LG משיקה את מסך ה-LED המקצועי החדש של החברה – LSAA

שמור במועדפים

רונן פלג | 28/06/2020 

המסך החדש הוא המילה האחרונה בטכנולוגית מסכי ה- LED בעולמות השילוט, וממצב את LG כאחת החברות המובילות בעולם בתחום זה

LG משיקה את פתרון השילוט הדיגיטלי המתקדם ביותר שלה עד כה – מודל ה-LSAA, המהווה את המילה האחרונה בתחום בכל הקשור לטכנולוגיה ועיצוב המסך. מסך ה-LSAA מספק תמונה איכותית יותר והתקנה פשוטה בהרבה מהמסכים שקדמו לו, מה שממצב את LG כאחת החברות המובילות בעולם בתחום הזה.

ה-LSAA כולל עיצוב ייחודי המבוסס בלוקים, המאפשר הרכבת תצוגות גדולות בקלות. LG עיצבה את המסך החדש על בסיס ארון LED בודד (600W X 337.5H X 44.9D mm) המספק כוח ואותות לכל המודולים ללא צורך בחיווט נוסף. כך המרכיבים חוסכים זמן, טרחה ועלויות, ועדיין מגיעים לרזולוציית4K UHD Aspect ratio של 16:9. בזכות הטכנולוגיה של LG “מחבר ללא חיבור” (Non-contact connector), יכול מודל ה-LSAA לשלוח ולקבל אותות בצורה חלקה וללא חיווט נוסף. כך ניתן לספק כוח לכל צג באמצעות סיכות (Pins) הממוקמות בקצוות ארון ה-LED.

בנוסף לכך, ארון ה-LED מאפשר למתקינים לחבר מספר צגים לאותו הארון וכך להתקין את המסך בדיוק בגודל הרצוי. את ה-LSAA אפשר לחבר או להגדיר מחדש, בקלות ובמהירות בזכות התקנה פשוטה והאפשרות להרחיב את הפעילות בכל עת. מתקני תלייה ומסגרות שונות מספקות מספר אפשרויות התקנה העומדות בדרישות השונות והמגוונות של כל אתר ואתר וצורכי הלקוחות השונים.

ב-LG LSAA ישנו אותו מעבד תמונה מבוסס AI שיש כיום בטלוויזיות המובילות של החברה, טכנולוגיית תצוגה עצמית ומרחק של 1.2mm בלבד בין פיקסל לפיקסל (מרחק שיקטן עוד יותר עד לפחות מ-1mm בהמשך השנה), כך מקבלים על המסך תמונות ברורות ויפות. על מנת להגדיל את יעילות המסך החדש, הקתודות של מסך ה-LED מחוברות לסיכה בודדת על מנת למנוע בזבוז מיותר של כוח ולספק אך ורק את המתח הדרוש לכל פיקסל.

“סדרת ה-LSAA שלנו מציבה סטנדרט חדש בעולמות מסכי ה-LED בשוק המסכים המקצועי”. כך אמר Paik Ki-Moon, Senior VP and head of the information display business unit of LG Electronics business solutions company. החדשנות במוצרים כדוגמת ה-LSAA מאפשרת ל-LG להוביל את תחום מסכי ה-LED באמצעות תמונה מצוינת ואיכותית, התקנה נוחה הם ערכים שאי אפשר להתחרות בהם”.

פתרון מסכי ה-LED החדש של LG יהיה זמין החל מהחודש הזה בצפון אמריקה ואירופה ולאחר מכן בדרום אמריקה ואסיה.

דילוג לתוכן