פלטפורמת webOS של LG תהיה זמינה לצפייה אצל יצרניות טלוויזיה נוספות

שמור במועדפים

23/02/2021

חברת LG מכריזה שמערכת ההפעלה שלה webOS, תהיה זמינה לשימוש גם במסכי טלוויזיה של עשרות חברות אחרות.

החברה מרחיבה את מומחיותה מעבר ליצור מסכי טלוויזיה על מנת להתאים את פלטפורמת ה-webOS ליצרנים נוספים. לצעד זה יש את הפוטנציאל לשנות את עולם הטלוויזיה בעולמות הטכנולוגיה והתוכן ותוך כדי להגדיל משמעותית את הנוכחות של LG בשוק הבידור הביתי.

פלטפורמת webOS מספקת לצרכנים שימוש קל בצורה יוצאת דופן במסכים של LG בזכות הממשק האינטואיטיבי שלה. משתמשי webOS נהנים מעיצוב ה-UX המוכר והמוצלח של הפלטפורמה לצד מגוון של פיצ’רים כגון חיפוש ושליטה באמצעות קול, אלוגירתם AI וחיבוריות קלה ופשוטה, מה שזיכה את ה-webOS בביקורות אוהדות מצד התעשייה הטכנולוגית והצרכנים. באמצעות LG webOS, לחברות תהיה את האפשרות להציג מגוון רחב יותר של תוכן, כולל שירותי סטרימינג גלובליים כגון נטפליקס ואמזון פריים, שירותי סטרימינג מעולמות הספורט וגם ערוצי הפרימיום החינמיים של LG (אפליקציית התוכן זמינה באזורים מסוימים). בנוסף לכך, בדגמים המתאימים ישנה תאימות ל-Magic Motion remote controller.

מעל ל-20 יצרניות מסכי טלוויזיה מסביב לעולם כבר סיכמו על שיתוף פעולה עם LG ושילוב פלטפורמת ה-webOS במסכים שלהן, כשבקרוב חברות נוספות צפויות להצטרף להסכם. האקוסיסטם של webOS נתמך על ידי השותפים הטכנולוגיים של LG כגון Peerless, Realtek, Nuance, Gracenote, Ceva, Universal Electronics ועוד.

“פלטפורמת ה-webOS מספקת גישה פשוטה וקלה לשעות רבות של צפייה בסרטים וסדרות” כך אומר פארק היונג-סיי, נשיא חברת LG Home Entertainment. “באמצעות ההשתלבות של יצרניות נוספות באקוסיסטם של ה-webOS, אנחנו יוצאים לדרך חדשה המאפשרת לצרכנים רבים לחוות את הממש והפיצ’רים הזמינים למחזיקי מסכי הטלוויזיה של LG. אנחנו מחכים ומצפים להכניס את אותם הצרכנים לעולם המופלא של ה-webOS TV”.

הערה

יש בישראל מספר חברות שכבר קנו רישיון של webOS.
חשוב לציין שהחברות שקונות את הרישיון (מערכת ההפעלה webOS) הם לא חברות בת של LG ואין שום קשר בין החברות שקנו את מערכת ההפעלה webOS (צד שלישי) לחברת LG.
חברת LG בסך הכל מוכרים רישיונות ומערכת הפעלה webOS בדרך כלל גרסה ישנה של לפני ארבע, חמש שנים ולכן חשוב לציין שיש אפליקציות שקיימות בטלוויזיות LG ולא תמצאו אותם במסך שלכם.
דילוג לתוכן