סדרת הטלוויזיות של LG לשנת 2023

שמור במועדפים

LG מציינת 10 שנים לטכנולוגיית ה-OLED המהפכנית של החברה שממשיכה להוביל את שוק מסכי הפרימיום גם כיום.

בין הדגמים החדשים שמושקים בישראל ניתן למצוא סדרות חדשות של מסכי OLED במגוון רחב של גדלים, מסכי QNED וגם מסכים אלחוטיים וניידים.

LG ישראל וקבוצת ח.י., היבואנית הרשמית בישראל של מוצרי הבידור הביתי, משיקות היום את ליין מסכי הטלוויזיה החדש של החברה בישראל.

הליין החדש כולל 4 דגמים שונים של מסכי OLED במגוון רחב של גדלים לבחירה, מגודל 48″ ועד 97″,  דגמי QNED, דגמי Nano ו-UHD חדשים ומסכי טלוויזיה ניידים -StandbyMe  ו StandbyMe Go.

השנה החגיגה היא כפולה – בנוסף לליין החדש, LG חוגגת 10 שנות מובילות טכנולוגית עם מסך ה-OLED פורץ הדרך שהינו המסך המוביל בעולם בקטגוריית מסכי הפרימיום.

📹 אירוע ההשקה ומצגת דגמי 2023

גם בישראל הייתה השקה לדגמי 2023 מרשימה ביותר עם חידושים אחרונים בעולם הטלוויזיות ומסכי המחשב.

📸 תמונות מאירוע ההשקה


דגמי 2023

גם השנה, LG ממשיכה להציע לקהל הצרכנים את מסכי הטלוויזיה המתקדמים ביותר בשוק ולשדרג את חוויית הצפייה באמצעות טכנולוגיות חדשניות, מעבד מתקדם ופיצ’רים מיוחדים. בנוסף, LG הגבירה באופן משמעותי (עד 70%) את בהירות מסכי ה-OLED (בסדרות G3, Z3) באמצעות טכנולוגיית ה Brightness Booster Max.

טבלת השוואה ליין 2023


  (לחצו להגדלה)

המעבד

מעבד הבינה המלאכותית α9 החדש דור 6.

המעבד העדכני ביותר מסדרת Alpha 9 משתמש בטכנולוגיית למידה עמוקה (AI Deep Learning) מבוססת בינה מלאכותית וזאת על מנת להבטיח איכות תמונה וצליל יוצאת מן הכלל.

המעבד החדש עושה עבודה יוצאת מהכלל עם עיבוד תמונה מתקדם, ממשק מהיר ותמיכה מושלמת באפליקציות שכולנו אוהבים.

AI Picture Pro

מציע כעת ביצועים משופרים של הפרדת תמונה, בהירות טובה יותר ומיפוי גוונים דינמי משופר המסייע לחשוף את העומק והפרטים בכל פריים.

AI Picture Pro משלב גם טכנולוגיית עיבוד תמונה המזהה ומעדנת אובייקטים חשובים כמו פנים של אנשים כדי להעניק להם איכות HDR ומראה מציאותי יותר.

AI Sound Pro

מעבד הבינה המלאכותית α9 דור 6 מניע את AI Sound Pro של LG, על מנת לסייע לצופים להיסחף לפעולה המתרחשת על גבי המסך בעזרת אספקת צליל היקפי וירטואלי 9.1.2 ממערכת הרמקולים המובנית בטלוויזיות.


השנה יש תמיכה בסיגנל של Dolby Digital ו-DTS

דור שלישי לפאנל OLED

LG OLED ממשיך להוביל בקטגוריית הפרימיום
בחזית הליין לשנת 2023 ניצבות הטלוויזיות מסדרות C3 ו- G3. הדגמים החדשים והמשודרגים הללו מספקים בהירות ודיוק גבוהים במיוחד ברמת הצבע, כמו גם פרטים חדים במיוחד הודות לפאנל-LG OLED evo ומעבד הבינה המלאכותית α9 החדש דור 6.

חברת LG Display מייצרים את פאנלים WOLED לכל החברות, יוצאים עם דור שלישי לפאנל OLED אשר מביא לנו את טכנולוגיות MLA (ר”ת Micro Lens Array) מערך עדשות מיקרו’ המאפשרת למסך לתת יותר תאורה עד 2100 nits.

שדרוג משמעותי נוסף הכלול בסדרת G3 הוא טכנולוגיית Brightness Booster Max של LG,
המשלבת ארכיטקטורת בקרת אור חדשה לגמרי (MLA (Micro lens Array – מערך עדשות זעירות שתפקידן להעלות את היעילות של הפקת האור ולהגביר את הבהירות בצורה דרמטית ואלגוריתמים מגבירי אור על מנת להגביר את הבהירות בעד 70 אחוזים.


הטכנולוגיה תגיע למסך LG OLED G3 בגדלים 55″, 65″ ו-77″ 4K.

מערכת הפעלה webOS 23

LG מציגה בשנת 2023 חווית משתמש מותאמת אופן פרסונאלי.

טלוויזיות LG מבוססים על מערכת ההפעלה webOS הכוללת תמיכה בשלל אפליקציות כמו נטפליקס, YouTube, אמזון, אפל, כאן 11, 12+, רשת 13, ערוץ 14, Free TV, סלקום TV, סטינג TV, הוט ונקסט, יס+ ועוד…

הגרסה העדכנית ביותר של webOS עושה שימוש בממשק משתמש מחודש All New Home, המציע שפע של אפשרויות התאמה אישיות ונוחות יותר מאי פעם. “כרטיסים מהירים” חדשים מציעים למשתמשים גישה נוחה לתוכן ולשירותים אותם הם מרבים לצרוך – כולם מקובצים בקטגוריות, כגון: משרד ביתי, משחקים, מוזיקה וספורט. בממשק ניתן למצוא סרגל הגדרות צדדי חדש המאפשר למשתמשים להתאים אותו אישית.

💡 רוצים ללמוד עוד על מערכת ההפעלה webOS 23? לחצו כאן.

מערכת ההפעלה webOS 23 כוללת סרגל הגדרות צדדי חדש ומאפשר למשתמשים להתאים אותו אישית.

מערכת ההפעלה המתקדמת של LG webOS, מקלה על המשתמשים בטלוויזיה ליהנות מהמלצות המותאמות אישית להעדפותיהם על סמך היסטוריית הצפייה והרגלי הצפייה שלהם, כך AI Concierge מספק לכל משתמש רשימה מקובצת של אפשרויות תוכן המבוססות על השימוש בעבר ועל שאלות החיפוש שלו, ומציע מגוון של תוכן לגלישה.

דגמי OLED 2023 של LG תומכים במגוון רחב של תכונות התואמות ל-HDMI 2.1a הם גם מכשירי הטלוויזיה הראשונים שאושרו על ידי ארגון HDMI כתומכים בתקן מיתוג מהיר Quick Media Switching VRR (QMS-VRR). QMS-VRR יכול לחסל את מסך השחור הרגעי המופיע לעתים בעת מעבר בין תכנים המופעלים ממכשירי מקור שונים המחוברים דרך יציאות ה-HDMI 2.1a של הטלוויזיה.

גיימינג

לטובת שימוש בעולם הגיימינג, טלוויזיות ה-OLED של LG מציעות זמן תגובה של 0.1 מילי-שניות, השהיית כניסה נמוכה, ועד ארבע יציאות תואמות HDMI2.1a. טלוויזיות LG OLED מצוידות גם בממשק גיימינג ייחודי הכולל גם Game Optimizer, המאפשר למשתמשים לבחור ולעבור במהירות בין תכונות ספציפיות למשחקים, תוך קביעה מראש של גודל תצוגה של ז’אנר המשחק. הגדרות עבור G-SYNC® Compatible, FreeSync™ Premium וקצב ריענון משתנה (VRR)  גישות בקלות גם מ-Game Optimizer.

HDMI 2.1a

דגמי OLED 2023 של LG תומכים במגוון רחב של תכונות התואמות ל-HDMI 2.1a. הם גם מכשירי הטלוויזיה הראשונים שאושרו על ידי ארגון HDMI כתומכים בתקן מיתוג מהיר Quick Media Switching VRR (QMS-VRR) שהוכרז לאחרונה. QMS-VRR יכול לחסל את ה”מסך השחור” הרגעי המופיע לעתים בעת מעבר בין תכנים המופעלים ממכשירי מקור שונים המחוברים דרך יציאות ה-HDMI 2.1a של הטלוויזיה (זמין רק בעת שימוש בהתקני מקור עם אישור HDMI 2.1 QMS VRR).

מה ההבדל בין 120Hz או 60Hz?

ככל שתדר התמונה גדול יותר, כך התמונה חלקה יותר בתנועה עם פחות הבהוב. זה גם אומר בד”כ שהמסך יותר איכותי, ובמשחקי קונסולה ומחשב התגובה תהיה מהירה יותר.
זה מנגנון שהגיע במקור ממסכי LCD – שם הייתה בעיית מריחת תנועה בדורות הראשונים.
אגב, בקולנוע מקרינים 24 תמונות בשנייה ואם תעקבו אחרי תמונה זזה (למשל בתנועת PAN הצידה) תראו שיש קפיצות קטנות בתנועה, אבל אנחנו התרגלנו לצפות כך וזה לא מפריע.
הערה: בישראל זה 100Hz | 60Hz בגלל תצורת החשמל בארץ. החשמל בישראל הוא 50Hz ולכן תדר התצוגה יגיעה בכפולות 50Hz.

QMS-VRR

האם אי פעם שמת לב להפסקה של 1-3 שניות (מסך שחור) כאשר סרטון חדש מופעל? HDMI 2.1a נועד לבטל את ההפסקות הללו.

בעזרת טכנולוגיית HDMI 2.1a QMS (ר”ת של Quick Media Switching) יהיה ניתן לעבור בין מקורות הוידיאו ללא הפרעות ובמהירות, כל עוד הרזולוציה נשארת זהה ורק קצב הפריימים משתנה, QMS יעבור באופן מיידי בין קצבי הפריימים.


LG StandByMe

חווית צפייה ניידת מסך הטלוויזיה החדש LG StandByMe הינו מרכז בידור ייחודי. הטלוויזיה הינה מסך מגע אלחוטי עם
סוללה מובנית המחוברת למעמד נייד בעל גלגלים סמויים ומאפשרת צפייה של כ-שלוש שעות רצופות.

הצג בגודל 27 אינץ’ אידיאלי לא רק עבור סרטים, תוכניות טלוויזיה ותוכן וידאו אלא גם לשיחות ועידה
בווידאו עם בני משפחה ועמיתים לעבודה ולצפייה בהרצאות מקוונות (הודות לפיצ’ר שיקוף הסלולארי).

LG StanbyME מציע נוחות צפייה ללא תחרות בזכות העיצוב הארגונומי שלו. ניתן לסובב, להטות ולהעמיד את המסך, הן בתצוגת רוחב רגילה והן לאורך. ניתן לכוונן את גובה הטלוויזיה דבר המאפשר התאמה אישית של מיקום המכשיר לפי תרחיש השימוש: להבטיח נוחות אופטימלית בצפייה בשכיבה במיטה, בעת בישול במטבח או בבילוי על הספה בסלון.

צפיה בתוכן ב-LG StanbyME היא עניין קל במיוחד, הודות לאפשרות שיקוף מסך מהטלפון הנייד הפועלת בצורה חלקה עם הסמארטפונים החדשים ביותר בסביבת Android ו-iOS וביישומי NFC.

מעמד נשלף מאפשר לצופה להניח את הטלפון על גבי ה-LG StanbyME דבר המייצר פתרון מהיר ומאובטח לשיחות וידאו, שיעורים מקוונים ולהזרמת תוכן. המשתמשים יכולים לחבר גם את המחשבים הניידים או הנייחים שלהם ל-StanbyME באמצעות חיבור קווי (USB, HDMI) או אלחוטי.

אפשרויות שליטה אינטואיטיביות במסך החדש כוללות שימוש בשלט רחוק, זיהוי מגע ומחוות יד.

כל אלו נועדו על מנת למצות באופן מקסימאלי את אפשרויות השימוש ב-LG StanbyME.

ממשק המשתמש שתוכנן במיוחד עבור StanbyME אינו דומה לכל ממשק משתמש טלוויזיה אחר – ומציע מגוון רחב במיוחד של אפשרויות התאמה לחוויית הצפייה האישית של המשתמש.

לכל אלו שרוצים לקחת את מסך ה-LG שלהם מחוץ לבית, LG משיקה בישראל את ה-LG StandbyME Go.

מסך 27″, נטען ומתקפל למזוודה, שניתן לקחת איתכם לכל מקום וליהנות מתוכן מצוין.
ב-LG StandbyME Go ניתן לצפות בצורה אנכית או מאוזנת ואף ניתן לעשות בו שימוש למגוון משחקים שונים באמצעות Go Play, מצב משחק שולחני הכולל מגוון משחקים לכל המשפחה.


המחירים

המחירים הינם המחירים המומלצים לצרכן, המחיר הסופי ייקבע ע”י המשווק/החנות.

דגם גודל מחיר מומלץ לצרכן ₪
OLED88Z3 88″  110,000
OLED77G3 77″  23,990
OLED65C3 65″  12,490
OLED65CS3 65″  10,490
OLED77B3 77″  16,990
75QNED916QA 75″  9,990
65QNED816RA 65″  6,290
55QNED7S6QA 55″  3,190
65NANO776RA 65″  4,490
86UR8000 86″  9,190
65UR9100 65″  4,190
75UR8000 75″  5,790

גיא בן יהודה, סמנכ”ל השיווק של LG בישראל:
“השנה החגיגה שלנו היא כפולה – גם ליין חדש, כולל מעבד חדש וטכנולוגיה לשיפור הבהירות, וגם ה-OLED Bration – חגיגת 10 שנות המובילות של LG OLED. ב-10 השנים האחרונות, LG מכרה מעל ל-15 מיליון יחידות של LG OLED בכל העולם, כאשר ניתן כיום למצוא את מסכי ה-OLED שלנו במעל ל-130 מדינות שונות.

LG מובילה את שוק הפרימיום העולמי, עם הכי הרבה ידע וניסיון בתחום, כאשר רק ברבעון הראשון LG הייתה אחראית לכ-60% מסך משלוחי ה-OLED העולמיים, ולנתח שוק של 70% מהמסכים הגדולים עם LG OLED. הנתונים הללו, בצירוף הנתון שבסוף שנת 2023, נתח השוק של מסכי הOLED יהיה כ-46% משוק הפרימיום, רק מחזקים את השליטה והדומיננטיות של LG בשוק הזה ובשוק המסכים הגדולים, ואת היכולת שלנו לספק לכל צרכן וצרכנית את מסך ה-OLED הנכון עבורם.”

גיא דה פיצ’וטו, מנכ”ל ח.י. אלקטרוניקה:
“אנחנו מציינים היום, 10 שנים של מובילות בשוק טלוויזיות הפרימיום בישראל עם מסכי LG OLED ומחזיקים בנתח שוק של כ-80% משוק זה בישראל. גם השנה אנו מציעים לצרכן את מסכי ה OLED הטובים ביותר במגוון רחב של גדלים ועם הביצועים והפיצ’רים המתקדמים ביותר כך שכל אחד ואחת יוכלו ליהנות בצורה המקסימאלית ממסך ה – LG OLED שלהם. בנוסף לליין המסכים המצוין של LG, אנו מציעים גם מגוון מסכי לייף סטייל ייחודיים הנותנים מענה יוצא מן הכלל למעצבי פנים ואדריכלים ומעניקים להם מגוון פתרונות מתקדמים המשתלבים בצורה מושלמת בעיצוב חלל הבית אנחנו בקבוצת ח.י נמשיך להעניק את חווית השירות הטובה ביותר בשוק ללקוחותינו, החל ממתן 3 שנות אחריות על מסכי ה-OLED וה-QNED וכלה בשירותים כגון אספקה והתקנה במעמד אחד ושירות הזמנת מתקין אונליין על ידי הלקוח. בנוסף, אנו ממשיכים להעניק 5 שנות אחריות על הפאנל לכל מי שרוכש מסך מסדרת G ומעלה. בנוסף – כל המסכים של LG עומדים בתקן האירופאי החדש לנצילות אנרגיה במוצרי חשמל.”


המשך דיון בקבוצת הפייסבוק

דילוג לתוכן