טלוויזיות LG OLED 2023 – דגם OLED G3 בהירות עד 70% יותר ותמיכה ב-HDMI 2.1a QMS

שמור במועדפים

טכנולוגיית הטלוויזיה העדכנית ביותר של LG, ומערכת הפעלה מעודכנת מאפשרות התאמה אישית משופרת בדגמי LG OLED evo החדשים

LG חושפת את ליין מסכי הטלוויזיה שלה לשנת 2023, ובמרכזו – המגוון המתקדם ביותר של טלוויזיות OLED שהוצגו עד היום. פיקסלים בעלי תאורה עצמית באיכות גבוהה, טכנולוגיות מתקדמת לעיבוד תמונה ופלטפורמת webOS משופרת המציעה תכונות ושירותים חכמים רבים יותר, המשפרים את חוויית הצפייה בטלוויזיות ה-OLED החדשות.

💡 לחצו כאן לקרוא על דגמי 2023

עשור לאחר שהציגה לעולם את טלוויזיית ה-OLED הראשונה אי פעם, ממשיכה LG להוביל את שוק טלוויזיות הפרמיום. טלוויזיות ה-OLED החדשניות של החברה הוכתרו בפרסי החדשנות של CES משך 11 שנים ברציפות, והמשיכו להתפתח עם הזמן כדי לספק ערך גדול יותר לצרכנים. LG OLED פיקסלים בתאורה עצמית – ידועה באיכות התמונה יוצאת הדופן שלה, מציגה צבעים עזים ומדויקים עם שחורים עמוקים ויחס ניגודיות אינסופי לתמונות מציאותיות להפליא.

בראש ליין ה-OLED לשנת 2023 של LG ניצבות הטלוויזיות האחרונות מסדרות Z3, G3 ו-C3 OLED evo.

הדגמים החדשים והמשודרגים הללו מספקים בהירות ודיוק צבע גבוהים יותר, כמו גם בהירות ופרטים חדים במיוחד הודות לדיוק והביצועים של טכנולוגיית LG OLED evo ומעבד הבינה המלאכותית α9 החדש דור 6.

דור שלישי לפאנל OLED

חברת LG Display אשר מייצרים את פאנלים WOLED לכל החברות, יוצאים עם דור שלישי לפאנל OLED אשר מביא לנו את טכנולוגיות MLA (ר”ת Micro Lens Array) מערך עדשות מיקרו’ המאפשרת למסך לתת יותר תאורה עד 2100 nits.

הטכנולוגיה תגיע למסך LG OLED G3 בגדלים 55″, 65″ ו-77″ 4K.


מעבד AI α9 החדש דור 6

המעבד העדכני ביותר מסדרת Alpha משתמש בטכנולוגיה המתוחכמת ביותר של LG בסיוע יכולות למידה עמוקה מבוססת בינה מלכותית, AI Deep Learning כדי להבטיח איכות תמונה וצליל יוצאת מן הכלל.

AI Picture Pro מציע כעת ביצועי שיפור הפרדה לבהירות טובה יותר, ומיפוי גוונים דינמי משופר, המסייע לחשוף את העומק והפרטים בכל פריים. AI Picture Pro משלב גם טכנולוגיית עיבוד תמונה המזהה ומעדנת אובייקטים חשובים, כמו פנים של אנשים, כדי להעניק להם איכות HDR ומראה מציאותי יותר.

מעבד הבינה המלאכותית α9 דור 6 מניע את AI Sound Pro של LG, על מנת לסייע לצופים להיסחף בפעולה המתרחשת על גבי המסך בעזרת אספקת צליל היקפי וירטואלי 9.1.2 ממערכת הרמקולים המובנית בטלוויזיות.

Brightness Booster Max

שדרוג משמעותי נוסף הכלול בסדרת ה-OLED evo G3 של השנה הוא טכנולוגיית Brightness Booster Max של LG, המשלבת ארכיטקטורת בקרת אור חדשה לגמרי ואלגוריתמים מגבירי אור כדי להגביר את הבהירות בעד 70 אחוז (בדגמי G3 בגודל 55/65/75 אינץ’), מדברים על 2000nits.
הבהירות ממופה ונשלטת על כל פיקסל בפני עצמו, באופן המפיק תמונות חדות ומציאותיות יותר.

דגמי 2023 G3 OLED evo של LG מעוצבים במראה משופר, בעיצוב שזכה לשם One Wall (בדגמי סדרת G בלבד)  הדגמים החדשים אינם משאירים רווח נראה לעין כאשר הם מותקנים על הקיר.

טלוויזיות LG OLED 2023 מתוכננות גם באופן ידידותי יותר לסביבה, משלב הייצור וכל הדרך עד לסוף מחזור חיי המוצר, והכל תוך שימוש מירבי בחומרים ממוחזרים ומקיימים. לטלוויזיות LG OLED אין יחידת תאורה אחורית: כל טלוויזיה דורשת פחות חומרים בתהליך הייצור מאשר טלוויזיית LED רגילה. המסכים החדשים גם עושים שימוש ברכיבים רבים העשויים מפלסטיק ממוחזר, ואף נשלחים באריזות אקולוגיות העשויות מחומרים הניתנים למחזור ומודפסות בצבע אחד.

כל טלוויזיות LG OLED בדגמי 2023 קיבלו אישור לרמה נמוכה של פליטת אור כחול, מטעם TÜV Rheinland, ואישור היעדר ריצוד מטעם UL Solutions.


LG webOS 23

LG OLED מציגה בשנת 2023 גם חווית משתמש מותאמת יותר. הגרסה העדכנית ביותר של webOS, עושה שימוש בממשק משתמש מחודש All New Home, המציע שפע של אפשרויות התאמה אישית ונוחות יותר מאי פעם.

‘כרטיסים מהירים’ חדשים מציעים למשתמשים גישה נוחה לתוכן ולשירותים אותם הם מרבים לצרוך – כולם מקובצים בקטגוריות כגון משרד ביתי, משחקים, מוזיקה וספורט.

מערכת ההפעלה המתקדמת של LG webOS, מקלה על כל המשתמשים בטלוויזיה ליהנות מהמלצות מותאמות אישית להעדפותיהם, על סמך היסטוריית הצפייה והרגלי הצפייה.
כך, AI Concierge, מספק לכל משתמש רשימה מקובצת של אפשרויות תוכן המבוססות על השימוש בעבר ושאלות החיפוש שלו, והיצע מגוון של תוכן לגלישה.

מערכת ההפעלה webOS 23 כוללת סרגל הגדרות צדדי חדש ומאפשר למשתמשים להתאים אותו אישית.

💡 כל המידע על מערכת ההפעלה webOS 23


שמע

על מנת לספק חוויות קולנוע ביתי מהשורה הראשונה, טלוויזיות LG OLED ממשיכות לתמוך ביכולות שיפור התמונה והשמע של Dolby Vision ו-Dolby Atmos. דגמי השנה מציעים שילוב חלק עם מקרני הקול העדכניים ביותר של LG, ומספקים צליל היקפי רב-ערוצי באיכות משופרת של IMAX המופעלת על ידי DTS:X.

טלוויזיית LG ומקרני הקול של החברה משתלבים גם כדי להציע את תכונת WOW Orchestra (יתאפשר באמצעות עדכון תוכנה), המנצלת את ערוצי השמע של שני המוצרים כדי להפיק סאונד חזק וסוחף יותר.


HDMI 2.1a

דגמי OLED 2023 של LG תומכים במגוון רחב של תכונות התואמות ל-HDMI 2.1a. הם גם מכשירי הטלוויזיה הראשונים שאושרו על ידי ארגון HDMI כתומכים בתקן מיתוג מהיר Quick Media Switching VRR (QMS-VRR) שהוכרז לאחרונה. QMS-VRR יכול לחסל את ה”מסך השחור” הרגעי המופיע לעתים בעת מעבר בין תכנים המופעלים ממכשירי מקור שונים המחוברים דרך יציאות ה-HDMI 2.1a של הטלוויזיה (זמין רק בעת שימוש בהתקני מקור עם אישור HDMI 2.1 QMS VRR).

QMS-VRR

האם אי פעם שמת לב להפסקה של 1-3 שניות (מסך שחור) כאשר סרטון חדש מופעל? HDMI 2.1a נועד לבטל את ההפסקות הללו.

בעזרת טכנולוגיית HDMI 2.1a QMS (ר”ת של Quick Media Switching) יהיה ניתן לעבור בין מקורות הוידיאו ללא הפרעות ובמהירות, כל עוד הרזולוציה נשארת זהה ורק קצב הפריימים משתנה, QMS יעבור באופן מיידי בין קצבי הפריימים.


מקור: hdmi.org

גיימינג

לטובת שימוש בעולם הגיימינג, טלוויזיות ה-OLED של LG מציעות זמן תגובה של 0.1 מילישניות, השהיית כניסה נמוכה, ועד ארבע יציאות תואמות HDMI2.1a. טלוויזיות LG OLED מצוידות גם ב-Game Optimizer, המאפשר למשתמשים לבחור ולעבור במהירות בין תכונות ספציפיות למשחקים, תוך קביעה מראש של גודל תצוגה של ז’אנר המשחק. הגדרות עבור G-SYNC® Compatible, FreeSync™ Premium וקצב ריענון משתנה (VRR) נגישות בקלות גם מ-Game Optimizer.


להמשך דיון כנסו לקבוצת הפייסבוק

דילוג לתוכן