טלוויזיות LG OLED דגמי 2019

שמור במועדפים

LG ישראל חשפה את ליין 2019 של מסכי OLED

דגמי E9 ,C9 ו-W9 (טפט) יגיעו ברזולוציה 4K ועם מעבד אלפא 9 דור שני, ודגם B9 גם יקבל שדרוג למעבד אלפא 7 דור השני.

 

דגם גדלים מעבד מחיר
OLED 4K B9 55″, 65″ אלפא 7 דור שני יגיע בהמשך השנה
OLED 4K C9 55″, 65″, 77″ אלפא 9 דור שני החל מ-8,490 ש”ח
OLED 4K E9 65″ אלפא 9 דור שני החל מ-16,990 ש”ח
OLED 4K W9 65″, 77″ אלפא 9 דור שני החל מ-29,990 ש”ח
OLED 8K Z9 88″ אלפא 9 דור שני יגיע בהמשך השנה

* המחירים המופיעים הינם מחיר מומלץ לצרכן עבור הגודל הקטן ביותר בסדרה

מפרטים:

יציאה למקור חיצוני: HDMI 2.1 4K120 הכולל תמיכה ב-HDMI VRR, eARC ו-ALLM
מבצים חכמים ולומדים: AI Picutre ו-AI Sound
תמיכה בהתקן רמקולים באיכות סאונד גובהה אחלוטים WiSA certified
מערכת הפעלה: WebOS 4.5 ושדרוג ל-ThinQ AI
עוזרות קוליות: Google Assistant ו- Amazon Alexa

טבלת השוואה:


    (לחצו להגדלה)

בדגמים החדשים ניתן למצוא את המעבד העוצמתי אלפא α 9 בדור 2, מעבד המשלב מערכת בינה מלאכותית AI לתמונה הטובה ביותר שתוכלו לקבל מהתוכן שלהם, ה-AI סורק את התוכן והאובייקטים על המסך ולפי זה יתן לכם את הצבעים והתאורה הכי טובים לחווית הצפייה ריאליסטית והטבעית ביותר.
תוכלו ללמוד עוד על החידושים האחרונים מנירית מקבוצת ח.י יבואני LG בישראל בסרטון הזה.

סקירת פיצ’רים:

HDR

מסכי ה-OLED תומכים בארבעה פורמטי HDR הכוללים בהירות AI אפשרות ללימדה חכמה של הסצנה מה שמאפשר הבלטה של התאורה והצבעים!

HDR10 מתאר Metadata סטטי לטלוויזיה עם הערך תאורה הנמוך ביותר לגובה ביותר לכל התוכן כולו, השיפור השנה בתאורה AI המאפשרת ניהול תאורה חכם לצפייה באיכות מירבית ותאימות לתמונה במציאות.

Advanced HDR מצב תמונה בשידור של HDR הכולל את כיון התמונה Technicolor הקרוב ביותר לקולנוע.

Dolby Vision  טכנולוגיית HDR מתקדמת מאוד של חברת Dolby עם יכולת שליטת נתוני התמונה בכל פריים, והשנה בדגמי 2019 שופרה משמועתית מנגנון החלקת התמונה לתמונה חדה וללא רעשים.


התקן חיבור חדש ומתקדם מה שעושה את הטלוויזיה הזאת מותאמת לעתיד.

דגמי 2019 כוללים תמיכה בחיבור HDMI 2.1 מה שישפר את הביצועים בקונסולות המשחקים בעזרת VRR קצב רענון משתנה.

התקן HDMI 2.1 החדש יאפשר רוחב פס מוגבר עד 4K ב-120 פריימים לשניה המכונה גם High Frame Rate) HFR), ממקור חיצוני (בחיבור HDMI) במכשירים התומכים.
בגלל קצב נתונים גבוהה (רוחב פס גדול) החיבור יאפשר להריץ רזולוציה גבוהה עם איכות הסאונד גבוהה והמתקדמת ביותר דרך חיבור eARC לרסיבר התומך.
בקנסולות המשחקים אפשר ליהנות מ-HFR עד 120 פריימים לשניה ו-VRR להחלקת התמונה ומניעת איבוד פריימים וקרעים בתמונה.

eARC
התקן HDMI 2.1 מביא שיפורים נוספים ואחת מהם היא טכנולוגיה eARC החדשה המאפשרת העברת אודיו באיכות גבוהה (Lossless audio) מהטלוויזיה, מה שיאפשר לבעלי קולנוע ביתי להעביר סאונד של Dolby Atmos ו- DTS:X מהטלוויזיה לרסיבר ובחזרה.


מעבד אלפא 9 דור 2

שדרוג למעבד אלפא 9 דור שני מביא איתו שיפורים באלגוריתמים AI לצבעים, תאורה ותנועה.

התמונה

במסכי OLED דגמי 2019 שופרה משמעותית צבעי התמונה וזאת בזכות מערכת ה-AI המשופרת שיודעת להתאים את התוכן בו אתם צופים להגדרות הטלוויזיה.

  • החלקת תמונה – שיפור באיכות התמונה בצבעים בחלקה הדרגתית של הפרטים והצבעים בתמונה, מה שנותן לכם תמונה חדה יותר עם המון צבעים ברורים אורך כל התמונה.
  • רעשי תמונה – שיפור דרמתי בניקוי רעשי רקע בתמונה, כך שתוכלו להינות מתמונה חלקה גם בתוכן ישן.
    לדוגמא: בנטפליקס הסדרה איירון פיסט עונה 1, סדרה בין הראשונות שצולמה ב Dolby Vision ובהחלט רואים את הכישלון בצילום ואת התמונה המלאה ברעשי תמונה (בדגמי OLED הקודמים), ובדגמי 2019 הם פשוט נראים מדהים! תמונה כמעט חלקה (יחסית למצב).
  • תאורה חכמה – שיפור בתאורה ומנגנון התנועה לטיפול בתנאי תאורה שונים בתוכן, להבהיר או להכהות את עוצמת האור באזורים מסויימים בסצנה.
  • שיפור בצבעים – למידה חכמה של האובייקטים בתמונה והגברת הצבעים על האובייקט עצמו, מה שמאפשר תמונה חיה יותר אשר קרובה למציאות.
  • 4K Upscaling – הטלוויזיה עושה המרת והגדלת תוכן SD/HD לרזולוציה של 4K בצורה מושלמת, הטובה ביותר מכל המתחרים שהיום בשוק. מה שיתן לכם ליהנות מתמונה איכותית גם בשידור תוכן ברזולוציה נמוכה.

החלקת תנועה TruMotion
החלקת התמונה (“חלק” או “בהיר, בוהק”) שופרה מאוד, בתוכן באיכות גבוהה הוא פשוט מושלמת ובתוכן SD או HD מערוצי הברודקאסט היא טובה מאוד וכמעט לא תרגישו בהילה או ארטיפקטים סביב אובייקטים הזזים מהר.

HDMI VRR
דגמי 2019 OLED תומכים ב-VRR HDMI קצב רענון משתנה שכבר קיים לשימוש בקונסולה XBOX One X ומאפשר להתאים את הפריימים בצורה מדוייקת מאוד בין המכשיר החיצוני (מחשב, קונסולה) לטלוויזיה בחיבור HDMI מה שיוצר החלקת תנועה מושלמת בזמן אמת וללא דיליי או פריימים שנאבדים (קריעת פריימים) בזמן השידור/המשחק, תכנה המספקת תמונה נקייה וחלקה. ה-Input Lag נמוך מתמיד, רק 13ms ברזולוציות 1080p ו-4K HDR.

HDMI ALLM
תמיכה ב-HDMI ALLM – מצב המתנה נמוך אוטומטי, שזה אומר שהטלוויזיה באופן אוטומטי תעבור למצב תמונה GAME ברגע שתזהה שהקונסולה הופעלה (לדוגמא XBOX One X).

Sound UpMix
תמיכה בהמרת סיגנל של סטריאו לרב ערוצי.

HFR
העתיד של הצפייה בסרטים, עד היום צולמו הסרטים ב-24 פריימים (תמונות) לשניה, היום יש כבר תוכן ב-60 פריימים לשניה ובדגמי OLED 2019 עם המעבד החדש Alpha 9 דור 2 יש תמיכה ב-High Frame Rates (מספר רב של פריימים לשנייה) עד 120 פריימים לשניה בתוכן של עד 4K HDR כך שנוכל לקבל תמונה חלקה וחדה ללא רעידות וטשטוש, תמונה ברורה אפילו במהלך תנועות מהירות, הכי קרובה למציאות עם פרטים שבמצלמה עם 24 פריימים שניה פשוט לא הצליחה לקלוט ולבצע כמו הילוך איטי מושלם. דגמי 2019 כוללים גם תמיכה בחיבור למכשירים עם HFR בעזרת חיבור HDMI 2.1 מה שיאפשר לחבר מחשב וקונסול משחקים תואמים וליהנות מתמונה חלקה בצורה משמעותית.


השלט החכם

שלט המג’יק של LG בגירסה חדשה וחכמה יותר – לשלט נוספו כפתורי נגן/השהיה/חיפוש סרטים שיעזרו לכם בתפעול מהיר של נגן המדיה ובאפליקציות השונות.

התאמת השלט למכשיר חיצוני – בעזרת השלט הרחוק מג’יק תוכלו לשלוט גם על הממיר החיצוני של הוט, יס, סלקום טי וי, פרטנר, על סטרמירים ועוד, תוכלו להגדיר את השלט הרחוק בקלות ע”י אשף התקנה שיעזור לכם באופן חד פעמי לכוון את השלט שגם ישלוט עם הממיר החיצוני.

רוצים ללמוד עוד על השלט? לחצו כאן.


מערכת ההפעלה WebOS 4.5
דגמי 2019 יגיעו עם מערכת ההפעלה WebOS בגירסה 4.5

שדרוג הממשק

תפריט ראשי
ה”קלפים” (סמלי האפליקציות בתפריט) קיבלו רענון ועכשיו הם יתפסו פחות מקום על המסך.

תצוגה מקדימה AI
משיכת תוכן מומלץ מתוך יישומים בשורה חדשה מעל היישומים בתפריט התחתון, לדוגמא כשעולים על אפליקציה של Netflix יפתחו לכם שורת קלפים נוספת (מעלה האפליקציה) עם הפרופייל שלכם עם התוכן האחרון שצפיתם בו.


הרחבה של תכונות עוזרת הקול, כולל העוזרת של גוגל (Google Assistant) להבין את ההקשר טוב יותר.
מהשנה (2019) תכונת הקול בטלוויזיות תתמוך באנגלית וב-140 שפות שונות.


דגמי 2019 מגיעים גם עם תמיכה בעוזרת של אמזון אלקסה (Alexa).

AI Recommendation
המלצות חכמות (AI Recommendation) תציע למשתמש הצעות כגון הפעלת תכונות מובנות מסוימות שהיא תיראה שימושית עבור משתמש מסוים.

Apple AirPlay
דגמי 2019 יתמכו בשירותים של אפל הכוללים הצגת מראה (AirPlay) של מוצרי אפל כגון האייפון, אייפד והמק על גבי הטלוויזיה. כמו כן, זרימה של המוסיקה מהנייד לטלוויזיה.
תהיה גם תמיכה בשרותי הבית החכם של אפל.
למידע נוסף לחצו כאן.

AI Picture
מצב תמונה חדש וחכם – AI Picture שהוא חלק מהטכנולוגיה ThinQ AI המאפשר לטלוויזיה לשפר את התמונה והתאים אותה לתוכן בו אתם צופים, טכנולוגיה אשר מחוברת למסד נתונים ברשת שכולל יותר ממליון קטעי תוכן, הטכנולוגיה יודעת לזהות במה אתם צופים ובאיזה אובייקטים יש על המסך ושפר את התמונה במיוחד לתוכן הנצפה, בנוסף היא תדע לטפל גם בתוכן מקומי שנמצא בטלוויזיה על בסיס דפוסי הצפייה שלכם, מסד הנתונים מתעדכן באופן רציף.

AI Sound
כמו ה-AI Picture יש גם את ה-AI Sound למערכת הקול בטלוויזיה, שבאופן אטומטי משפר את הצליל המבוסס על סוג התוכן שמשודר. מערכת זו יכולה גם להמיר סאונד סטריאו ל-5.1 ערוצים וירטואלי.


מסך Z9

ומסך Z9 ברזולוציה של 8K או 7680×4320 כיותר מ-33 מיליון פיקסלים!

מסך דגם Z9 יגיע בגודל מסך של 88 אינץ’ עם יכולות עיבוד גבוהות יותר המספקות איכות תמונה 8K מציאותית במיוחד הנראית חדה, חיונית ומפורטת ביותר בזכות 8K Upscaling ויכולת הפחתת רעשים משודרגת.


הערות:

  • לכיול/הגדרות תמונה מומלצות לטלוויזיה OLED שלכם לחצו כאן.
  • מידע נוסף על הדגמים החדשים באתר LG ישראל.
  • ייתכנו שינוים בדגמים הסופיים, תלוי באיזור/מדינה.
דילוג לתוכן