טלוויזיית OLED האלחוטית השקופה הראשונה בעולם | LG SIGNATURE OLED T

שמור במועדפים

טלוויזיית OLED האלחוטית השקופה הראשונה בעולם מגדירה מחדש את חווית המסך!

לאס וגאס, 8 בינואר 2024: LG חושפת את טלוויזיית ה-OLED השקופה האלחוטית הראשונה בעולם ב-CES 2024.

LG SIGNATURE OLED T 4K מסמן את תחילתו של פרק חדש ומרגש במורשת הטלוויזיה המתמשכת של LG.

טלוויזיית ה-OLED השקופה האלחוטית הראשונה בעולם, תהיה חלק מליין ה-Signature של LG, כרגע אין עדיין מחיר למסך אבל אנו יכולים לצפות שהוא יהיה יקר כאשר הוא יושק. מה שכן מרגש זה שבעתיד טלוויזיה כזאת תהיה חלק מהבית שלנו.

הטלוויזיה תהיה זמינה בגודל 77 אינץ’ בלבד, המופעל על ידי מעבד ה-Alpha 11 החדש של LG.

LG SIGNATURE OLED T

מסך שהוא פלא טכנולוגי אמיתי, המשלב מסך 4K OLED שקוף וטכנולוגיית העברת הווידאו והשמע האלחוטית של LG כדי לשנות את חווית המסך בדרכים שמעולם לא היו אפשריים בעבר.

ה-OLED T פותח עולם של פוטנציאל כמעט בלתי מוגבל, ומעניק למשתמשים חופש חסר תקדים לעצב בקפדנות את חללי המגורים שלהם. פותח הרבה אפשרויות חדשות, מהמקום בו ניתן למקם אותו בחדר, ועד לסוגי חוויות המשתמש ש-LG יכולה לספק כעת.

זה מתווסף על ידי איכות התמונה והביצועים המובילים ברמה הכי גבוהה של LG OLED, המופעל על ידי מעבד α (Alpha) 11 AI החדש אשר משנה את חוקי המשחק, ה-OLED השקוף של LG הוא הזוכה בחמישה פרסי החדשנות של CES 2024, כולל פרס החדשנות הטובה ביותר.

LG SIGNATURE OLED T משחררת את המשתמשים ממסך שחור דומיננטי שמתחרה בתפאורה בביתם.
תוך שמירה על גודל מסך ה-77 אינץ’ שלו, OLED T והתצוגה השקופה החדשנית שלו משתלבים בצורה חלקה עם הסביבה שלו. המסך כמעט בלתי נראה כשהוא כבוי, הוא משתלב בסביבה ומשחרר את המשתמשים מהבעיה ארוכת השנים של מה לעשות עם ‘המסך השחור הגדול’. המסך השקוף והיפה של הטלוויזיה גם עוזר לגרום לחלל להרגיש גדול יותר, ומספק תחושת פתיחות.

מסך ה-OLED השקוף שלו מסיר את האילוצים הרגילים שמגיעים עם טלוויזיות קונבנציונליות. כבר אין צורך להציב את הטלוויזיה על הקיר. במקום זאת, משתמשים יכולים למקם את ה-OLED T באמצע החדר כדי להפוך למפריד או להצמיד אותו לחלון מבלי לחסום את הנוף בחוץ.

ה-Zero Connect Box הכלולה, הממנפת את טכנולוגיית השידור האלחוטית החדישה של LG לשליחת תמונות וצליל 4K ל-OLED T, מאפשרת למשתמשים גם למקם את הטלוויזיה שלהם בכל מקום, ללא קשר למקום שבו ממוקמים שקעי החשמל בחדר. ללא כבלים בין Zero Connect Box ל-OLED T, המשתמשים יכולים ליהנות מסביבת צפייה נקייה וללא כבלים (חוץ מחשמל כמובן).

יתרה מכך, העיצוב המודולרי של LG OLED T מאפשר שיטות התקנה מגוונות. ה-OLED T מגיע באפשרויות עצמאיות, צמודות לקיר או לתלייה על הקיר. לקוחות יכולים להתאים אישית יותר על ידי הוספת מדפים עומדים או צפים משני צידי המסך או משני צידי המסך כדי להתאים בצורה הטובה ביותר לטעמם ולהעדפותיהם הייחודיות.

המשך השקוף מאפשר לבעליו לגלות צורות חדשות של בידור ושימוש באמצעות חוויות הצפייה הכפולות שלה: שקוף ואטום.

Always-On-Display

ה-OLED T הופך לקנבס דיגיטלי שקוף להצגת יצירות אמנות, סרטונים או תמונות עם תכונת Always-On-Display (AOD).

נראה שהתוכן המוצג על המסך השקוף צף באוויר, אך בו זמנית מתמזג עם החלל שמסביב ליצירת אפקט ויזואלי משכנע ואטמוספרי.

T-Bar

אפשרות נוספת היא תכונת ה-T-Bar שמציעה פס מידע מועיל הפועל לאורך החלק התחתון של המסך.

ה-T-Bar מציג התראות חדשות, עדכוני מזג אוויר או כותרת השירים המושמעים בזמן ששאר המסך מציג תצוגה ברורה וללא הפרעה של החלל שמאחוריו.

לצפייה ב-OLED במסך מלא, פשוט לחצו על כפתור כלשהו כדי להעלות את מסך הניגודיות.
בדרך זו, משתמשים יכולים לעבור באופן מיידי כדי לנצל את מלוא איכות התמונה המשופרת של LG OLED באמצעות מעבד α (Alpha) 11 AI החדש עם ביצועי AI גדולים פי 4. OLED T מציע את המיטב של חוויות מסך שקופות וצבעוניות תוססות בלחיצת כפתור בלבד.

מעבד אלפא 11 AI

מעבד α (Alpha) 11 AI החדש אשר משנה את חוקי המשחק בכל היבט, שיפור עצום בכל מנגנוני הטלוויזיה – אלפא 11 קפיצה קוונטית בעיבוד בינה מלאכותית.

מעבד חזק ביותר! המאפשר ביצועים של בהירות התמונה ועד לביצוע ניתוח צבע ואובייקטים מעמיק AI. הוא אפילו מספק שמע וירטואלי של 11.1.2 ערוצים, יוצר חווית סאונד סראונד וירטואלית סוחפת עם דיאלוג ברור יותר.

המעבד מבטיח שיפור של 70% בביצועים הגרפיים ועד 30% מהירויות עיבוד מהירות יותר בהשוואה לקודמיו.

“הישג מדהים של חדשנות, LG SIGNATURE OLED T מציע חוויות מסך חדשות לגמרי בתוספת איכות התמונה והביצועים של טכנולוגיית ה-OLED עטורת הפרסים שלנו”, אמר Park Hyoung-sei, נשיא חברת LG Home Entertainment. “ה-OLED השקוף של LG מעניק ללקוחות חופש גדול יותר לאצור את חללי המגורים שלהם, מגדיר מחדש לחלוטין את מה שאפשר ומצביע על הדרך לעתיד מרגש עבור תעשיית הטלוויזיה.”

דילוג לתוכן