עדכון אחרון: 01/2022
לאור בקשות המשתמשים לשיפורים ותיקון באגים באפליקציית פרטנר שדווחו אצל משתמשים בקבוצת הפייסבוק שלנו, נפתח עמוד זה הכולל דיווח על באגים ובקשות לצוות הפיתוח של פרטנר טי וי.
איך מוספים תקלה/בעיה/באג או בקשה חדשה?
ניתן להוסיף בקשות או לדווח על תקלה בתגובות בסוף או דרך קבוצת דיון בפייסבוק.
הערה:
צפייה בטבלה דרך הטלפון הסלולרי מומלצת במצב מסך לרוחב.
באג / תקלה | עדיפות | מצב התקלה |
מעבר בין הערוצים לוקח זמן רב (בין 4-6 שניות) המלצה לפתרון: אפשר להגביר את מהירות הטעינה של הערוץ בכך שאיכות השידור של הערוץ תהיה נמוכה (זמנית) לכמה שניות עד לטעינת הערוץ (Buffer) מלא ואז לעבור לאיכות HD מלאה. זה עדיף מאשר מסך שחור עם הלוגו של הערוץ. |
גבוהה | מעבר בין ערוצים שופר |
דילוג בין אפליקציות: יציאה זמנית וחזרה לאפליקציה שהערוץ או התוכן הנצפה האחרון ימשיך לעבוד. נכון לעכשיו האפליקציה המאפסת וחוזרת לעמוד הראשי (לוח שידורים). |
גבוהה | |
שיפור זמני טעינה בין ערוצים וגם בין מעבר בתוכן VOD. | גבוהה | תוקן |
שיפור ה-UI: מהירות תגובה חייבת להשתפר. יש לשפר את הממשק שיהיה ידידותי למשתמש והכי חשוב מהיר, ע”י הקטנת איכות וגודל תמונות תצוגה המקדימה של הערוצים ושל תוכן ה-VOD. בנוסף לסדר את הממשק, להוריד חלקים שלא שימושיים באפליקציה, כמו לדוגמא למה יש חלל ריק כזה? |
גבוהה | |
לפעמים האפליקציה לא עולה, נתקעת על הלוגו Partner tv.
פתרונות זמניים:
|
גבוהה | תוקן |
בחלק מהדגמים הבר נגן (הכחול) לא מציג את המיקום בזמן הנכון (מתחיל באמצע) התפעול של ההרצה קדימה ואחורה כאשר בר הזמנים לא מסונכרן לא נוחה. |
||
התוכנה לפעמים קורסת לאחר שחרור מהשהיה (Pause) במהלך צפייה בתוכן, בין אם זה ב-VOD או שידור חי . שחזור הבעיה: לאחר לחיצה על Play עובד כחצי דקה ואז נתקע ועושה ריסט לאפליקציה כולה ולפעמים מכבה את הטלוויזיה.
|
גבוהה | |
לא זוכר רישום
האפליקציה לא זוכרת את הרישום של המשתמש ומבקשת ממנו להכניס את הפרטים בכל פעם מחדש כשהוא נכנס לאפליקציה או אחרי כמה הפעלות.
(קורה רק בחלק מהדגמים).
|
גבוהה | תוקן |
בקשה | עדיפות | מצב הבקשה |
חיפוש – חיפוש תוכן ואם אפשר שיהיה כולל גם את ה-קאצ׳אפ. |
גבוהה | |
כניסה לאפליקציה:
בקשה: הסבר: |
גבוהה | |
סדר הערוצים:
הבעיה: הבקשה: מועדפים: |
גבוהה | |
הגדרת אחד מכפתורי הצבעים בשלט הרחוק (לדוגמא הירוק) לחזור לערוץ האחרון (Last Channel). | נמוכה | |
נגן הערוצים חיים והתוכן:
|
גבוהה | |
צפייה בשידור ערוץ חי:
דפדוף בין הערוצים עם החצים למעלה ולמטה הוא איטי מאוד, לא ניתן לקפוץ בין ערוצים ברצף צריך להמתין בכל פעם שהערוץ יעלה. הבעיה קיימת גם במסכים עם המעבדים המהירים ביותר. זאת כנראה גם בגלל איכות תמונה מקדימה של הערוץ גבוהה מדי, לדעתי יש להקטין את התמונה המקדימה של הערוץ והורדת האיכות אולי זה מה שיגביר את מהירות התגובה בממשק. |
גבוהה | |
המשך צפייה: אפשרות להמשיך את הצפייה מאותה הנקודה האחרונה שהופסקה – במידה והתחלתי לראות פרק מסדרה או כל תוכן אחר והפסקתי באמצע שהאפליקציה תזכור היכן הפסקתי ותשאל אותי האם להמשיך מהנקודה האחרונה שצפיתי. |
גבוהה | |
תמיכה במסכי Full HD 1080P כרגע האפליקציה תומכת במסכי 4K UHD בלבד. |
נמוכה | |
תצוגת מידע על זמן הסרטים: הזמנים של סרטים כתובים בדקות ולא בשעות. זה ממש מבלבל שרשום 02:12 שעות על סרט ולא 132 דקות. |
נמוכה | |
סידור נכון יותר של ה-VOD:
לדוגמא נכנסתי לסרטים ב-VOD תשנו שהקטגוריות בצד ימין יהיה נוח להחליף בין הקטגוריות במהירות. מחדד את העניין שהדפדוף בין הסרטים נורא איטי וכך בכל ה-VOD.בנוסף, הפרקים של סדרה ב-VOD לא מסודרים לפי סדר ואין מספרי פרקים. למשל בסדרה קוונטיקו. |
גבוהה | |
כפתור Back חזרה לשידור חי:
חזרה מתפריט VOD שיגיע לשידור החי של הערוץ האחרון. כמו שקיים בממיר. כיום צריך להיכנס שוב ללוח השידורים ומשם לבחור את הערוץ שזה ממש קשה. |
גבוהה | |
סידור מסך ההקלטות
לסדר את רשימת ההקלטות כמו בממיר של פרטנר.
|
נמוכה |