שדרוגים מלאים למערכת ההפעלה בטלוויזיות LG

שמור במועדפים

webOS Re:New program

כיודע היום, LG ממשיכים לעשות עדכוני תוכנה (קושחה) לטלוויזיות הקודמות שלהם עם עדכוני אבטחה, תיקון באגים, שיפורים למערכת ההפעלה וגם לאחרונה עדכון לממשק עצמו כמו שלאחרונה LG עשתה לדגמי 2019 ומעלה.

LG סוף סוף התחייבה לשדרג את webOS בטלוויזיות לאחר המכירה!

ההכרזה על שדרוג webOS התקבלה לצד חשיפת דגמי ה-LCD של 2024 “QNED”.
טלוויזיות OLED 2024 של LG, שאמורות להיחשף בינואר ב-CES, יהיו ככל הנראה גם מכוסות.

מה שאומר שבעלי טלוויזיות LG 2024 שיגיעו עם webOS 24 ימשיכו לקבל שדרוגים עד 2028 ל-webOS 28.

“עם התוכנית webOS Re:New, LG מציעה שדרוג לגרסה העדכנית ביותר של פלטפורמת הטלוויזיה החכמה webOS כדי לתת ליותר בעלי טלוויזיות חכמות את חווית המשתמש העדכנית ביותר בחמש השנים הבאות”, הכריזה LG.

במילים אחרות, דגם טלוויזיה 2024 עם webOS 24 מותקן מראש ישודרג ל-webOS 25 ב-2025, webOS 26 ב-2026, webOS 27 ב-2027 ולבסוף webOS 28 ב-2028. ארבעה שדרוגי webOS במשך חמש שנים.

LG אמרה גם שההתראות לביצוע שדרוגים מלאים נשלחות רק ללקוחות שהסכימו לקבל אותן, מה שרומז שזה אופציונלי.

מה חדש ב-webOS 24

2024 מציינת את השנה ה-10 מאז השקת webOS בטלוויזיות LG, במהלכה ממשק המשתמש של webOS התפתח מהסרגל התחתון הפופולרי למסך מלא.

webOS 24 במסך מלא ויש לו עיצוב מעט משופר על webOS 23 משנת 2023, כעת עם ניתן לבחור את פרופיל המשתמש, הודעות, הגדרות וחיפוש משמאל. בחלק העליון יש נקודת פרסום גדולה, עם חמישה מקומות פרסום נוספים בתחתית.

שינוי נוסף ב-webOS 24 הוא ש’כרטיסים’, המופיעים בשורה השנייה, הם כעת “דינמיים”, כלומר ניתן לרחף מעליהם כדי לחשוף פונקציות נוספות. LG מסרה כי הכרטיסים ניתנים להתאמה אישית, אך לא ברור מה זה כרוך.

התמיכה בפרופיל משתמש הורחבה ב-webOS 24 עבור עד 10 פרופילים, כל אחד עם PIN ייחודי אם תרצה בכך.
לכל פרופיל משתמש יכולים להיות גם הגדרות תמונה משלו, לפי LG, אם כי אנחנו עדיין לא בטוחים אם יש מגבלות כלשהן.

תכונה קרובה כרגע רק בארה”ב ובקוריאה, היא שמערכת הקול יכולה לזהות קולות שונים ולעבור אוטומטית לפרופיל של משתמש זה.

בנוסף, מערכת ההפעלה webOS 24 תתמוך במגוון תכונות נגישות, כולל הגדרות תפריט חדשות, אווטארים בשפת הסימנים, הדרכות בשלט רחוק ומדריכים לפתרון בעיות מהיר, כולל צ’טבוט. ישנה גם אפשרות לצפייה בגווני אפור.

הגרסה העדכנית ביותר של webOS, מאפשרת לבעלי טלוויזיות חכמות של LG ליהנות מחוויית טלוויזיה מותאמת אישית אף יותר עם מסך בית שמקבל את פני המשתמשים בהמלצות בהתאם לטעמם.

ממשק המשתמש ניתן להתאמה אישית נרחבת, ומאפשר להגדיר אישית את מבחר התכנים והשירותים ולגשת אליהם בקלות רבה מאי-פעם. ממשק Quick Card ממיין באופן אינטואיטיבי תוכן ושירותים מגוונים לקטגוריות כמו מוזיקה, משחקים וספורט, הכל באמצעות ממשק ממוקד משתמש הדומה לעיצוב ממשק משתמש נייד.

טכנולוגיית אבטחה מתקדמת ומערכת הפעלה אופטימלית, מבטיחים רמת יציבות גבוהה, אבטחה וחוסר הפרעות לאורך כל חווית הצפייה.

מי עוד יקבל את התוכנית webOS Re:New?

חברת LG תספק שדרוג של webOS גם לבעלי מכשירים ותיקים של LG.

תוכנית השדרוג webOS Re:New תביא את השדרוג האחרון של webOS לכל הדגמים בסדרת טלוויזיות ה- OLED מדגמי 2022: OLED (A2, B2, C2, CS, G2, Z2), LG OLED Flex (מסוף 2022) וטלוויזיות LG OLED Object (מאמצע 2022), כמו גם 2022 8K טלוויזיות LCD, QNED, ישודרגו גם ל-webOS 24, כאשר דגמים נוספים שלא פורטו יקבלו את השדרוג מאוחר יותר.

תוכנית השדרוג מיועדת לספק חווית טלוויזיה חדשה לחמש השנים הבאות. בעתיד, תורחב התוכנית לטלוויזיות LG נוספות.

ככל שיותר טלוויזיות חכמות של LG יתקינו את השדרוג האחרון של webOS, תהיינה לספקי תוכן ולמפתחי שירותים הזדמנויות חדשות להפיץ תוכן, שירותים ותכונות חדשים לקהל רחב יותר.

Baik Seon-pill, מנהל חטיבת תכנון המוצרים של חברת מערכות הבידור הביתי של LG, ציין כי “השיפור המתמיד בחוויית המשתמש ובממשק המשתמש של פלטפורמת webOS, מוכיחים את מחוייבותה של LG  לשיפור הנוחות והאבטחה. אנו שואפים לספק חוויות מעשירות חיים ללקוחות שלנו על ידי הצעת מגוון רחב של תוכן ושירותים בטלוויזיות שלנו”.

300 מיליון מכשירי webOS עד 2026

200 מיליון טלוויזיות חכמות של LG ברחבי העולם, מאפשרות ל- webOS להמשיך להתפתח באמצעות שדרוגים משמעותיים כדי לחולל מהפכה מתמדת בחוויית הלקוח. LG ערוכה להשקעה נוספת בעסקי ה-webOS שלה כדי להבטיח ספרייה עצומה של תוכן ושירותים כך שתוכל לספק את סגנונות החיים וההעדפות המגוונות של הצרכנים, ולחזק את היתרון התחרותי שלה בבחירת תוכן ונוחות.

למה LG שינתה פתאום את עמדתה לגבי שדרוגי webOS?

מוקדם יותר השנה, החברה הודיעה על הפיכה ל”חברת פתרונות חיים חכמים”, על מעבר להתמקדות רבה יותר בשירותים ובפרסומות בטלוויזיות שלה. על ידי שדרוג webOS, הוא יכול לספק שירותים ומודעות אלו ליותר משתמשים, וליצור הכנסות חוזרות.
בנוסף היה כנראה קשה ל-LG לשדרג מערכות הפעלה לדגמים ישנים בגלל שצריך לעשות התאמות לחומרה וזה יכול ליצור בעיות.

דילוג לתוכן