מקרני הקול של LG 2024 חשיפה ראשונה

שמור במועדפים

מקרני הקול של LG 2024 מספקים בידור שלם בבית עם סאונד עשיר וסוחף, שילוב עם טלוויזיות LG הכולל תכונות משופרות.

LG חושפת את מערך מקרני הקול שלה לשנת 2024, כולל דגמי S95TR, SG10TY ו-S70TY, שנועדו להשלים את חווית הצפייה והשמע בטלוויזיות LG לחוויית קולנוע ביתי מוגבהת עם סאונד חזק, תכונות סראונד מתקדמות ועיצובים מתוחכמים.

יצירת סינרגיה משופרת בין סרגל הקול והטלוויזיה, איכות השמע המוגברת של דגמי הסאונדבר החדשים ביותר של LG מעשירה את חווית הבידור הביתי.

🔊 S95TR דגם הפרימיום החדש שיגיע בעוצמה של 810 וואט עם 15 ערוצי שמע, בהם 5 ערוצי שמע המכוונים מעלה ורמקול מרכזי שיקרין שמע מעלה לקבלת שמע היקפי.

🔊 SG10TY מקרן קול המגיע בעיצוב דק במיוחד שנועד לשימוש עם טלוויזיות LG OLED בזכות תמיכה בטכנולוגיות ה-WOW Orchestra, WOWCAST וממשק ה-WOW על מסך הטלוויזיה וחיבור לשירותי מוזיקה Tidal ו-Spotify להזרמת מוזיקה ישירות למקרן הקול.

🔊 S70TY מקרן קול המגיע בעיצוב פשוט וקומפקטי המיועד לשימוש עם טלוויזיות ה-QNED של LG, כאשר ניתן יהיה להשיג תושבת יעודית (בתשלום) למקרן הקול על מנת לחבר אותו אל טלוויזיות החברה ללא צורך בקדיחת חורים.

WOW Orchestra

WOW Orchestra מאפשרת לסאונד-בר ול-LG TV לנצל את מלוא הפוטנציאל של ערוצי השמע משני המוצרים כדי ליצור חווית שמע ללא תחרות עם במת סאונד מוגדלת ועומק וגובה משופרים. הבחירה האידיאלית לחוויית סאונד סראונד, מקרני הקול החדשים של LG מספקים את האיכות התלת מימדית המעולה של Dolby Atmos ו-DTS:X.

דגמי 2024 מגיעים עם איכות שמע מתקדמת ביותר ומוגברת עוד יותר עם WOWCAST Built-in, המאפשרת לדגמי S95TR ו-SG10TY להתחבר באופן אלחוטי לטלוויזיות LG ומספקת סאונד מעולה ללא כל הפסד באיכות, גם בעת הפעלת שמע Dolby Atmos.

כל שלושת הדגמים החדשים של ה-Soundbar של LG כוללים את ממשק ה-WOW, שיטה אינטואיטיבית וידידותית למשתמש לנהל ללא מאמץ את הגדרות מקרן הקול ולשתף מצבי סאונד עם הטלוויזיה.

את מערך הסאונד-בר החדש של LG מוביל דגם ה-S95TR הפרימיום Soundbar, המציג פתרון אודיו מתקדם עם פלט חזק של 810W וצליל סראונד מהפנט מ-15 ערוצים בסך הכל.

S95TR

ה-S95TR מתגאה בחמישה ערוצים עולים, כולל הרמקול המרכזי הראשון בתעשייה, מביא איכות תלת מימדית שאין שניה לה עם בהירות משופרת ובמת קול מורחבת. יתרה מכך, הזווית של הרמקול המרכזי המופעל כלפי מעלה מבטיחה חוויה אודיו-ויזואלית חלקה עם הרמה מדויקת לרמת מסך הטלוויזיה. מקרן הקול S95TR ללא ספק מביא פתרון high-end.

ה-S95TR כולל טוויטרים משופרים לשמע ברור ומדויק, תוך שהוא משלב גם רדיאטור פסיבי להעשרת צלילי הבס ולייעל את האיזון הכולל בין הסאונד-בר לסאב-וופר. דגם S95TR מעוצב עם פלטת צבעים מט, חומרים וגימור כדי להפחית ביעילות השתקפויות.

SG10TY

מקרן קול חדש של LG, מתפקד כחלק מהשמע והחזות המושלם לטלוויזיות ה-OLED עם LG.
כולל WOW Orchestra Interface ו-WOWCAST מובנה מאפשרים לדגם SG10TY להשתלב בצורה חלקה עם טלוויזיית LG OLED, ומשלימים את חווית הצפייה לתווית צפייה מושלמת.

למרבה הפלא, הודות ל-WOWCAST Built-in, דגם SG10TY וטלוויזיית OLED פרימיום של LG יכולים ליצור חוויות בידור ביתי אלחוטיות מענגות ללא כבלים גלויים בין המסך לסאונד-בר.

מקרן הקול תומך ברשת אלחוטית (Wi-Fi) המספק חווית האזנה ללא רבב עם איכות שמע נאמנה עבור מאזינים ליהנות מהרצועות האהובות עליהם בפלטפורמות הזרמת מוזיקה כולל Tidal Connect ו-Spotify Connect.

העיצוב של ה-SG10TY מתיישר ללא רבב עם צבעי הרוחב והמסגרת של טלוויזיות LG OLED, וכתוצאה מכך התאמה ויזואלית ללא דופי בשילוב עם טלוויזיית OLED דקה במיוחד.

S70TY

מקרן קול אידיאלי עבור טלוויזיות LG QNED עם העיצוב הפשוט והקומפקטי שלו. דגם זה כולל גם את הרמקול המרכזי הראשון בתעשייה, המאפשר לצופים ליהנות מצלילות קול מושחזת (פרטים נגלים שנעלמים ברמקול רגיל), בעוד שהעיצוב הזוויתי שלו מבטיח שמע וויזואלי הרמוניים בהתאמה לרמת מסך הטלוויזיה.

עם תושבת ייעודית לדגם S70TY (זמינה לרכישה נפרדת) משתמשים יכולים למקם את סרגל הקול שלהם ישירות מתחת לטלוויזיה QNED לקבלת מראה מעודן.

תושבת זו מספקת פתרון נוח המאפשר חיבור ישיר מדגם S70TY לטלוויזיה, ומבטל את אי הנוחות של קידוח חורים בקיר במהלך ההתקנה. תושבת זו יכולה להרכיב את סרגל הקול S70TY על הקיר, מה שמבטיח הגדרה אידיאלית מבחינה אסתטית, נוחות רבה וחווית שמע אופטימלית.

LG Triple Level Spatial Sound

טכנולוגיית LG Triple Level Spatial Sound מיישמת ניתוח ערוצים באמצעות מנוע תלת מימד כדי להפנט את המאזינים עם סאונד אמיתי ותחושת מרחב משכנעת.

LG AI Room Calibration

תכונה שזוכה לשבחים הן על ידי צרכנים והן על ידי מומחים על שיפור האודיו שלה, מנתחת במהירות את סביבת החדר ומתאים את ההגדרות, ומשפרת את השמע כך שיתאים לאקוסטיקה של החדר.

חדש לשנת 2024, כיול AI Room מרחיב את יכולתו לכייל את האודיו של רמקולים היקפיים אחוריים, מרחיב את טבילת האודיו ומציע יותר גמישות להתקנה.


“LG תמיד הייתה מחויבת לספק חוויות אודיו-ויזואליות ללא תחרות עם איכות מעולה, הכל כדי להביא חיים טובים יותר ללקוחות המוערכים שלנו”, אמר לי ג’ונג-סיוק, ראש עסקי האודיו של LG Home Entertainment Company. “אנחנו נשארים מחויבים לספק חוויות בידור ביתי סוחף באמצעות מוצרי הסאונד-בר המובחרים של LG, מה שמבטיח שהלקוחות שלנו ייהנו מהטוב ביותר עם סאונד סראונד משופר עוד יותר עבור טלוויזיות LG OLED וטלוויזיות LG QNED.”

החידושים והטכנולוגיות האחרונים של LG לבידור ביתי יוצגו במהלך CES 2024 בין התאריכים 9-12 בינואר בדוכן של החברה (#16008, Central Hall, Las Vegas Convention Center). כדי להתעדכן בכל ההכרזות המרגשות של LG ב-CES על ידי מעקב אחר LGCES2024# במדיה החברתית.

דילוג לתוכן