תצוגת המיקרו לד הראשונה של LG

שמור במועדפים

רונן פלג | 13/09/2020 19:00

תצוגת המיקרו לד הראשונה של LG קובעת סטנדרט חדש עבור טכנולוגיות תצוגה מסחריות.

LG Magnit מספקת תמונות מדהימות עם גווני שחור עמוקים וצבעים אותנטיים, התקנה קלה, עמידות משופרת.

LG Magnit, פתרון התצוגה הדיגיטלית החדש של LG, המבוסס על מיקרו לד (Micro LED), יושק בימים הקרובים בשווקי מפתח ברחבי אמריקה, אירופה, אסיה והמזרח התיכון. פתרון זה מספק איכות תמונה ועמידות פורצי דרך בשילוב עם טכנולוגיית התצוגה הקניינית Black Coating, וכן כלים להתקנה יעילה ופשוטה המבוססים  על עיצוב של חיבור המארזים.

טכנולוגיית המיקרו לד מציעה פיקסלים בקנה מידה מיקרו-מטרי עם פליטת אור עצמית המוחלים ישירות על שכבת הלוח. מדובר בטכנולוגיית תצוגה מהפכנית המספקת תמונות חדות יותר עם ניגודיות משופרת וזוויות צפייה רחבות יותר. LG שילבה בתצוגה החדשה גם את טכנולוגיית Black Coating החדשה שלה בחזית המסך כדי לשפר את הניגודיות ואת דיוק הצבעים, אך גם כדי להגן על פיקסלי הלד הזעירים מפני לחות, אבק והשפעה חיצונית. בנוסף מספקת טכנולוגיית Black Coating של LG הגנה מפני השתקפויות והכתמת  טביעות אצבע, וע”י כך ממזערת השתקפויות מסיחות דעת ומקלה על הסרת כתמים.

LG Magnit הוא מסך רב תכליתי אידיאלי לצרכני יוקרה המחפשים תצוגת פרמיום בקנה מידה גדול לשימוש ביתי – בגודל של עד 163 אינץ’ ורזולוציית 4K – כדי ליהנות מהסרטים, מהסדרות ומשידורי הספורט האהובים. LG Magnit מגיעה עם מערכת ההפעלה החכמה של LG המבוססת על webOS כדי להציע ניווט ושליטה אינטואיטיביים בתכונות השימושיות הרבות, כולל תכונות והגדרות קבועות מראש. איכות התמונה המעולה אף זוכה לשיפור נוסף עם מעבד התמונה α (אלפא) המשתמש בטכנולוגיית הבינה המלאכותית. את המעבד הזה מוצאים בטלוויזיות המעודכנות ביותר של LG, והוא מנתח באופן חכם את התוכן ואת המקור שלו כדי להיטיב באופן אוטומטי, ובזמן אמת, את איכות התמונה.

מעבר לתצוגה המדהימה, LG Magnit מציעה התקנה קלה ופשוטה. המידות של כל מארז מיקרו לד מסתכמות באורך של 600 מ”מ, גובה של 337.5 מ”מ ועומק של 44.9 מ”מ והם מתחברים למארזים האחרים באופן חלק, כך שטכנאי ההתקנה יכולים להרכיב במהירות תצוגות בקנה מידה גדול באתר עצמו. היכולת לשלוח ולקבל אותות נקיים באופן אלחוטי מבוססת על טכנולוגיית החיבור ללא מגע של LG. עיצוב ההרכבה מארזים של LG מאפשר לספק חשמל לכל מארז באמצעות מחברי פין הממוקמים בקצוות כל מארז. בנוסף מקצרת LG Magnit באופן משמעותי את הזמן הנדרש לניהול כבלים, היות ויש צורך בכמה כבלים בודדים מאחורי התצוגות בלבד כדי לקשר את המארזים לבקרי המערכת ולחשמל.

“תמיד מרגש להציג חדשנות אמיתית במסכים מבוססי LED ואנחנו שמחים במיוחד להציג את קו מוצרי LG MAGNIT בזמנים אלו”, אמר Paik Ki-mun, סגן נשיא בכיר וראש היחידה העסקית למסכים מקצועיים  בחטיבת LG Electronics Business Solutions. “עם שילוב של איכות תמונה מעולה, יכולת הרחבה והתקנה נוחה, LG MAGNIT הוא פתרון תצוגה מבוסס מיקרו לד מעולה, למגוון רחב של שטחים מסחריים וציבוריים, כולל מרכזי כנסים, לובי חברות, מלונות, בוטיקים יוקרתיים, אולפני שידור, חדרי בקרה, אולמות תצוגה ומוזיאונים.”

דילוג לתוכן