מוצרי הטלוויזיה והאודיו המובילים של LG זכו בגדול בפרסי EISA 2020

שמור במועדפים

רונן פלג | 16/08/2020 19:00

עם הזכייה בפעם התשיעית ברציפות של טלוויזיית OLED, המוצרים החדשנים של LG בקטגוריית הבידור הביתי זוכים בפרסים יוקרתיים

חברת LG ממשיכה את היסטוריית ההצלחה הארוכה שלה בפרסי EISA, כאשר ארבעה מהפתרונות החדשניים של LG בתחום הבידור הביתי זוכים השנה לכבוד על ביצועים מעולים, על עיצוב יוצא מן הכלל ועל שימושיות מרבית. איגוד המומחים לתמונה ולסאונד (EISA), שהינו הארגון הגדול בעולם בתחום מוצרי האלקטרוניקה הצרכנית, מוקיר השנה בתחרות את טלוויזיית LG OLED (דגם OLED65GX), את טלוויזיית NanoCell (דגם 75NANO99), את הסאונד בר של LG (דגם SN8YG) ואת הרמקול LG XBOOM (דגם PL7).

טלוויזיית LG Gallery הוכתרה על-ידי EISA כטלוויזיית OLED היוקרתית הטובה ביותר לשנים 2020-2021, מה שהופך את הזכייה לתשיעית ברציפות, בה טלוויזיית OLED LG זוכה בפרס בקטגוריית הקולנוע הביתי והווידיאו.  דגם זה של טלוויזיה הוא המחשה מושלמת של עידון ומינוף הפיקסלים בטלוויזיית OLED המוארים בעצמם, כדי לספק איכות תמונה חדשנית במוצר בעל מבנה דק במיוחד.

עם שיפור איכות התמונה המדהימה שטכנולוגיית OLED ידועה בה, באמצעות טכנולוגיית עיבוד התמונה של LG המבוססת על בינה מלאכותית, טלוויזיה זו בגודל 65 אינץ’ מסוגלת לספק תוכן מדהים באיכות 4K עם קצב ריענון של 120 הרץ ותכונות HDMI מתקדמות כגון מצב השהייה נמוך אוטומטי (ALLM), יכולת החזרת אודיו משופרת (eARC) וקצב ריענון משתנה (VRR).  עם מיומנות בהצגה של סרטים ומשחקים כאחד, סדרת LG Gallery הכוללת Dolby Vision ו- LG webOS מבטיחה חוויה צפייה קולנועית ואינטואיטיבית הטובה ביותר.

טלוויזיית LG NanoCell זכתה בפרס EISA בתואר “טלוויזיית 8K לשנים 2020-2021” בזכות רזולוציית 8K אמיתית ויכולת הצגת הצבעים בצורה המדויקת ביותר. טכנולוגיית תצוגה NanoCell LG, תאורת לד אחורית מלאה (FALD), והמעבד אלפא 9 דור שלוש עם הבינה המלאכותית, משולבים יחד כדי לספק צבעים בעלי טוהר יוצא דופן, ניגודיות מעולה ועומק, בנוסף לזווית צפייה רחבה. והודות לטכנולוגית הבינה המלאכותית של המעבד החזק של LG ולחיבורי HDMI העדכניים ביותר, טלוויזיה זו יכולה לעבד תוכן 8K בצורה חלקה במהירות של 60 פריימים לשנייה.

בתחום האודיו, הסאונד בר של LG והרמקול הנייד LG XBOOM Go, זכו בפרסי EISA בקטגוריית “הסאונד בר לשנת 2020-2021” ובקטגוריית “הרמקול הנייד לשנת 2020-2021” בהתאמה. מוצרים אלו, שפותחו בשיתוף פעולה עם Meridian Audio, האוטוריטה הבריטית בתחום מדעי הסאונד, מייצרים סאונד עשיר ויוקרתי לחוויית האזנה אותנטית ואמיתית.

“ההשקעות שלנו בעיצוב, בטכנולוגיות תמונה, ובשיתופי פעולה עם החברות המובילות בתעשייה כמו  Meridian Audio, נותנות לנו להציע לצרכנים אפשרויות לאורח חיים שמעולם לא היו קיימות לפני כן”, אמר Park Hyoung-sei, נשיא חטיבת מוצרי הבידור הביתי ב-LG. “לכן קבלת ההכרה ממומחים יודעי דבר, נותנת לנו ביטחון שאנחנו בדרך הנכונה בכל מה שקשור למעטפת תחום הבידור הביתי.”

דילוג לתוכן