טלוויזיות QNED של LG בישראל

שמור במועדפים

24/10/2021

חברת LG וקבוצת ח.י. היבואנית הרשמית של מוצרי הבידור הביתי של החברה בישראל, משיקים בישראל את ליין מסכי הטלוויזיה החדש של הענקית הדרום קוריאנית – LG QNED Mini Led ועוד מגוון מוצרים מובילים בתחום הגיימינג והסאונד.

מסכי הטלוויזיה החדשים מגיעים עם טכנולוגיית התאורה האחורית Mini Led וטכנולוגיית הצבע המתקדמת Quantum Dot NanoCell, המאפשרות לכל צרכן ליהנות מחוויית צפייה מדהימה, בהירה יותר וחדה יותר.

בישראל מושקים שני דגמי QNED: דגם QNED 90/91, מסך 4K בגדלי 65”/75”, ודגם QNED 99, מסך 8K שמגיע בגדלים גדולים של 75” ו-86”.

הדגם QNED 90 4K יגיע עם בהירות מסך של 2000nits והדגם QNED 99 8K יגיע עם בהירות מסך של 3000nits

💡 למידע על כל דגמי 2021/22 של טלוויזיות LG לחצו כאן.

בנוסף לליין ה-QNEDLG וקבוצת ח.י משיקות בישראל מגוון מוצרים חדשים בתחומי הגיימינג והסאונד – LG Ultra Gear GP9, רמקול גיימינג המיועד למסכי מחשב, מקרן הקול החדש LG Eclair, ואת LG Tone Free FP5, FP8 & FP9, האוזניות האלחוטיות החדשות בסדרת Tone Free.

💡 לחצו כאן למידע על מוצרי הסאונד החדשים.

את כל המוצרים החדשים ניתן לרכוש כבר עכשיו אצל המשווקים המורשים.  ברכישת מסך מסדרת QNED מקבלים אחריות של 3 שנים מטעם היבואן הרשמי קבוצת ח.י, וברכישת אחד ממוצרי הסאונד החדשים מקבלים אחריות של שנה.

גיא בן יהודה, סמנכ”ל השיווק של LG בישראל: “מסכי ה-QNED מצטרפים לליין המסכים הרחב והאיכותי שלנו, המאפשר לכל צרכנית וצרכן לרכוש את המסך הנכון ביותר עבורו. עם 30,000 נורות LED במסך ה-8K, צבעים עשירים ושילוב של טכנולוגיות מתקדמות, ליין ה-QNED מספק חווית צפייה בהירה וצבעונית הטובה ביותר בטלוויזיות ה-LCD.

מסכי ה-QNED מצטרפים לליין מסכי ה-OLED של LG, מסכי הטלוויזיה המובילים והאיכותיים בעולם, ולסדרות ה-NanoCell וה-UHD. כל אלו יחדיו מייצרים את המגוון הרחב ביותר של מסכי טלוויזיה, במנעד רחב של מחירים וגדלים, ללא התפשרות על חווית הצפייה”.

גיא דה פיצ’וטו, מנכ”ל ח.י אלקטרוניקה: “מסכי ה-QNED מצטרפים למשפחת LG כמובילים בקטגוריית ה-Mini LEDטכנולוגיית ה-Quantum Dot NanoCell, המאפשרת לצופה לראות עושר ודיוק בכל צבע וצבע, בשילוב תאורת ה-LED האחורית, מייצרים חוויה יוצאת מן הכלל וייחודית למסכי ה-QNED“.

מחירים המומלצים לצרכן:

טלבת השוואה


טכנולוגיה מתקדמת לתמונה הטובה ביותר

מסכי ה-QNED של LG מביאים רמת בהירות חדשה לכל תוכן באמצעות טכנולוגיית התצוגה המתקדמת של מסכי MINILED בעלי תאורה אחורית משופרת. לדוגמה, התאורה האחורית של דגם 8K בגודל 86 אינץ’ מצוידת בכ-30,000 נורות LED זעירות שנפרסו באופן שיוצר 2,500 אזורים כהים המספקים ניגודיות חדה יותר בשיעור של פי 10 לעומת מסכי LCD רגילים. צבע שחור עמוק יותר ומספר גדול יותר של נקודות באזורים כהים יוצרים תחושת עומק משמעותית יותר שהופכת את התמונות לאמיתיות יותר.

טכנולוגיית Quantum Dot NanoCell מספקת תמונה מרהיבה יותר באמצעות עוצמה משולבת של NanoCell Plus ו- Quantum Dot. שילוב הטכנולוגיות הייחודי משפר את הפקת הצבעים המניבה צבעים עשירים ומדויקים יותר היוצרים חוויית צפייה חושית עמוקה. הטכנולוגיה מספקת לטלוויזיות עושר צבעים ודיוק צבעים ברמה של 100 אחוזים. נוסף לכך, מסכי LG QNED Mini LED TV מבטלים את עיוות הצבעים במגוון רחב של זוויות צפייה ומבטיחים שכל אחד מהצופים והצופות בחדר ייהנה מתמונת LCD האיכותית ביותר.

יותר בהיר

הדגם QNED 90 4K יגיע עם בהירות מסך של 2000nits והדגם QNED 99 8K יגיע עם בהירות מסך של 3000nits

יותר שחור

טכנולוגיה מבריקה

לראות ובגדול

Mini LED לשיפור הבהירות והניגודיות וגם NanoCell Quantum לצבעים עשירים יותר.

בהירות גבוהה במיוחד וניגודיות אולטרא-גבוהה – LG מעלה את רף הביצועים בעולם טלוויזיות ה-LCD.

התאורה האחורית אחראית לניגודיות ולבהירות של המסך

טכנולוגיית התאורה האחורית החדשנית Mini LED של LG כוללת כמעט 30,000 נוריות LED זעירות המפיקות שיאי בהירות ויחס ניגודיות של מיליון לאחד, כאשר היא משולבת עם כמעט 2,500 אזורי שליטה נפרדים בעוצמת האור, וטכנולוגיה מתקדמת לעמעום תאורה מקומית. כל אלה, מניבים תמונת HDR מעולה, המאופיינת בניגודיות גבוהה ובצבעי שחור ריאליסטיים, טווח צבעים רחב ודיוק צבע גבוה במיוחד.

בכל הנוגע לתמונות חיות הפורצות את גבולות המסך והופכות חלק מהמרחב בו נמצא המשתמש – מציבה עתה טלוויזיית ה- LCD של LG בטכנולוגיית QNED Mini LED את הסטנדרט החדש והגבוה ביותר.


גיימינג וסאונד

חברת LG וקבוצת ח.י משיקות בישראל מגוון מוצרים חדשים בתחומי הגיימינג והסאונד – LG Ultra Gear GP9, רמקול גיימינג המיועד למסכי מחשב, מקרן הקול החדש LG Eclair, ואת LG Tone Free FP5, FP8 & FP9, האוזניות האלחוטיות החדשות בסדרת Tone Free.

מוצרי סאונד חדשים להשלמת החווית הצפייה וההאזנה

בנוסף למסכים החדשים, מושקים בישראל מוצרי סאונד חדשים – מקרן הקול החדש LG Eclair, רמקול הגיימינג GP9, המיועד למסכי מחשב, ואוזניות אלחוטיות חדשות בסדרת LG Tone Free – FP5, FP8 & FP9.

מקרן הקול LG Eclair הינו מקרן הקול הקטן ביותר שמסוגל לספק סאונד עוצמתי בשילוב דולבי אטמוס. מדובר במקרן קול קומפקטי שתואם עיצוב פנים מינימאליסטי ועדין אך יחד עם זאת מספק חוויית סאונד מרשימה. בעזרת מערכת ה-3.1.2 ערוצים המתקדמת שלו ה-Eclair מיישם את טכנולוגיית כיוונון הצליל שלMeridian לאספקת צלילים מרחביים מפורטים יוצאי דופן. ויותר מכך, ה-LG AI Sound Pro מנתחת את התכנים שמוצגים ומיישמת באופן אוטומטי את הגדרות הקול הטובות ביותר, בהתאם לז’אנר של התוכן ממנו נהנה המשתמש, בין אם מדובר בחדשות, במוזיקה או בסרט.

בדגמי האוזניות החדשים, LG משלבת את טכנולוגיית ‘עיבוד מרחבי לאוזניות’ (Headphone Spatial Processing) של חברת Meridian, שעוטפת את המאזין עם שמע שנדמה שמגיע מכל הכיוונים. שיפור נוסף הוא 3D Sound Stage המרחיב את במת הקול באמצעות שילוב מרחבי של צלילים כדי להביא למשתמשים קול מציאותי. עם דרייברים משודרגים וגדולים יותר ותיבת תהודה ששוליה מיוצרים מסיליקון כדי לאפשר גמישות ותנועה רחבים יותר, הדגמים החדשים של TONE Free מספקים כעת בס עוצמתי יותר מבלי להתפשר על הבהירות והפרטים.

ל-Tone Free יש גם יכולות מתקדמות ואקטיביות לביטול רעשים, המוציאות מהתמונה רעשים בתדרים נמוכים אותם לא ניתן לחסום לחלוטין באמצעות קצוות האוזניות.

ה-FP8 & FP9 מגיעות עם מארז הטעינה היחיד בתעשייה המציע ניקוי אוטומטי באמצעות UVnano כדי לשמור על הניקיון של קצוות האוזניות, וכדי להפחית את הסיכוי להתפתחות דלקות באוזניים הפנימיות. נורת ה-UV-C המובנית במארזים של Tone Free נבדקה ונמצאה כמפחיתה את כמות החיידקים במארג הרמקולים של האוזניות ב-99.9% תוך חמש דקות בלבד, בעת טעינה קווית או אלחוטית.

ה-FP9 מציג תכונה ייחודית : Plug & Wireless שהופכת כל מכשיר עם יציאת AUX לאלחוטי באמצעות מארז הטעינה: מחברים את מארז הטעינה (באמצעות כבל המסופק עם האוזניות) לכניסת AUX ואוזניות הבלוטוס מתקשרות אלחוטית עם המארז, כך נוכל להפוך כל מכשיר מדור קודם עם יציאת AUX למכשיר אלחוטי, נוכל לחבר את האוזניות בצורה אלחוטית בזמן טיסה, כדי לשמוע את הסרט שמשודר או להאזין לטלוויזיה כשאנו על הליכון בחדר כושר.

איכות שמע יוצאת מן הכלל גם כשמשחקים

ה-LG UltraGear GP9, רמקול הגיימינג (המיועד למסכי מחשב), הוא בחירה אידיאלית לכל מי שמבקש לחוות את הרמה הבאה במשחק האהוב עליו. לרמקול כרטיס ייחודי מובנה – Hi-Fi Quad DAC (Digital to Analog converter) לאודיו ברזולוציה גבוהה מכל מקור שידור ותמיכה בפורמטים מתקדמים והוא מאפשר חוויית גיימינג אולטימטיבית גם ללא אוזניות עם סאונד סראונד תלת מימדי.

בהתבסס על טכנולוגיה חדשנית זו, ה- GP9 כולל גם כלי לאופטימיזציה של משחקים המאפשר שני מצבי הגדרה אישית של מאפייני הצליל במשחק נתון. מצב FPS המאפשר לשמוע את הפרטים הקטנים ביותר על מנת להגיב עוד יותר מהר, ומצב RTS המגביר את המציאות עם צליל מרחבי אמיתי העוטף שחקנים בזמן אמת.
תמיכה באוזניות DTS: X, מאפשרת לרמקול הגיימינג LG UltraGear לספק צליל היקפי וירטואלי משכנע 7.1, בעת שימוש באוזניות.

מחירים המומלצים לצרכן:

דגם מחיר
PL7 ₪ 699
PL5 ₪ 449
FP5 ₪ 499
FP8 ₪ 799
FP9 ₪ 899
QP5 ₪ 2,390
GP9 ₪ 2,490


💡 להמשך דיון על טלוויזיות QNED כנסו לקבוצת הפייסבוק שלנו.

דילוג לתוכן