ז’אנרים, למשל משחקי יריות גוף ראשון, אסטרטגיה או משחק תפקידים, ולהתאים את הניגודיות, הבהירות ופרטי הצל והרקע בהתאם – למשל להבהיר רקע חשוך במשחקי FPS כדי לחשוף אויבים נסתרים.
לטלוויזיה יש את היכולת לקרוא את הסיגנל ולתת למשתמש ההגדרות הקשורות למשחק, כולל הגדרות ז’אנר, מצב VRR, הפחתת אור כחול ועיכוב קלט, הכל במקום אחד.

מערכת הפעלה webOS 6

הטלוויזיות החדשות של LG מציעות חוויית משתמש אינטואיטיבית בזכות פלטפורמת מערכת ההפעלה המעודכנת webOS 6.0. מערכת ההפעלה הזאת עוצבה מחדש על מנת לספק ביצועים משופרים, גישה מהירה יותר לאפליקציות ותהליך נוח יותר של גילוי תוכן תוך התאמה אישית ברמה הפרטנית ביותר.

למידע נוסף על מערכת ההפעלה webOS 6 לחצו כאן.

שלט רחוק מג’יק של LG החדש

שלט רחוק Magic Remote כולל מקשים חמים ייעודיים למגוון ספקי תוכן, ואפשרות ניווט קל ונוח באקוסיסטם ההולך ומתרחב, אשר תומך במערכת הפעלה זו.

למידע נוסף על שלט הרחוק החדש לחצו כאן.


טלוויזיות ה- OLED החדשות של LG מצוידות בטכנולוגיית פיקסלים בעלי יכולת הארה עצמית, מציגים צבעי שחור מוחלט, וזוכים לציון של 100% באיכות הצבע ובמידת הנאמנות למקור, במבחני חברת הבדיקות העולמית Intertek. המסכים תומכים גם ב- Dolby Vision IQ וב- Dolby Atmos.

הטלוויזיות זכו גם במוניטין כמסכים הטובים ביותר לעולם הגיימינג, בקונסולות ובמחשבים אישיים. דגמי 2021 של LG מצוידים בכלים חדשים, דוגמת Game Optimizer המציג זמן תגובה של מילי-שניה בודדת, השהיה נמוכה בכניסה, וארבע כניסות התומכות במפרטי HDMI המעודכנים ביותר. משתמשים יכולים לגשת ולשנות את כל ההגדרות הנוגעות למשחקים – מנקודת שליטה אחת. Game Optimizer משולב בכל דגמי 2021 של טלוויזיות LG הפועלות בסביבת webOS, וקובע אוטומטית את הגדרות התצוגה הטובות ביותר על פי סוג המשחק. טלוויזיות ה- OLED של LG תואמות לתקן G-SYNC ותומכות ב- FreeSync, לרבות קצב עדכון מסך משתנה (VRR) – הניתנים כולם לניהול על ידי Game Optimizer.

LG הגדילה השנה את מספר הדגמים התומכים בתקן HDMI 2.1, עם ערוץ אודיו חוזר משופר eARC ומצב השהיה נמוכה אוטומטי ALLM הנתמכים לרוחב כל קו המוצרים. טלוויזיות QNED90 Mini LED, NANO90  ו- NANO85 NanoCell יתמכו גם בקצב עדכון מסך משתנה, לטובת חובבי הגיימינג.


* המשך דיון בקבוצת הפייסבוק.

דילוג לתוכן