דוח תקלות ובקשות לאפליקציות פרטנר

עדכון אחרון: 27/09/2020 – 09:40

לאור בקשות המשתמשים לשיפורים ותיקון באגים באפליקציית פרטנר שדווחו אצל משתמשים בקבוצת הפייסבוק שלנו, נפתח עמוד זה הכולל דיווח על באגים ובקשות לצוות הפיתוח של פרטנר טי וי.

איך מוספים תקלה/בעיה/באג או בקשה חדשה?
ניתן להוסיף בקשות או לדווח על תקלה בתגובות בסוף או דרך קבוצת דיון בפייסבוק.

הערה:
צפייה בטבלה דרך הטלפון הסלולרי מומלצת במצב מסך לרוחב.

באג / תקלה מצב התקלה 
מעבר בין הערוצים לוקח זמן רב (בין 4-6 שניות)

המלצה לפתרון: אפשר להגביר את מהירות הטעינה של הערוץ בכך שאיכות השידור של הערוץ תהיה נמוכה (זמנית) לכמה שניות עד לטעינת הערוץ (Buffer) מלא ואז לעבור לאיכות HD מלאה.
זה עדיף מאשר מסך שחור עם הלוגו של הערוץ.
דילוג בין אפליקציות:
יציאה זמנית וחזרה לאפליקציה שהערוץ או התוכן הנצפה האחרון ימשיך לעבוד.
נכון לעכשיו האפליקציה חוזרת לעמוד הראשי (לוח שידורים).
שיפור זמני טעינה בין ערוצים וגם בין מעבר בתוכן VOD.
שיפור ה-UI:
מהירות תגובה חייבת להשתפר.
יש לשפר את הממשק שיהיה ידידותי למשתמש והכי חשוב מהיר, ע”י הקטנת איכות וגודל תמונות תצוגה המקדימה של הערוצים ושל תוכן ה-VOD.
בנוסף לסדר את הממשק, להוריד חלקים שלא שימושיים באפליקציה, כמו לדוגמא למה יש חלל ריק כזה?
לפעמים האפליקציה לא עולה, נתקעת על הלוגו Partner tv.

פתרונות זמניים:

  • הפעלה כמה פעמים מחדש את האפליקציה.
  • כיבוי אפשרות הפעלה מהירה בטלוויזיה (Quick Start)

בחלק מהדגמים הבר נגן (הכחול) לא מציג את המיקום בזמן הנכון (מתחיל באמצע)

התפעול של ההרצה קדימה ואחורה כאשר בר הזמנים לא מסונכרן לא נוחה.

התוכנה לפעמים קורסת לאחר שחרור מהשהיה (Pause) במהלך צפייה בתוכן, בין אם זה ב-VOD או שידור חי .

שחזור הבעיה: לאחר לחיצה על Play עובד כחצי דקה ואז נתקע ועושה ריסט לאפליקציה כולה ולפעמים מכבה את הטלוויזיה.

ערוצי הספורט ב-4K נראים נורא על מסכי OLED רק דרך האפליקציה.

דרך הממיר או הסטרימר של שיאומי זה נראה הרבה יותר טוב.

אולי בגלל HLG HDR לא תקין. צריך לבדוק את העניין…

לא זוכר רישום
האפליקציה לא זוכרת את הרישום של המשתמש ומבקשת ממנו להכניס את הפרטים בכל פעם מחדש כשהוא נכנס לאפליקציה או אחרי כמה הפעלות.
(קורה רק בחלק מהדגמים).

בקשה מצב הבקשה
חיפוש – חיפוש תוכן
ואם אפשר שיהיה כולל גם את ה-קאצ׳אפ.
כניסה לאפליקציה:

בקשה:
שהאפליקציה תפתח על רשימת ערוצים מסודרת וקלה לבחירה.

הסבר:
כיום האפליקציה נפתחת על הערוץ האחרון שנצפה שזה מעולה.
אבל במקרה רגיל האפליקציה נפתחת על מסך לוח השידורים שהוא עם UI מסורבל, לא נגיש כי הוא גדול מדי מבחינת התמונות של הערוצים ואיטי מאוד להגיע לערוץ שרוצים.

סדר הערוצים:

הבעיה:
סדר הערוצים היום לא תקין מבחינת נוחות למשתמש:

הבקשה:
בקשה שהערוצים הבסיסים של עידן פלוס כאן 11, קשת 12, רשת 13, חינוכית 23 וכדו׳ יהיו ראשונים ברשימה ולא ערוצים כמו המלצות מנטפליקס (שמיותר לגמרי) וערוצים ה-VOD של פרטנר, זה ממש מקשה על המשתמשים.

מועדפים:
ערוצים מועדפים או כאלה עם השימוש הגבוה ביותר שיופיעו ראשונים ברשימה.

הגדרת אחד מכפתורי הצבעים בשלט הרחוק (לדוגמא הירוק) לחזור לערוץ האחרון (Last Channel).
נגן הערוצים והתוכן:

  1. במצב Start Over או בצפייה בתוכן קודם, לעשות שמקש Back יחזיר לשידור החי ולא יצא למסך לוח השידורים.
  2. שהכפתור באמצעי בשלט (OK) יהיה השהייה (Pause) השידור.
  3. הרצה קדימה ואחורה ע”י הכפתורים ימינה ושמאלה בשלט הרחוק.

    כרגע הכניסה למצב נגן לא אינטואיטיבי ומאוד מקשה על המשתמש בתפעול המהיר.
  4. אפשרות להרצה מהירה קדימה/אחורה עם תמונה.
צפייה בשידור ערוץ חי:

דפדוף בין הערוצים עם החצים למעלה ולמטה הוא איטי מאוד, לא ניתן לקפוץ בין ערוצים ברצף צריך להמתין בכל פעם שהערוץ יעלה.

הבעיה קיימת גם במסכים עם המעבדים המהירים ביותר.

זאת כנראה גם בגלל איכות תמונה מקדימה של הערוץ גבוהה מדי, לדעתי יש להקטין את התמונה המקדימה של הערוץ והורדת האיכות אולי זה מה שיגביר את מהירות התגובה בממשק.
זכרו, המשתמשים תמיד מעדיפים מהירות.

המשך צפייה:
אפשרות להמשיך את הצפייה מאותה הנקודה האחרונה שהופסקה – במידה והתחלתי לראות פרק מסדרה או כל תוכן אחר והפסקתי באמצע שהאפליקציה תזכור היכן הפסקתי ותשאל אותי האם להמשיך מהנקודה האחרונה שצפיתי.
תמיכה במסכי Full HD 1080P
כרגע האפליקציה תומכת במסכי 4K UHD בלבד.
תצוגת מידע על זמן הסרטים:
הזמנים של סרטים כתובים בדקות ולא בשעות.
זה ממש מבלבל שרשום 02:12 שעות על סרט ולא 132 דקות.
סידור נכון יותר של ה-VOD:
לדוגמא נכנסתי לסרטים ב-VOD תשנו שהקטגוריות בצד ימין יהיה נוח להחליף בין הקטגוריות במהירות.
מחדד את העניין שהדפדוף בין הסרטים נורא איטי וכך בכל ה-VOD.
כפתור Back חזרה לשידור חי:
חזרה מתפריט VOD שיגיע לשידור החי של הערוץ האחרון. כמו שקיים בממיר.
כיום צריך להיכנס שוב ללוח השידורים ומשם לבחור את הערוץ שזה ממש קשה.
סידור מסך ההקלטות
לסדר את רשימת ההקלטות כמו בממיר של פרטנר.

 

תגובה 1

פינג 1

    • גביר on 26/09/2020 at 17:39

    שמירת נקודת צפייה אחרונה- במידה והתחלתי לראות פרק מסדרה למשל והפסקתי באמצע , אז האפליקציה לא ״זוכרת ״ היכן הפסקתי ויש צורך להריץ לאותה הנקודה.
    דבר שני חיפוש בgod . לא קיים וחבל

כתיבת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.

דילוג לתוכן