מקרן 4K לייף סטייל – LG CineBeam Qube

שמור במועדפים

LG מכריזה על מקרן לייף סטייל 4K חדש בעיצוב חדשני

ה-LG CineBeam Qube 4K המעוצב, מספק איכות תמונה מעולה, עם צבע וניגודיות יוצאים מן הכלל!

LG תציג ב-CES 2024 את מקרן  הלייף סטייל החדש שלה, LG CineBeam Qube (דגם HU710PB). דגם ה-4K החדש יכול להפוך במהירות חלל פנימי לבית קולנוע וכולל עיצוב קומפקטי וקל עם ידית מסתובבת ונוחה של 360 מעלות. המקרן של LG משמש גם כאביזר פנים מסוגנן, כאשר האסתטיקה המינימליסטית שלו מושכת את העין.

למרות שזהו אחד המקרנים הקטנים ביותר שיש, LG CineBeam Qube הינו בעל ביצועים רבי עוצמה. הוא מסוגל להקרין תמונות ברזולוציית 4K UHD (3,840 X 2,160) עד גודל של 120 אינץ’. הדגם החדש, המצויד במקור אור לייזר RGB ובטכנולוגיות שיפור התמונה המתקדמות של LG, מספק תמונות ברורות וחדות במיוחד המתהדרות ביחס ניגודיות של 450,000:1 וכיסוי של 154% מסולם הצבעים DCI-P3.

בזכות דיוק הצבעים ב-CineBeam Qube, סרטים ותוכן מוצגים בדיוק כפי שהיוצרים שלהם התכוונו, עם צבעים עשירים וצבעי שחור עמוקים המוסיפים עומק וחיוניות לכל סצנה. בנוסף, המקרן מגיע עם כוונון מסך אוטומטי, הכולל תכונת מיקוד אוטומטי הממטבת את מיקום התמונה וגודלה לטובת חווית צפייה מעולה בכל פעם.

ה-CineBeam Qube, הפועל על LG webOS 6.0, מספק שליטה אינטואיטיבית וגישה קלה למגוון רחב של שירותי סטרימינג, כגון נטפליקס, דיסני+, פריים וידאו ויוטיוב*. כאשר אינו בשימוש, ניתן להפעיל את פונקציית מיפוי התמונות וליהנות מתמונות דיגיטליות המשפרות את המראה בחלל שלכם.

“ה-LG CineBeam Qube, נהדר עבור חללים גדולים וקטנים, הוא מקרן לייף סטייל ייחודי בעל כל התכונות שהצרכנים מחפשים בעת בחירת פתרון הקרנה חדש”, כך אמר YS Lee, סגן נשיא וראש היחידה ה-IT העסקית ב-Business Solutions Company”. “ליין אפ המקרנים המשודרג של LG מציע מגוון מכשירים המעשירים את סגנון החיים ומציגים אינטגרציה מרחבית ורבגוניות יוצאת דופן. כמו גם חוויות צפייה קולנועיות סוחפות.

מפרט:
 

  LG CineBeam Qube (HU710PB)
רזולוציה 4K UHD (3,840 x 2,160)
בהירות 500 ANSI Lumens
יחס ניגודיות 450,000:1
גודל (W x D x H) 80 x 135 x 135 mm
משקל 1.49 קילו
מקור האור Laser (RGB)
עדשת הקרנה גודל מסך 50 – 120 אינץ’
יחס זריקה (Min.) 1.2
HDR HDR 10
Keystone כוונון מסך אוטומטי
חיבור אלחוטי Android / iOS
כניסות HDMI with eARC / USB Type C

* אפליקציות סטרימינג רבות הזמינות ב-webOS דורשות מנוי בתשלום. התמיכה באפליקציות סטרימינג ספציפיות עשויה להשתנות בהתאם למדינה.
דילוג לתוכן