חברת LG מזמינה אוהבי טכנולוגיה בכל העולם לביתן הוירטואלי של החברה בתערוכת IFA 2020

שמור במועדפים

רונן פלג | 03/09/2020 15:00

חברת LG ב-3 בספטמבר 2020 הציגה את חזונה לחיים מפותחים ומקושרים בביתן הוירטואלי בעזרת תוכן וידאו אינטראקטיבי.

חברת LG הציגה חוויה צרכנית חדשה שונה מכל תערוכת IFA עד כה.
הציגה את חזונה לעתיד הבית החכם בתערוכת IFA 2020, שהתקיימה לראשונה השנה באופן מקוון בעקבות מגפת הקורונה. תחת המוטו של LG לתערוכה, Life’s Good from Home (החיים טובים מהבית), הביתן המקוון של החברה יאפשר למבקרים לצפות בפיתוחים החדשניים של החברה ללא הצורך לצאת מהבית.

מנהל הטכנולוגיה הראשי של LG, ד”ר I.P. Park עלה על הבמה בתצורת הולוגרמה ודיבר על  “החיים הטובים מהבית” – החזון העתידי של החברה. חזון זה של LG מדגיש את שלושת ערכי הליבה למגורים טובים יותר – לטפל במגוון מטלות, להעניק נוחות, ולייצר בידור לשעות הפנאי.

בעקבות המעבר של תערוכת IFA המסורתית לאונליין, LG יצרה ביתן תצוגה בקוריאה המציג כיצד מוצרי LG עובדים יחדיו כיחידה אחת על מנת לספק את החוויה הביתית הטובה ביותר שניתן. בתצוגת האונליין הקרובה, כוכב ה-K Pop הנרי לאו (Henry Lau) יקח את המבקרים לסיור וירטואלי בבית בעל ארבע קומות המציג את כל הדרכים בהן הטכנולוגיה של LG תורמת לכך שבתינו יהיו ברי קיימא ונוחים עבורנו ברמה הגבוהה ביותר. הסיור ילווה על ידי סרטון וידאו אינטרקטיבי של משפחה המתגוררת בבית בעל טכנולוגיות של LG, והצופים יוכלו להתאים על בסיס הבחירות שלהם.

פלטפורמת הבינה המלאכותית של LG, LG ThinQ, ממשיכה להתפתח ולחדש כדי ליצור שירותים, פתרונות ומודלים עסקיים חדשים להוביל שינוי. ” LG ThinQהוא הלב הפועם של החוויות החדשניות המעשירות את חיינו”, אמר ד”ר Park כשהדגים כיצד האפליקציה המעודכנת LG ThinQ מספקת חוויה ממוקדת משתמשים, מתמיכת לקוחות ועד לרכישת ציוד. באמצעות האפליקציה, ה- Proactive Customer Service (PCC) מבוסס ה- AI יכול לנתח ולדווח על המצב התפעולי של מכשירי חשמל ואף לספק ייעוץ לתחזוקה או תיקון.

חברת LG מובילה חדשנות המתעלה על הפעולות הבסיסיות של הבית ומשקיעה בטכנולוגיות רחבות היקף תוך כדי שיפור חיי היומיום. ליין הרובוטים CLOi LG מספק דרך בטוחה מבחינת ריחוק חברתי, על מנת לספק שירותים במסעדות ובבתי חולים, ומאז יולי 2020 הרובוטיםLG CLOi ServeBots נפרסו במקומות מסחריים ברחבי קוריאה.

חוויה נפלאה מהביתן המקוון של החברה – טלוויזיות LG דגמי 2020/21

כחלוצה בתחום הרובוטיקה, LG שמה לה למטרה להרחיב את האקו-סיסטם של הרובוטים באמצעות פלטפורמת CLOi, תוך התמקדות בנהיגה אוטונומית, ניתוח מצבים ובקרת תנועה על ידי צמצום הזמן שלוקח לפיתוח מוצרים חדישים, הכוח המניע לצמית הענף. ד”ר Park הדגיש כיצד CLOi 2.0 יכול לשמש כתחליף יעיל לאינטראקציה אנושית, התואם למערכת הפעלה רובוטית בקוד הפתוח – Robot Operating System (ROS) 2.

מקוריאה, הדריך ד”ר Park במציאות את האורחים ב-IFA, באמצעות פלטפורמת LG ThinQHome והדגים את העוזר האישי הביתימראה חכמה המאפשרת שליטה ביתית קלה ומלאה על ידי ניטור מכשירי חשמל ושימוש באנרגיה ביתית באמצעות פאנל אנרגיה משוכלל. עם חיבור לתחנת הטעינה של המכונית החשמלית בבית, הפאנל הטכנולוגי מאפשר לבעלי הבית, להטעין את המכונית החשמל ולשלוט עליה מרחוק.

את התערוכה הווירטואלית בביתן של החברה המספקת חוויה חיה של המוצרים ושל השירותים החדשניים של LG בתערוכת IFA 2020 תוכלו להיכנס מהקישור: http://Exhibition.LG.com

צפו באירוע המלא:

למידע נוסף בקרו באתר ה-YouTube הרשמי: youtube.com/GlobalLG

 

 

דילוג לתוכן