מערכת הפעלה WebOS 6 לטלוויזיות LG

שמור במועדפים

הטלוויזיות החכמות של LG דגמי 2021 מגיעות עם מערכת ההפעלה webOS 6.0.

חברת LG מציעה פלטפורמת הטלוויזיה החכמה לצופים ביחד עם מערכת Magic Remote החדשה, חוויה משופרת ואינטואיטיבית יותר של גילוי תכנים חדשים.
מערכת הבינה המלאכותית המשודרגת LG ThinQ AI לסביבת webOS 6.0 תומכת בפקודות קוליות חדשות – הן למסייע של גוגל והן לאלקסה של אמזון, והופכת את משימות ניהול הטלוויזיה והחיפוש אחר שירותי סטרימינג, תכני אינטרנט וערוצי שידור לעניין קל מאי-פעם.

ממשק משתמש חדש LG webOS 6.0 

מי שמכיר את ה- webOS של LG ירגיש ממש בבית עם ממשק המשתמש החדש.
אחרי 7 שנים חברת LG מציעה עיצוב חדיש ThinQ AI לממשק WebOS הכולל גישה מהירה לכל המידע החשוב בטלוויזיה.
לממשק יש את אותו העיצוב דמוי אריחים המציג את האפליקציות בתחתית המסך, אך הפעם יש להם עיצוב יותר מרובע.

נראה כי עם webOS 6 המשתמשים יכולים לצפות לראות ווידג’טים, המלצות והגדרות, ממשק המציג תוכן מומלץ ומידע הקשור במבט אחד.

מסך הבית החדש מספק גישה מהירה לאפליקציות הנפוצות ביותר ומייעל את גילוי התוכן עם יכולת לקבל המלצות על סמך העדפות המשתמש והיסטוריית הצפייה.

מג’יק אקספלורר – גרסה משופרת של LG Magic’s Link המספק תוכן אינפורמטיבי הקשור למה שמוצג על המסך, כך שהצופים יוכלו ללמוד עוד על השחקנים, המיקומים ופריטים מעניינים אחרים בסרטים והסדרות שהם צופים.
נראה שזה פיצ’ר שתלוי באינטגרציית הפיתוח של האפליקציה עם הטלוויזיה.

הממשק החדש כולל גם עיצוב חדש לשירותי הטלוויזיה הכוללים עידן פלוס, גלריה (מצגת תמונות כשומר מסך), הגדרות טלוויזיה, מועדפים באינטרנט ושיתוף מידע.

באותו המסך תוכלו לקבל גם את החיבורים לטלוויזיה, כניסה למסך חיבור לטלפון הנייד וכניסה לכונן האחסון, הכל במסך אחד, ברור שנועד להקל את המשתמש.

“הגרסה האחרונה של פלטפורמת הטלוויזיה הפתוחה הידידותית למשתמש שלנו webOS 6.0 מייצגת את העדכון המשמעותי ביותר מאז השקנו לראשונה את webOS בשנת 2014”, אמר פארק היונג-סיי, נשיא חברת LG Home Entertainment, “הגירסה החדשה של LG webOS מדגימה את מחויבותה להציע שירותים, מוצרים וטכנולוגיות העונים לצרכים ולרצונות של לקוחותינו.”

תכונת Next Picks – מנתחת את העדפות של הצופים כדי לגלות תוכן המתאים לטעמם.
את המידע הטלוויזיה תקבל מהשימוש בנתוני הצפייה בהיסטוריה של הצופים ותמליץ להם על תוכניות מערוצים חיים בשידורי עידן פלוס, ממכשירים חיצונים כמו ממירים וגם מאפליקציות VOD זאת על מנת שהצופים ימצאו תכנים חדשים התואמים לסוג התוכן שבו הם צופים.
תכונה זו עם כוכבית שלא בטוח שזה בכלל יתמך בישראל כי למעשה היום אין לנו אינטגרציה בין עידן פלוס למערכת ההפעלה. נדע יותר כשזה יגיע.

כל המידע במקום אחד

  • סרגל מידע – המכיל חיפוש, טיפים למשתמש ומזג אוויר לפי המיקום שלכם.
  • סרגל אפליקציות – דרכו גם ניתן להגיע לחנות האפליקציות.
  • סרגל חיבורים – דרכו ניתן לראות את כל ההתקנים שמחוברים למערכת, כמו כניסות ה-HDMI, כניסה לכונן USB ושרתי NAS או המחשבים המחוברים לרשת בשיתוף, כמו כן דרכו ניתן לכוונן בקלות שליטה אוניברסלית על מקרן הקול והממיר – דרך השלט החכם של הטלוויזיה.
  • מועדפים באינטרנט – דפי האינטרנט בקיצור דרך ישירות ממסך הבית.
  • התראות ספורט – מידע על הקבוצה האהובה שלכם במסך הבית ובזמן אמת.
  • המלצות – כאשר גוללים את מסך הבית מטה ניתן לראות התראות ספורט (אם בחרנו) המלצות מיוטיוב ועוד.

מועדפים באינטרנט

ניתן לשמור את האתרים האהובים עליכם ישירות לעמוד הבית.
למידע נוסף אנא לחצו כאן.

התראות ספורט

ניתן לקבל התראות ספורט מהליגות שאתם אוהבים ישירות לעמוד הבית ובזמן אמת.
למידע נוסף לחצו כאן.

עריכת סרגל הגדרות

ניתן לערוך את סרגל ההגדרת הצדדי, להוסיף להזיז ולמחוק פריטים מהתפריט.
לחצו כאן למדריך המלא.

מזג אוויר

קבלו את מזג האוויר ישירות למסך הבית שלכם – ניתן לבחור את העיר שלכם ולקבל את מצב מזג האוויר במסך הבית.

אין אות לגלריית תמונות יפה

כשאין אות (אין סיגנל וידיאו מחובר לטלוויזיה) ניתן לקבל גלריית תמונות מתחלפות.
ע”י לחיצה על כפתור האדום בשלט הרחוק, תוכלו לבטל את הטקסט שעל המסך ולהשאיר את התמונות המתחלפות.

הטלוויזיה מבינה עברית

מערכת ההפעלה webOS 6 תומכת בדיבור טבעי בעברית, וניתן לשוחח עם הטלוויזיה, לקבל מידע על צפיות אחרונות, סרטים מומלצים, מזג אוויר, לשאול את הטלוויזיה שאלות כמו מי השחקן בסרט, באילו סרטים נוספים שיחק ועוד. בנוסף, יהיה ניתן לבצע פעולות קוליות כמו כיבוי המסך והגברת עוצמת הקול.
למדריך המלא לחצו כאן.

הסייר

סייר המג’יק הוא פיצ’ר שימושי סייר המג’יק אשר מאפשר ללחוץ לחיצה ארוכה על איפה שהסמן משנה את הצבע שלו ולקבל אפשרויות נוספות כמו לבחור עזרה על אותה ההגדרה או לחפש מידע ברשת.
למידע נוסף לחצו כאן.

ממטב משחק – Game Optimizer

כל התכונות לחוויית משחק חלקה ונקיה נמצאות בטלוויזיה במקום אחד – ממטב משחק (Game Optimizer).


ממטב משחק גם נועד לזהות ולסווג משחקים באופן אוטומטי לפי ז’אנרים, למשל משחקי יריות גוף ראשון, אסטרטגיה או משחק תפקידים, ולהתאים את הניגודיות, הבהירות ופרטי הצל והרקע בהתאם – למשל להבהיר רקע חשוך במשחקי FPS כדי לחשוף אויבים נסתרים.

מידע נוסף

מידע נוסף על מערכת ההפעלה והגדרות, תוכלו לקרוא במדריך למתחיל.


שלט רחוק מג’יק של LG החדש

שלט רחוק מג’יק נותר כמעט ללא שינוי בשנים האחרונות, בשנת 2021 לא רק שנקבל עיצוב מחדש לשלט החכם מג’יק אלא גם כמה תכונות חדשות.

נראה שהעיצוב החדש של השלט ישמור על אותו הרעיון עיצובי של שלט החכם הקודם של LG וגם הוא שלט ארגונומי לנוחות מירבת.
בשלט החדש התווספו כפתורים ייעודיים עבור Google Assistant ו- Amazon Alexa (שירותים שלמעשה לא נתמכים עדיין בישראל), בשלט רחוק יש גם מקשי קיצור ייעודיים לנטפליקס, אמזון פריים וידיאו ודיסני+.


NFC Magic Tap – השלט יאפשר חיבורים בין הטלוויזיה למכשירים אחרים באמצעות תכונת Magic Tap שהיא פונקציה NFC (Near Field Communication), בנגיעה אחת בשלט המג’יק.

לדוגמא, בנגיעה אחת בשלט המג’יק, המשתמשים יכולים פשוט לגעת בסמארטפון תואם NFC ולשתף תוכן מהטלפונים שלהם לטלוויזיות LG או להיפך.

בנוסף LG אומרת שמשתמשים יכולים גם לצפות בתכנים המאוחסנים בטלפונים הניידים האלה בטלוויזיות LG שלהם תוך שהם ממשיכים להשתמש באפליקציות והתכונות החכמות שלהם.

דילוג לתוכן