חברת LG מכריזה על ליין מסכי LG QNED של החברה לשנת 2024‎

שמור במועדפים

LG מכריזה על ליין מסכי QNED ו-QNED Mini LED החדש של החברה לשנת 2024, במסגרתו יהיה מבחר רחב יותר של אפשרויות, כולל מסך אולטרה גדול של 98 אינץ’ עם איכות תמונה מרהיבה, טכנולוגיות עיבוד מתקדמות המבוססות על בינה מלאכותית תכונות פרסונליזציה ועיצוב מיוחד.

השנה ליין מסכי QNED בעלי יכולות עיבוד גבוהות יותר בזכות מעבד חדש –  אלפא 8 המעבד עולה על קודמו, אלפא 7, עם שיפור של פי 1.3 בביצועי בינה מלאכותית, פי 2.3 בביצועים גרפיים ומהירות עיבוד מהירה פי 1.6.

באמצעות מינוף טכנולוגיה חדשנית לייצוג חזותי מעודן יותר, AI Picture Pro מספק איכות תמונה מצוינת המבוססת על למידה עמוקה. ככה ניתן להבחין בין פנים, אובייקטים ורקעים בסצנה, ולהעשיר את המרקם והפרטים העדינים על מנת להציג תמונות ריאליסטיות. ה-Dynamic Tone Mapping Pro מפצל את התמונה לבלוקים ומנתח כל אחד מהם בזמן אמת, על מנת לזהות את האזורים הכהים והבהירים ביותר ולשדרג אותם באמצעות אופטימיזציית HDR מדויקת על מנת לספק איכות תמונה תלת ממדית. באמצעות אשף התמונות המותאמות אישית, צרכנים יכולים להתאים אישית את איכות התמונה בקלות על ידי בחירת כמה תמונות מועדפות מתוך בחירה נתונה המוגדרות באמצעות למידה עמוקה.

בנוסף לאיכות התמונה, AI Sound Pro מרתק את הצופים למסך עם איכות שמע מצוינת של צליל היקפי וירטואלי 9.1.2 מהרמקולים המובנים של הטלוויזיות. התכונה WOW Orchestra משלבת את מקרן הקול של LG ואת הרמקולים של הטלוויזיה למערכת שמע מאוחדת, והתוצאה היא חוויית צליל תלת ממדית יוצאת דופן.

ליין ה-QNED החדש של LG, הכולל את טכנולוגיות הצבע Qunatum Dot ו-NanoCell של LG, מספק איכות תמונה חדה ומלאת חיים לצפייה מציאותית. באמצעות יכולות משופרות לשכפול צבעים, הצבעים האותנטיים של טלוויזיות QNED מעצימים את העומק החזותי לחוויית בידור ביתי סוחפת ותלת ממדית .

ה-LG QNED Mini LED משדרות ניגודיות מציאותית בזכות טכנולוגיית Precision Dimming לשיפור מעברי הצבע ושליטה מדויקת בתאורה האחורית, ומסכי LG QNED כוללים טכנולוגיית עמעום מקומי לניגודיות חיה ובהירות יוצאת דופן.

טלוויזיית LG QNED Mini LED, מסדרת QNED90 מסוגלת להציג סקלה של מיליון גווני אפור המבדילה בצורה יוצאת מן הכלל בין הגוונים השונים בדיוק של 20 bit ליצירת ניגודיות מדהימה.

המסכים החדשים מגיעים בעיצוב אלגנטי ומתוחכם עם פרופיל דק של 29 מ”מ בלבד ומשתלבים בכלל חלל בבית. ניתן גם להתקין את הטלוויזיות על הקיר, מה שמספק גמישות רבה יותר לסידור הרהיטים ומכשירים החשמל.

בנוסף, ליין ה-QNED לשנת 2024 משדרג את חוויית הבידור הביתי באמצעות התאמה אישית רב-תכליתית ונוחות מוגברת. עם תוכנית ה-webOS RE:New, LG מציעה שדרוג לגרסה העדכנית ביותר של פלטפורמת הטלוויזיה החכמה שלה, webOS, על מנת להעניק לבעלי טלוויזיות חכמות את חוויית המשתמש העדכנית ביותר בחמש השנים הבאות. ההצעה הזאת תקפה גם לדגמי LG QNED Mini LED 8K שהושקו בשנת 2022 (סדרות QNED99 ו-QNED95) ויגיעו בקרוב לדגמים נוספים במערך מסכי QNED ולאזורים נוספים ברחבי העולם.

💡 למידע נוסף, לחצו כאן.

באמצעות שימוש בפלטפורמה העדכנית ביותר של webOS, משתמשים יכולים ליצור פרופילים נפרדים על מנת להתאים את החוויה להעדפותיהם. הטלוויזיות יכולות להבדיל בין קולות בהתבסס על פרופילי המשתמש ולהציע המלצות מותאמות אישית על ידי פירוש דפוסים מהיסטוריית השימוש בטלוויזיה.

ממשק המשתמש בגרסה החדשה של webOS כולל חלוקה דינמית לפי נושאים לגישה מהירה לשירותי LG, עם ארגון מותאם אישית לקבוצות כמו משרד ביתי, ספורט, גיימינג, מוזיקה ורכזת בייתית. על מנת ליהנות מהמדיה הדיגיטלית האהובה על הצרכנים, טלוויזיות LG QNED 2024 תומכות ב-Apple AirPlay וב-Chromecast לנוחות משופרת בקישוריות ובתאימות למכשירים ניידים. הליין החדש מספק גם מגוון תכונות נגישות, כולל הגדרות תפריט ייעודיות, אווטארים בשפת הסימנים, הדרכות בשלט רחוק ומדריכים לפתרון בעיות מהיר.

LG QNED 2024 עונה על הצרכים של הלקוחות עם מגוון רחב של גדלי מסך, ובראשם מסך גדול במיוחד בגודל של 98 אינץ’. התוספת של דגם בגודל 98 אינץ’ עונה על הביקוש הגובר לטלוויזיות גדולות יותר בשוק טלוויזיות הפרימיום LCD, והמערך הנרחב מספק ללקוחות גם חלופות מרובות שיתאימו באופן אידיאלי לכל חלל, כולל מסכי 43, 50, 55, 65, 75 ו-86 אינץ’.


webOS 23

“סדרת LG QNED LG 2024  לוקחת את חוויית הצפייה לרמה חדשה עם מעבד מתקדם המאפשר חוויות אודיו-ויזואליות יוצאות דופן בגדלי מסך שונים, תוך מתן חוויית משתמש מותאמת אישית המותאמת לאורח החיים וההעדפות הייחודיים של כל אדם”, אמר Baik Seon-pill, head of the LG Home Entertainment Company’s Product Planning Division . “אנו נשארים מחויבים לספק חוויית לקוח שאין דומה לה, תוך הסתמכות על המומחיות בת העשור שלנו עם webOS”.

למבקרים ב-CES 2024 תהיה הזדמנות לחקור את החידושים והטכנולוגיות החדשות של LG בחווית הבידור הביתי בביתן החברה, בין התאריכים 9-12 בינואר.

דילוג לתוכן