חברת LG החלה במכירת טלוויזיות 8K OLED

שמור במועדפים

טלוויזיות 8K OLED בגודל 88” מציעות חוויית צפייה עוצרת נשמה בעזרת טכנולוגיית OLED

חברת LG הודיעה על תחילת מכירות של טלוויזיות 8K OLED (דגם 88Z9), עם אופציה למכירה מוקדמת של דגמי 88” ללקוחות בדרום קוריאה. הטלוויזיות תהיינה זמינות גם בשווקים מרכזיים בצפון אמריקה ובאירופה כבר ברבעון השלישי של השנה.

כטלוויזיית ה- OLED הגדולה ביותר של LG כיום, טלוויזיית 8K OLED מציעה חדשנות המתאפשרת בעזרת טכנולוגיית הצגים המתקדמת ביותר בעולם של LG. הדגם רב ההשראה החדש הזה ממחיש היטב את העליונות של טכנולוגיית ה- OLED על פני צגי LED רגילים, ומספק חוויית צפיה חסרת פשרות. הטלוויזיה משלבת פאנל תצוגה מתקדם בעל יותר מ- 33 מיליון פיקסלים המוארים באופן עצמאי כל אחד בנפרד, על מנת להציע איכות תמונה מיטבית, ולהבטיח תצוגת צבעים מציאותיים ביותר, בזווית צפיה רחבה, תוך הצגת יחס ניגודיות אינסופית, ושחור מוחלט. התמונות על המסך בן 88 האינטשים חדות במיוחד, בזכות הרזולוציה הגבוהה 8K Ultra HD 7,680 x 4,320. רזולוציה זו גבוהה פי 16 בהשוואה למספר הפיקסלים במסך Full HD, ופי ארבעה בהשוואה למסך UHD 4K.

הביצועים של צג ה- 8K OLED בטלוויזיות החדשות של LG משופרים עוד יותר על ידי מעבד חכם חדש מתוצרת החברה, מעבד  α (Alpha) 9 דור 2 המעבד משפר את איכות התמונה והצליל בעזרת טכנולוגיית למידה עמוקה, ותוך גישה לבסיס נתונים גדול של מידע ויזואלי. כל אלה, מאפשרים לשבב לבצע אופטימיזציה של התוכן, באמצעות זיהוי איכות מקור התוכן ויישום האלגוריתם המתאים ביותר לטיפול בו – על מנת לספק תמונות אמיתיות להדהים.
בעזרת מעבד α9 דור 2, מבטיחים צגי 88 אינטש 8K OLED יכולות עיבוד משופרות, תוך אפשרות שדרוג לרזולוציה של 8K ושיפור שלבי הפחתת הרעשים לשישה צעדים במקום ארבעה בלבד האפשריים בגרסת ה-4K. כתוצאה מכך,
מציגה הטלוויזיה את התמונה החדה ביותר והקרובה ביותר לחיים האמיתיים, גם בעת שדרוג של תכני 4K או Full HD המוזרמים למכשיר. המעבד מנתח גם את תנאי הסביבה בה פועלת הטלוויזיה, על מנת להשיג את הרמה המושלמת של בהירות מסך.

טלוויזית LG 88Z9 משפר את החוויה ממנה נהנה הצופה, בעזרת ביצועיו המרשימים בתחום האודיו. איכות הקול משופרת ומשודרגת על ידי אלגוריתם חכם המסוגל לערבל אודיו בשני ערוצים – על מנת לספק חוויית צליל היקפי וירטואלי כאילו הושמעה במערכת בת 5.1 ערוצים. מערכת למידה עמוקה משפרת משמעותית את הסאונד, בעזרת ניתוח אנליטי של תכני המקור – המאפשר להפיק אפקטים קוליים משופרים בסרטים, באס עמוק יותר במוסיקה, וקולות ברורים ונקיים יותר באירועי ספורט. משתמשים יכולים לכוון ולהתאים את הקול על פי תנאי הצפיה – או לתת למכשיר הטלוויזיה להגדיר בעצמו את רמות הקול המתאימות ביותר, על פי נתוני הסביבה בה הוא פועל.

על מנת להבטיח חוויית HDR מעולה, מצוידות טלוויזיות LG 8K OLED בטכנולוגיית Dolby Atmos המספקת צליל ריאליסטי וכיוונון חכם של תאימות התוכן למערכת התצוגה Dolby Vision.
הטלוויזיה תומכת בתקני HDMI 2.1, המספקים לצופים הזדמנות ליהנות מתכני 8K בהקרנה בקצב של 60 תמונות בשניה. הטלוויזיה תומכת גם במצב השהיה נמוכה אוטומטי (ALLM), אפשרות שינוי קצב ריענון המסך (VRR), וערוץ שמע חוזר משופר (eARC).

טלוויזיות LG 8K OLED יוצעו בשווקים מסוימים יחד בשילוב עם גרסאות מובנות של המסייע של גוגל ושל אלקסה של אמזון, באופן המבטיח גמישות, נוחות שימוש ושליטה קולית בטלוייזיה ובמכשירים מקושרים לה.

דילוג לתוכן