חזון אסטרטגי ויוזמות עתידיות של LG להרחבת מערכת האקו-סיסטם של AI webOS

שמור במועדפים

01/10/2024

חברת LG קיימה בשבוע שעבר את WebOS Summit 2024 באינצ’און, דרום קוריאה, ושיתפה את החזון האסטרטגי שלה ויוזמות עתידיות להרחבת מערכת האקו-סיסטם של AI webOS והגדלת עסקי הפלטפורמות שלה.

הנושא “העצמת webOS עם AI”, באירוע LG אירחה כ-300 משתתפים המייצגים 140 חברות שותפות – כולל מפתחי תוכן, מפיקים וספקים – מ-24 מדינות. האירוע גם סימן אבן דרך חשובה: יום השנה העשירי להשקת webOS בטלוויזיות חכמות של LG.

AI webOS ממלא תפקיד מרכזי בטרנספורמציה העסקית השאפתנית של LG, עובר מיצרן מוצרי אלקטרוניקה לחברת Smart Life Solutions.

עם השקעה אסטרטגית של למעלה מ-1 טריליון KRW (740 מיליון דולר), LG שואפת לשפר משמעותית את היכולות של פלטפורמת ה-webOS שלה והעסקים הקשורים אליה.

כדי להשיג את החזון האסטרטגי שלה ולהעלות את הערך של ההצעות הייחודיות שלה, LG מרחיבה ללא הרף את המבחר הנרחב של תוכן ושירותים הנגישים ב-AI webOS. הפלטפורמה, המספקת חוויות יוצאות דופן למשתמשי LG TV בלמעלה מ-180 מדינות, מספקת כיום למעלה מ-4,000 אפליקציות, כולל אפ ליקציות לבידור, כושר ביתי, חינוך ומשחקים.

השנה, LG מחזקת את המוניטין של AI webOS כפלטפורמת משחקים מתקדמת על ידי הוספת מגוון שירותים חדשים וחידושי חוויה.

נכון לעכשיו, הפלטפורמה המתקדמת מציעה כ-4,500 משחקים בשירותי משחקי ענן פופולריים כמו GeForce NOW ו-Amazon Luna. כדי להפוך את המשחקים בטלוויזיות שלה להגיב עוד יותר, LG שיתפה פעולה עם MediaTek ו-Razer, תוך שימוש בטכנולוגיית Bluetooth Ultra-Low Latency (BT ULL) חדשה כדי להפחית את השהיית הקלט ל-https://www.lgwebos.co.il/?p=129721ms בלתי מורגש בעת שימוש בבקר משחקי Bluetooth.

תמונת פרומו המדגישה את חווית הבטא של NVIDIA GeForce Now בטלוויזיות LG, הכוללות משחקים כמו Cyberpunk 2077, Rocket League, Far Cry 6, Guardians of the Galaxy, Apex Legends ו-Fortnite.

ההיענות המרשימה הזו, שהודגמה במהלך webOS Summit 2024, משפרת את חווית המשחק בענן, מעניקה למשתמשים שליטה מדויקת יותר והופכת את המשחק לסוחף יותר.

טכנולוגיית ה-ThinQ AI של LG היא בינה מלאכותית שמשתמשת בלמידה עמוקה כדי להבין את הצרכים וההרגלים שלכם בזמן שאתם מתקשרים עם מוצרי LG שונים.

LG גם מחזקת את היתרון התחרותי שלה בתוכן ובשירותים על ידי חיפוש פעיל והבטחת כישרונות מובילים בתעשייה.

החברה אירחה לאחרונה האקתון עולמי לגילוי משחקים חדשים ומושכים תוכן המופעל על ידי בינה מלאכותית המתאים ל-AI webOS והיא גם משתפת פעולה בפיתוח משחקים עם מכונים מכובדים להשכלה גבוהה, כמו אוניברסיטת Sungkyunkwan ואוניברסיטת ניו יורק.

יתר על כן, עם הצגת webOS Pay, LG הפכה את זה למהיר ונוח יותר עבור משתמשים לרכוש תוכן ושירותים ב-AI webOS. שירות התשלומים הפשוט לשימוש תורם לחוויית קנייה חלקה, מותאמת אישית בפלטפורמה החכמה של LG.

בעשור האחרון, LG מכרה 220 מיליון טלוויזיות חכמות מדהים וחיזקה בעקביות את עסקי פלטפורמת ה-webOS שלה באמצעות הסכמי רישוי עם מגוון חברות מקומיות וגלובליות. LG הפכה את webOS לזמינה לראשונה ליצרניות טלוויזיה אחרות בשנת 2021, ומאז, הפלטפורמה הרב-תכליתית אומצה על ידי למעלה מ-400 מותגים. החברה מוכנה כעת להרחיב עוד יותר את מערכת ההפעלה של webOS באמצעות מערך של פתרונות מידע בידור לרכב המונעים על ידי webOS, שילוט דיגיטלי, מסכים חכמים, מסכי משחקים ומקרנים.

בנוסף, פלטפורמת webOS מחזקת את התחרותיות החזקה של LG בעסקי הפרסום. בשנת 2024, ההכנסות שנוצרו על ידי פרסום ושירותים ב-webOS צפויות לעלות על טריליון KRW, המייצג עלייה של פי 4 מ-2021.

תורם משמעותי לביצועים המצוינים הללו הוא LG Channels, שירות סטרימינג חינמי ונתמך בפרסומות המספק למעלה מ-3,800 ערוצים וזמין כעת ב-29 מדינות (עדיין לא בישראל). החברה הגדילה את ההיצע המדהים כבר עכשיו של אפשרויות צפייה מהשורה הראשונה בשירות החינמי שלה עם השקת LG Channels Showcase ו-LG 1 – ערוצים חדשים המתהדרים במבחר אצור של בידור פרימיום. יתרה מכך, LG מוסיפה ערך לחוויית המשתמש באמצעות אספקת פתרונות פרסומות מבוססי AI שהופכים את המלצות התוכן לרלוונטיות עוד יותר להעדפות המשתמש.

עם חזון האינטליגנציה החיבה שלה לטכנולוגיית AI יותר אכפתית, אמפטית וקשובה, LG מעשירה ומשפרת את חווית הלקוח ללא הרף. היישום של Affectionate Intelligence מאפשר למשתמשי webOS ליהנות משליטה קלה יותר וכן מהמלצות תוכן ושירות מותאמות אישית המותאמות לטעמם ולאורח החיים האישיים שלהם. באמצעות שיתופי פעולה עם חברות שותפות חדשניות ושילוב חלק של הטכנולוגיות העדכניות ביותר, LG משכללת ללא הרף את הפלטפורמה המתקדמת שלה.

יחד עם מצגות והדגמות אינפורמטיביות, webOS Summit 2024 כלל אזור חוויה שבו המשתתפים יכלו לראות ממקור ראשון כיצד טכנולוגיות AI חזקות מניעה חדשנות בחוויית לקוח ב-webOS. אחת מהתכונות החכמות הרבות המוצעות בפלטפורמה של LG, AI Concierge משתמשת בזיהוי קולי, היסטוריית חיפושים ונתוני משתמשים כדי לספק המלצות אפליקציה וצפייה מותאמות אישית. הודות ליכולתו לזהות קולות שונים, AI webOS יכול לקחת כל משתמש בטלוויזיה חכמה של LG היישר למסך הבית המותאם אישית שלו ללא צורך בבחירה ידנית בפרופיל שלו.

“עסקי פלטפורמת ה-webOS שלנו ממשיכים להתחזק בהתבסס על שיתוף פעולה הדוק עם השותפים המוערכים שלנו והתמקדות בלתי פוסקת במתן מענה לצרכים המגוונים של הלקוחות שלנו”, אמר Park Hyoung-sei, נשיא חברת LG Home Entertainment.

“webOS חוגגת עשור לחדשנות, וכעת היא מעשירה את חיי היומיום של הלקוחות עם AI webOS, LG ומאיצה את הפיכתה לחברת מדיה ובידור מובילה.”