השלט הרחוק מג’יק לטלוויזיה LG דגמי 2016-2020

שמור במועדפים

השלט החכם מג’יק של LG אשר מגיע ברוב טלוויזיות LG, מתקדם ומאפשר למשתמש בנוחות בלתי מתפשרת עם יכולות של עכבר אוויר (מדויק) לדרך חדשה להפעלת הטלוויזיה, שברגע שמתרגלים אין דרך חזרה.

💡 מחפשים את המדריך לשלט לדגמי 2021 ומעלה? כנסו לכאן.

בואו נכיר את השלט מקרוב, דגמי 2019-2020 ו-2016-2018:

דגמי 2019-2020

דגמי 2016-2018


שלט חכם שהוא גם עכבר אוויר:

את אפשרות עכבר האוויר ניתן להפעיל בתזוזה קלה ימינה ושמאלה של השלט הרחוק, הסמן יופיע על המסך ובעזרתו תוכלו להפעיל ולהשתמש בטלוויזיה בקלות ובדיוק.

💡 לאחר חוסר מגע בשלט הרחוק, סמן העכבר יעלם מהמסך. תזוזה קלה בשלט הרחוק תחזיר את הסמן למסך.


שלט אוניברסלי:

לשלט החכם מג’יק LG מדגמי 2018 ומעלה יש את היכולת להיות גם שלט אוניברסלי ולשלוט על ממיר (הוט, יס, סלקום וכדו’) ועל סטרימר חיצוני. למידע נוסף לחצו כאן.


פתרון תקלות:

במקרה והשלט הרחוק לא מגיב או מגיב חלקית לפקודות יש לבצע את השלבים הבאים:

  • יש לוודא שהסוללות בשלט הרחוק תקינות וחדשות (כאלה שקניתם חדשות ולא שמצאתם במקרר).
  • יש לוודא שהשלט הרחוק של הטלוויזיה הנכונה – אם יש שתי טלוויזיות בבית (גם אם זה אותו השלט) החלפת השלט ביניהם תגרום לשלט לעבוד חלקית (ללא עכבר אוויר) ולכן יש לוודא שהשלט שייך לטלוויזיה הנכונה.
  • יש לבצע רענון/סנכרון לשלט הרחוק.
  • יש לוודא שאין לך ראוטר או משדר אחר בתדר RF צמוד לטלוויזיה שמפריע לקליטה של השלט.
  • יש לכבות את הטלוויזיה ולהוציא אותה מהחשמל למשך 10 דקות, לחבר לחשמל, להפעיל אותה ולנסות שוב.
  • יש לכבות את הטלוויזיה, יש להוציא את הסוללות מהשלט הרחוק, המתינו 5 דקות והחזירו את הסוללות לשלט הרחוק, הפעילו את הטלוויזיה ואז השלט ירשם מחדש.

שלט מג’יק לא מגיב:

במקרה והשלט לא מגיב ומפסיק לעבוד, גם לאחר פעולה של רענון השלט מחדש (ראו סעיף הבא) לא עזר אז יש לבצע את הבדיקה הבאה:

  1. יש להוריד את האפליקציה לטלפון הנייד: LG TV Plus (האפליקציה לשליטה על הטלוויזיה דרך הרשת הביתית) ולחבר אותה לטלוויזיה.
  2. יש לחבר לטלוויזיה עכבר USB ליציאת USB בטלוויזיה ולבדוק תקינות (שהוא פעול).
  3. הבדיקה:
    ברגע שהשלט לא מגיב (מפסיק לעבוד ולתקשר עם הטלוויזיה) יש לבדוק אם דרך האפליקציה ודרך העכבר USB השליטה עדיין תקינה ועובדת.
  4. תוצאות:
    • אם השליטה עובדת תקין דרך האפליקציה והעכבר USB אז זה אומר שהבעיה היא בשלט הרחוק.
    • אם השליטה לא עובדת גם דרך האפליקציה ודרך העכבר USB אז זה אומר שיש כנראה תקלה בטלוויזיה וצריך להזמין את השירות.

סנכרון/רענון שלט רחוק מג’יק:

במידה ויש בעיה בשלט הרחוק ואינו קולט את הטלוויזיה או שצריך לבצע רישום לשלט רחוק חדש, יש לבצע את הפעולות הבאות לפי שנת הדגם של הטלוויזיה:

דגמי 2019 ומעלה:

  1. הפעילו את הטלוויזיה וכוונו את השלט הרחוק לטלוויזיה.
  2. יש ללחוץ בשלט הרחוק על כפתור מדריך השידורים (Guide) לחיצה ארוכה עד שתראו אור אדום מהבהב בשלט הרחוק שלוש פעמים.
  3. תוצג הודעה על מסך הטלוויזיה למעלה עם הכיתוב: “שלט מג’יק נרשם בהצלחה”.
    במידה ולא מופיעה ההודעה יש לנסות שוב את התהליך.

דגמי 2018 ומטה:

  1. הפעילו את הטלוויזיה וכוונו את השלט הרחוק לטלוויזיה.
  2. יש ללחוץ לחצו בשלט הרחוק על כפתור הבית וכפתור חזרה (Back) ביחד למשך 10 שניות עד שתראו אור אדום מהבהב בשלט הרחוק שלוש פעמים.
  3. תוצג הודעה על מסך הטלוויזיה למעלה עם הכיתוב: “שלט מג’יק נרשם בהצלחה”.
    במידה ולא מופיעה ההודעה יש לנסות שוב את התהליך.

ביטול רישום שלט רחוק:

פעולה זו תבטל את השלט הרחוק מהטלוויזיה.

  1. כוונו את השלט הרחוק לטלוויזיה.
  2. לחיצה של 30 שניות על לחצן הבית (Home) ואחורה (Back) ביחד.

אחריות:

לשלט הרחוק יש שנת אחריות של היבואן ח.י. במקרה של תקלה בשלט אנא צרו קשר עם השירות של היבואן ח.י.
במקרה שאין לכם אחריות, תוכלו לרכוש שלט חכם חדש דרך היבואן ח.י לפי הדגם של הטלוויזיה שלכם
שימו לב שהשלטים החכמים של LG מותאמים ספציפית לדגם המדויק של הטלוויזיה.
למידע נוסף והזמנת השלט כנסו לאתר היבואן.

השלט הרחוק באתר של LG.


 

דילוג לתוכן