טלוויזיית ה-OLED של LG יחד עם Xbox Series X בחוויית משחק מהדור הבא

שמור במועדפים

עם תמונה נהדרת, איכות קול גבוהה ותכונות משחקים חדשות, LG ו-Xbox מגשימות את חלומות הגיימרים

LG ו-Xbox חתמו על הסכם שיווק בלעדי שבא להדגיש את חוויית המשחק הפנומנלית שמעניקים יחדיו Xbox Series X וטלוויזיית ה-OLED של LG.
ההסכם מכסה שווקי מפתח באירופה, אפריקה, המזרח התיכון ובאסיה-פסיפיק.
טלוויזיית ה-OLED של LG הופכת לשותפת הטלוויזיה הרשמית של הקונסולה החדשה מבית מיקרוסופט באזורים אלו, והן יערכו אירועי מכירה מיוחדים כדי לאפשר ללקוחות את ההזדמנות לחוות בעצמם את ההתרגשות העצומה של משחקיות עם קונסולת ה-Xbox החדשה – כשהיא מחוברת לדגמי 2020 של טלוויזיות ה-OLED של LG.

הגדרות תמונה והתאמת הקונסולה BOX Series X לטלוויזיות LG OLED:

השילוב בין הטלוויזיות המתקדמות ביותר של LG עם קונסולת ה-Xbox העוצמתית ביותר אי פעם מאפשר לגיימרים רציניים, וגם מזדמנים, ליהנות כבר היום ממשחקיות של הדור הבא. עם תכונות כמו זמן תגובה מהיר במיוחד של אלפית-שנייה יחידה, יחד עם שיהוי קלט נמוך ותמיכה בתצורת ה-HDMI 2.1 העדכנית ביותר כולל VRR (קצב ריענון משתנה), ALLM (מצב שיהוי נמוך אוטומטי) ו-eARC (ערוץ אודיו חוזר משופר), המשחקים נראים יותר טוב, נשמעים טוב יותר וגם מציעים תגובתיות גבוהה יותר. עם ארבעה חיבורים שמוכנים עם תמיכה בתכונות הללו, טלוויזיית ה-OLED של LG מציעה את כל היתרונות של חיבור במקביל של מכשירים נתמכים, מקונסולות ועד מחשבים אישיים.

עוצמת העיבוד המשולבת המתקדמת של הצמד מאפשרת לגיימרים ליהנות מתצוגת משחק ברזולוציית 4K בקצב של עד 120 פריימים/לדקה, תוך ניצול ההתקדמות בטכנולוגיית התצוגה המאפשרת מעקב קרניים בזמן אמת. דגמי 2020 של טלוויזיות ה-OLED של LG הן הראשונות לתמוך בפרופיל החדש HGiG, וכחברות מייסדות של קבוצת האינטרסים למשחקי HDR, LG ומיקרוסופט בטוחות שכותרי ה-HR החדשים ביותר יוצגו בדיוק כמו שהמפתחים שלהם התכוונו.

טלוויזיית ה-OLED של LG, עם טכנולוגיית הפיקסל בהארה עצמית, מציעה איכות תמונה עילאית עם צבעים מרהיבים וטבעיים וניגודיות אינסופית. וכטלוויזיה הראשונה וקונסולת המשחק הראשונה שתומכים ב-Dolby Vision וב-Dolby Atmos, טלוויזיית ה-OLED של LG ו-Xbox Series X ימשכו גיימרים עמוק יותר אל תוך הפעילות עם תמונות וקולות דינמיים.

ומכיוון שעייפות עיניים הנגרמת כתוצאה מהמשחקים היא דבר אמיתי, כל דגמי 2020 של טלוויזיות LG מצוידים בפאנלים OLED שאושרו כתצוגה נוחה לעין בידי TÜV Rhineland, והם עומדים בכל אחד מהקריטריונים הגבוהים שקבעה חברת הבדיקות הבינלאומית. ההסמכה מעידה על כך שהטלוויזיות ללא מהבהבות, פולטות אור כחול מינימלי ומספקות מרחב סולם צבעים גדול, ביצועי HDR מעולים ואיכות תמונה עקבית גם כשנקודת המבט היא מזווית רחבה. בכדי להבטיח נוחות עיניים רבה יותר, טלוויזיות ה-OLED של LG מאושרות גם בידי Underwriters Laboratories כחופשיות מהבהובים, כפולטות אור כחול ברמה נמוכה, וככאלה שאינן מהוות סכנה פוטוביולוגית.

“אנו מתייחסים לצרכים של הגיימרים ברצינות רבה כאשר אנו מפתחים את טלוויזיות ה-OLED שלנו, כך שהיכולת להיות שותפים רשמיים של Xbox Series X משמעותית מאוד עבורנו”, אמר S.P. Baik, ראש חטיבת תכנון מוצרי הטלוויזיה בחברת הבידור הביתי של LG. “אנו בטוחים כי האיכות הוויזואלית המוגברת מהשילוב בין טלוויזיית ה-OLED של LG ו-Xbox Series X פשוט תלהיב את הגיימרים.”


הגדרות תמונה והתאמת הקונסולה BOX Series X לטלוויזיות LG OLED:

דילוג לתוכן