חברת LG תתמוך לראשונה בעולם ב-Dolby Vision HDR ברזולוציית 4K וב-120Hz

שמור במועדפים

חברת LG היא יצרנית הטלוויזיות הראשונה בעולם שמסכי החברה תומכים ב- Dolby Vision® HDR ברזולוציית 4K וב-120Hz בעולמות הגיימינג ועבור הקונסולות המתאימות.

השילוב של יכולות הגיימינג המובילות של מסכי LG, ממשק המשתמש הנוח ואיכות המסכים מאפשרים לצרכנים ליהנות מחווית הגיימינג הטובה בעולם.

גרסת התוכנה 03.15.27 שיצאה בימים אלו, משדרגת את סדרות OLED C1 & G1 מליין 2021 ככה שהן יהיו הראשונות בעולם התומכות ב- Dolby Vision® HDR ברזולוציית 4K וב-120Hz בחלק מהקונסולות המתאימות.

בנוסף, דגמים נוספים מהליין החדש יהנו מהעדכון החדש במהלך יולי, כגון OLED Z1, Nano Cell 99 וגם דגם ה-QNED 99. LG בוחנת בימים אלו את העדכון בדגמים נוספים משנת 2020 ו-2021 ב-60 וב120 Hz.

  • למידע המלא על הגרסה 03.15.27 ניתן לקרוא כאן.
  • למידע נוסף על התקנה והגדרות XBOX לטלוויזיות LG (דגמי 2021) לחצו כאן.

העדכון החדש מביא עימו פיצ’ר נוסף עבור טלוויזיות בעלי ה-Game Optimizer (ממטב משחק):

Game Dashboard – זהו דשבורד ה”מרחף” על המסך, בר מידע בזמן אמת, המאפשר לשחקנים לבחון ולשנות במהירות את הגדרות הטלוויזיה ללא הצורך בעצירת המשחק. בנוסף, הדשבורד מציג סטטוס נתונים חשובים עדכני, כמו מצב ה-Low latency, VRR ועוד. ניתן גם להפעיל את מצב ה-Game Optimizer ישר מהדשבורד החדש.

הכניסה למצב דשבורד גיימינג היא ע”י לחיצה על מקש “הגדרות” בשלט הרחוק בזמן משחק.

LG OLED מוכרת בקרב גיימרים כמסכי הטלוויזיה הטובים ביותר בעולם עבור גיימינג.
המסכים של LG מגיעים עם כמה מהתכונות המובילות בעולמות הללו, שגורמים לכל משחק וז’אנר להופיע על המסכים בצורה וחלקה ומהירה. הטלוויזיות של LG מספקות חווית משחק מצוינת עם רמת רספונסיביות גבוהה ולאג מינימל – כל מה שיכול לעזור לשחקנים לטפס לטופ הדירוגים במשחקים האהובים עליהם.

דילוג לתוכן