דגמי טלוויזיות OLED EVO לשנת 2024

שמור במועדפים

LG חושפת את דגמי טלוויזיות OLED EVO לשנת 2024: משדרגים את חווית הצפייה בזכות מעבד AI חזק פי-4

בין מסכי הטלוויזיה החדשים ניתן למצוא את ה-M4, הטלוויזיה האלחוטית של LG שהוכרזה שנה שעברה, במגוון גדלים חדשים.

LG Electronics (LG) מציגה את ליין טלוויזיות ה-OLED שלה לשנת 2024, ולוקחת את חווית הבידור הביתית לרמה חדשה. הדגמים החדשים עושים שימוש במעבד הבינה המלאכותית העדכני של החברה, ומציעים ביצועי בינה מלאכותית גבוהים פי 4 משנים עברו.

LG מציגה את ליין טלוויזיות ה-OLED החדש והמורחב לשנת 2024 עם מעבד בינה מלאכותית חדשני. המעבד פותח על ידי LG, ותוכנן במיוחד עבור טלוויזיות ה- OLED שלה. כך, טלוויזיות LG SIGNATURE OLED M4 ו-LG OLED G4 מצוידות במעבד α (Alpha) 11 AI החדש, המשפר ביעילות את איכות התמונה והשמע. מספק שיפור של 70 אחוז בביצועים הגרפיים ועיבוד מהיר ב-30 אחוז בהשוואה לקודמו.

דגם LG OLED C4

עם מעבד חדש ובהירות גבוהה יותר מהדגם הקודם.

דגם LG OLED G4

יצירת מופת עם תאורה מטורפת של עד 3000nits לתמונה מדוייקת בפרטים גם בחדרים מוארים מאוד.


מעבד אלפא 11

קפיצה קוונטית בעיבוד בינה מלאכותית עם עוצמה חזקה לעיבוד התמונה.

מעבד ה-Alpha 11 AI החדש הוא נקודת המוצא של מערך טלוויזיות ה-OLED 2024 של LG.

מעבד המבטיח שיפור של 70% בביצועים הגרפיים ועד 30% מהירויות עיבוד מהירות יותר בהשוואה לקודמיו. משיפור בהירות התמונה ועד לביצוע ניתוח צבע מעמיק, שבב AI משנה את חוקי המשחק.

הוא אפילו מספק שמע וירטואלי של 11.1.2 ערוצים, יוצר חווית סאונד סראונד וירטואלית סוחפת עם דיאלוג ברור יותר.

ממשק מתקדם

מטרת החברה ליצור חוויות מותאמות אישית לכל סגנון חיים, עם מוצרים נגישים לכולם.

לשם כך מספקת פלטפורמת הטלוויזיה החכמה webOS של  LG פתרונות ושירותים פרסונליים המשתלבים עם מערכת רחבה שכוללת קישוריות מורחבת ומציעה מפגשים ייחודיים כפלטפורמת בידור ומדיה כדי לספק את חווית הטלוויזיה האולטימטיבית לכולם.

טלוויזיות ה-OLED החדשות של LG משלבות כלי שיפור תמונה באמצעות AI משודרג, תוך שימוש בניתוח תמונה מדויק ברמת הפיקסלים. המעבד מחדד ביעילות תמונות, אובייקטים ורקעים שעלולים להיראות מטושטשים: הכל בתהליך אוטומטי מבוסס בינה מלאכותית, לטובת חוויית צפייה ברורה ותוססת יותר. מעבד הבינה המלאכותית משכלל את איכות הצבע על ידי ניתוח גוונים המצויים בשימוש תכוף בסרט נתון, על מנת להעביר בצורה המדויקת ביותר את כוונת היוצרים. Dynamic Tone Mapping Pro מפצל תמונות למקטעים ומכוונן בתהליך עדין את הבהירות והניגודיות בכל מקטע תמונה, על ידי ניתוח השינויים בבהירות בנקודות בהן האור חודר לסצנה. כך, נולדות תמונות שנראות תלת ממדיות יותר.

בצמרת רשימת הדגמים החדשים ניצבת טלוויזיית LG SIGNATURE OLED M4, טלוויזיית ה-OLED האלחוטית של LG, הזמינה עתה גם בגודל מסך חדש של 65 אינץ’. מגוון רחב של אפשרויות גודל, מדגם 65 אינץ’ רב-תכליתי ועד 97 אינץ’ הענק, מאפשר צפייה נקייה יותר וללא הסחות דעת. קופסת החיבור Zero Connect האלחוטית החדשנית מבטלת לחלוטין כל צורך בכבלים פיזיים. ה-OLED M4 היא הטלוויזיה הראשונה בעולם עם שידור וידאו ושמע אלחוטיים עד 4K 144Hz.

לדברי פארק היוונג-סיי, נשיא חברת מערכות הבידור הביתי של LG, “טלוויזיות OLED מובילה בתחומן ודגמי QNED משמרים את מעמדה המוביל של LG בשוק טלוויזיות הפרימיום, ומאפשרים להציע את חוויית הלקוח הטובה ביותר, בשילוב מבחר תכנים ושירותים הזמינים בפלטפורמת הטלוויזיה החכמה של החברה webOS”.

לצד איכות תמונה מרשימה, כלי AI Sound Pro מציעים אודיו עשיר ומלא יותר תוך מינוף סאונד 11.1.2 סראונד וירטואלי של הרמקולים המובנים במסך, כדי ליצור סביבת צפייה מושלמת. טכנולוגיית בינה מלאכותית מפרידה ביעילות קטעי שירה ומוסיקה מפס הקול – כדי לשפר את בהירות הדיאלוג. האודיו של קטעי שירה כאלה נשמע כבוקע באופן טבעי ממרכז המסך. דגמי OLED החדשים של LG זוכים לקרדביליות נוספת עבור איכות התמונה שלהם עם הסמכת ClearMR של איגוד תקני האלקטרוניקה לוידאו (VESA)1.

המוניטין של LG OLED TV כטלוויזיית הגיימינג האולטימטיבית ממשיך להיבנות עם הדגמים העדכניים ביותר הכוללים מספר יתרונות משחק, כולל רזלוציית 4K, קצב ריענון² של  144Hz ותמיכה מקיפה ב- HDMI 2.1.

הטלוויזיות משלבות גם ממשק גיימינג ייחודי המאפשר לגיימרים לעבור בקלות בין הגדרות מוגדרות מראש של תצוגה המיועדות לז’אנרים שונים של משחקים, ותומכות ב-NVIDIA G-SYNC® Compatible ו-AMD FreeSync כדי למנוע קריעה וגמגום תמונה במהלך המשחק.

חווית הבידור הביתי משופרת עוד יותר עם מגוון יכולות התאמה אישית ונוחות נוספת. שימוש בגרסה העדכנית ביותר של webOS, מאפשר למשתמשים להגדיר עד 10 פרופילים שונים כדי להתאים את החוויה לכל צופה. הטלוויזיות החכמות של LG יכולות אפילו לזהות את הקולות של המשתמשים על סמך פרופילים – ולהציע המלצות הגדרה ותוכן מותאמות אישית על ידי ניתוח דפוסי היסטוריית שימוש.

משתמשים יכולים להתאים אישית את מסך הבית בפלטפורמת הטלוויזיה החכמה של webOS ולבנות את ההגדרות האישיות שלהם במינימום מאמץ. כך ניתן לגשת לשירותים ולתכנים המועדפים עליהם ללא מאמץ וליהנות מאשף תמונות מותאם אישית, המאפשר להם להתאים את מאפייני התמונה לטעמם. כדי להפוך את חוויית המשתמש לחלקה עוד יותר, הממשק הידידותי למשתמש של מסך הבית מספק תצוגה מקדימה של התוכן האחרון שנצפה מעל גבי המסך, מאפשר גישה מיידית למידע על אפליקציות בהן נעשה לאחרונה שימוש, ולהפעיל סרטונים במהירות וללא מאמץ.

תוכנית השידרוג³ webOS Re:New program מעדכנת את מערכת ההפעלה בטלוויזיות חכמות של  LG לגרסה האחרונה, ומבטיחה ללקוח חוויית טלוויזיה עדכנית למשך חמש השנים הבאות. שדרוג זה חל על דגמי 2022 OLED של החברה ודגמי 2022 QNED Mini LED 8K, ובעתיד, יורחב ליותר מוצרי LG TV ברחבי העולם, מה שיאפשר ללקוחות הרוכשים טלוויזיות LG אלה ליהנות מחוויות משתמש ייחודיות, תוך שידרוג מובטח של ה-webOS לחמש שנים.

💡 למידע נוסף, לחצו כאן.

טלוויזיות חכמות של LG  מדגמי 2024 המבוססות על מערכת ה-webOS העדכנית ביותר יכולות לנהל אינטראקציה עם מכשירי בית חכם התומכים ב-Mater, הסטנדרט האוניברסלי ל-IoT של בית חכם. הטלוויזיות החדשות של LG תומכות גם ב-Apple AirPlay וב-Google Chromecast המובנה בהן, ומציעות לתאימות משופרת למכשירים ניידים. משתמשים יכולים להעביר ללא מאמץ תוכן מהמכשיר הנייד למסך הגדול במיוחד שלהם כדי ליהנות מצפייה בבית באיכות יוצאת דופן.

טלוויזיות LG OLED ו-⁴QNED משתלבות בקלות ושקיפות עם מקרני הקול של LG באמצעות WOWCAST Built-in, באופן המאפשר איכות שמע מעולה בקישוריות אלחוטית פשוטה להפעלה. WOW Orchestra יוצרת חוויית אודיו תלת מימדית, כאשר הרמקולים המובנים של הטלוויזיה ואלה של מקרן הקול פועלים בהרמוניה כדי להציג חוויית שמע אחידה.

חווית המשתמש של מי שנדרשים לסיוע בנגישות, מבוססת על “כרטיסי נגישות מהירה”, Quick Card Accessibility, המאפשרים לאתר ללא מאמץ תכונות שיפור נגישות במסך הבית, כולל שירותים שימושיים שנועדו לתמוך בבעלי מוגבלות. הדרכות לשימוש בשלט רחוק ושירותי צ’טבוט מאפשרים לגשת לשירותים באמצעות פקודות קוליות.

מבקרים בתערוכת CES 2024 יכולים לבחון את החידושים האחרונים של LG ביצירת חיים בין התאריכים 9-12 בינואר בדוכן החברה (#16008, מרכז הכנסים של לאס וגאס). כדי להתעדכן בכל ההכרזות של LG ב-CES כנסו לכאן, וערוץ היוטיוב העולמי של LG.


1  Certification does not apply to 97-inch OLED evo models.
2 LG’s 2024 OLED TVs in the M4, G4 and C4 series with screens up to 83 inches support 4K at 144Hz.
3 Pop-up notifications offering a full upgrade without the need to select specific UX, UI or features are only sent to customers who have agreed to receive them. Please note that this upgrade does not cover the TV’s hardware performance, features or durability.
4 LG OLED TV M/G/C/B series and QNED TV models that support 120Hz feature WOWCAST Built-in.
דילוג לתוכן