LG משיקה בישראל את סדרות הטלוויזיות החדשות לשנת 2020 (וידיאו)

שמור במועדפים

אירוע השקה של LG ישראל וח.י למסכי טלוויזיה דגמי 2020.
הסדרות החדשות כוללות מגוון טכנולוגיות כדוגמת: OLED ,NanoCell ו- UHD BIG.

למידע טכני, השוואות בין הדגמים ומחירים כנסו לכאן 📺

המסכים החדשים במגוון גדלים החל מ-“43 ועד ל-“86, ומשלבים את הדור הבא של המעבד α9 זוכה פרס החדשנות למסכי OLED ומעבד α7 למסכי NanoCell.

וידיאו אירוע ההשקה של LG ישראל וח.י:

התמונות מהאירוע:


לחצו לצפייה בכל התמונות

הסדרות החדשות לשנת 2020/21 משלבות רזולוציית 8K ומעבדי AI מתקדמים לשדרוג חוויית התמונה והסאונד. מסכי הטלוויזיה כוללים בין היתר את קטגוריית מסכי ה OLEDבסדרות, CX, GX,  ו-ZX, וכן מסכי NanoCell ו-Ultra HD

LG ישראל וקבוצת ח.י. היבואנית הרשמית של LG בישראל, השיקו היום (16/06/2020) את סדרות הטלוויזיה החדשות לשנת 2020-2021.

בין הסדרות החדשות ניתן למצוא את מסך ה-OLEDZX – המסך הגדול ביותר בעולם, 88” ברזולוציית 8K (כמו כן גם בגודל של 77”), סדרת ה-GX היוקרתית, בנוסף לכך, יושקו דגמים חדשים בסדרת NanoCell, כולל מסכי 8K גדולים (“65/”75) ומסך 4K ענק בגודל  86” ומסכי UHD חדשים במגוון גדלים (43”, “49, “55, “65, “75, “86 ועוד).

מסכי ה-OLED 8K וה-OLED 4K, כמו גם מסכי 8K LG NanoCell, משלבים שורת טכנולוגיות ליבה מתקדמות, ובמרכזן – מעבד בינה מלאכותית אלפא 9 דור 3, עם אלגוריתם למידה עמוקה, בעל טכנולוגיית AI Picture Pro לזיהוי פנים וטקסט על המסך ו-AI Sound Pro לניתוח סוגי אודיו שונים.

סדרת GX החדשה, בעיצוב מינימליסטי, מביאה את העיצוב לרמות חדשות, עם מבנה דק במיוחד: עובי הדגם בגודל “65 עומד על 2 ס”מ בלבד. יחד עם מתקן התליה הייעודי ניתן לתלות את המסכים בגודל  “65 ו- “77 בקו שטוח עם הקיר. דגמי OLED ZX Real 8K מספקים פירוט תמונה גבוה פי 4 בהשוואה לדגמי 4K, תוך הצגת ביצועים העולים על דרישות התקן לטלוויזיות 8K Ultra HD, שהוגדר על ידי התאגדות הטכנולוגיה הצרכנית (CTA).

טכנולוגיות הלמידה העמוקה במעבדים החדשים של LG מאפשרת לדגמים החדשים לספק איכות תמונה וצליל אופטימליים לכל סוג תוכן באמצעות כלי בינה מלאכותית המבוססים על שדרוג לאיכות של 8K. המעבד החדש  מנתח את התוכן המוקרן, ומפעיל טכנולוגיה ארבע שלבית ייחודית לצמצום רעשי תמונה וטכנולוגיה לשיפור חדות התמונה – הכל על מנת לשדרג תוכן המתקבל בהפרדה נמוכה ולהציגו ברמת שלמות הקרובה לזו של תכני 8K מקוריים.

LG OLED – המסך המושלם לחוויית צפייה מרהיבה

שילוב טכנולוגיית הפיקסלים שמוארים באופן עצמאי במסכי ה- OLED של LG, יחד עם הצגת שחור מוחלט ותמיכה בתקני Dolby Vision IQ ו- Filmmaker Mode של UHD Alliance, מאפשר למסכי LG OLED החדשים להביא חוויית קולנוע מלאה אל חדר המגורים הביתי. טכנולוגיית Dolby Vision® מציגה טווח צבעים בעל דינאמיות גבוהה, בעוד Dolby Atmos® מספקת חוויית קול העוטפת את הצופה. לראשונה בתעשייה, Dolby Vision IQ בטלוויזיות ה- OLED של LG, מספק חוויית וידיאו ואודיו משולבת באיכות הגבוהה ביותר הזמינה כיום. Dolby Vision IQ מציג כלים חכמים חדשים במסך הטלוויזיה, המספקים איכות תמונה אופטימלית התואמת את כוונת יוצרי התוכן – ללא תלות בתנאי התאורה ההיקפית, או בסוגי התוכן.

מצב  התמונה החדש, Filmmaker Mode, מבטיח הצגת תמונות באופן המדויק ביותר. באמצעות ניטרול אפקטים מסוימים המוכנסים לסרט בשלב הפוסט-פרודקשן (דוגמת החלקת תנועה, הפחתת רעשים וחידוד תמונה), ותוך שימור מושלם של יחס המסך, הצבעים וקצב מהירות הפריימים, מסכי LG OLED הפועלים במצב Filmmaker Mode מסוגלים להפיק באופן הנאמן ביותר את התמונה אליה שאף הבמאי.

איכות התמונה ויכולות חדשות המותאמות לעולם הגיימינג, הופכות את דגמי 2020 של LG לפתרון המתאים ביותר עבור גיימרים: הטלוויזיות מציעות את חוויית המשחקים המרשימה ביותר על גבי המסכים הגדולים האיכותיים ביותר הזמינים כיום. כיצרן הראשון שהציע תאימות לתקן NVIDIA G-SYNC®, מרחיבה עתה  LGאת היכולות האלה לכל מסכי ה-  OLED מתוצרתה, המספקות חוויית משחק מחשב באיכות וידיאו גבוהה, ללא ריצודי מסך והבהובים בלתי רצויים, וללא הפרעות.

מסכי LG OLED מתאימים גם לאוהדי ספורט, תוך הצעת חוויית צפייה איכותית במיוחד הנשענת על זמן תגובה וריענון של 120Hz, בזכות מעבד בינה מלאכותית אלפא 9 דור 3. מערך צליל משופר תורם גם הוא לחוויה של אוהדי הספורט. ניתן לקשר את הטלוויזיה לרמקולי Bluetooth, ליצירת צליל סראונד המדמה את חוויית הקול באצטדיון עצמו.

טלוויזיות ה- NanoCell מדגמי Nano80, Nano90, Nano95 & Nano97 כוללים את טכנולוגיית
ה- NanoCell, המתאפיינת בפאנל שמכיל חלקיקים זעירים הסופגים את הפרעות האור ועל-ידי כך מחזירים לצופה אורך גל נכון המאפשר לראות צבעים מדויקים ואחידים הקרובים למציאות גם מזווית צפייה רחבה במיוחד. בעזרת שימוש בנתונים דינמיים לשינוי הצבע, הניגודיות והבהירות על-בסיס כל סצנה וסצנה, טכנולוגיית ה- Dolby Vision משפרת באופן עילאי את רמת הדיוק של הצבעים. Dolby Vision הוא הפורמט המועדף על יוצרי הסרטים וספקי התוכן – כל שבעת אולפני הסרטים הגדולים תומכים ביצירה ובשחרור של סרטים בפורמט Dolby Vision, ואף ספקי אינטרנט רבים הפכו את הפורמט הזה לברירת המחדל שלהם. בנוסף, גם בדגמי ה-NanoCell החדשים זמין מצב התמונה החדש Filmmaker Mode, המבטיח הצגת תמונות באופן המדויק ביותר.

סדרות הפרמיום Nano95 & 97 מגיעות ברזולוציית 8K ועם מעבד בינה מלאכותית מתקדם אלפא 9 דור 3. טלוויזיות ה-NanoCell של LG לשנת 2020 כוללות שתי סדרות Real 8K (בגדלים של “75 ו- “65 בסדרות Nano97 ו-Nano95).

מסדרת ה-Ultra HD של LG מושקים מסכים במגוון גדלים – החל מ-“43 המתאים לחדר השינה ועד ה-UN8080 הענק בגודל 86”.  מסכים אלו כוללים את טכנולוגיית 4K IPS, המשדרגת תכני HD ו- FHD לאיכות 4K ועומד בתקן HDR 10.

מעבר לחוויית הצפייה יוצאת הדופן, ליין הטלוויזיות החדש של LG מציע רמה חדשה של נוחות שימוש ותפעול, המתאפשרת גם היא בזכות בינה מלאכותית. משתמשים יכולים לנטר ולשלוט במכשירי IoT תואמים ישירות ממסך ניהול הבית החכם המוצג על גבי הטלוויזיה, ומערכת שליטה בפקודות קוליות (Hands Free Voice Control) מאפשרת להפעיל מכשירים מחוברים גם כאשר הפקודה מושמעת ממרחק משמעותי מהטלוויזיה. (זמין בסדרות OLED GX, ZX וב-NANO97, אינו זמין בעברית).

בנוסף, בכל המסכים מוטמעת מערכת זיהוי הקול ThinQ וזמינה בדיבור טבעי במגוון שפות שונות (הדיבור הטבעי אינו נתמך עדיין בעברית). פלטפורמת מערכת הפעלה הפופולרית webOS, המותקנת בטלוויזיות החדשות של LG, תומכת ב-Apple AirPlay 2 וב-HomeKit של אפל.

בנוסף ליישומים של אפל, המסכים החדשים של LG תומכים במגוון הרחב ביותר של יישומי תוכן בינלאומיים ומקומיים כאחד. בזכות המסכים החכמים של LG יכולים הצרכנים ליהנות מגישה ל-Netflix, Amazon Prime Video, Spotify, סלקום TV, פרטנר TV, מאקו TV, רדיוס 100, NEXT TV, HOT ועוד.

גיא בן יהודה, סמנכ”ל שיווק LG ישראל: “בין מגוון המסכים החכמים שאנו משיקים היום ניתן למצוא את מסך ה-OLED הגדול ביותר בעולם – 88” ברזולוציית 8K. טכנולוגיית ה-OLED היא ללא ספק המתקדמת ביותר בעולם מסכי הטלוויזיה, אשר בכל שנה זוכה לשבחים רבים מהקהל ומגופי הטכנולוגיה המובילים בעולם. שוק טלוויזיות ה-OLED נמצא בצמיחה מתמדת, כאשר יותר ויותר משקי בית בוחרים בטכנולוגיה המתקדמת שלנו. בשנת 2019 נמכרו כ-3 מיליון מסכי OLED בכל העולם, ואנו צופים שעד סוף השנה ימכרו עוד כ-2 מיליון מסכים. בנוסף לכך, ניתן לראות בשנים האחרונות עלייה בביקוש לטכנולוגיות 8K. אנו צופים שעד שנת 2023 כ-5% מהמסכים שימכרו יהיו מסכי 8K. כל הנתונים והמידע הזה ליווה אותנו בעת העבודה והשקת ליין הטלוויזיות החדש שלנו, אשר לא רק נהנה מהטכנולוגיות המתקדמות בעולם, כולל יכולות AI מתקדמות, אלא מתמקד בהעצמת חווית הצפייה האינדיבידואלית של כל צופה וצופה, על מנת למקסם את ההנאה מהמסכים שלנו.

לצד העמידה בחזית הטכנולוגיה, LG ייצרה השנה מסכי טלויזיה הממקסמים את חווית הצפייה בכל אחד מעולמות התוכן: קולנוע, ספורט, גיימינג ועיצוב. בזכות מסכי 8K איכותיים, מעבדי AI ופיצ’רים חדשים, אנחנו משיקים השנה בישראל מגוון רחב של מסכים מתקדמים במגוון מחירים על מנת לענות על צרכי קהל היעד בישראל”.

גיא דה פיצ’וטו, מנכ”ל ח.י. אלקטרוניקה בקבוצת ח.י: “כמו תמיד, גם השנה LG נמצאת בחזית ומשיקה את המוצרים הטובים והמתקדמים ביותר בעולם, כולל טלוויזיות 8K. שוק מסכי ה-OLED אותו LG מובילה בישראל ובעולם, צמח בשנה האחרונה בעשרות אחוזים זאת לצד הצמיחה במכירות של מסכי ה- NanoCell  שהכפילו את עצמם בשנה האחרונה. מגמה נוספת שבלטה השנה, הינה עלייה בביקושים למסכים גדולים , הסטנדרט לסלון הפך ל- “65 , “75 והביקוש למסכי “86 גדל פי 5. כחלק מהאסטרטגיה של קבוצת ח.י., אנו פועלים על מנת לשפר ולהעניק ללקוחותינו את חווית השירות הטובה ביותר, החל ממתן 3 שנות אחריות )שנה + שנתיים לרוכשים ממשווקים מורשים), אספקה והתקנה במעמד אחד וכלה בשירות הזמנת מתקין אונליין על-ידי הלקוח באופן עצמאי. המתאפשר בזכות שירות In house של כל מערך ההפצה. והכל במטרה שהלקוח יקבל את מבוקשו בנוחות, במהירות ובהגינות”.

מידע נוסף: סדרות הטלוויזיות של LG לשנת 2020

דילוג לתוכן