LG StanbyME & StanbyME Go בישראל

שמור במועדפים

LG משיקה בישראל את ה-LG StanbyME & StanbyME Go

שני מסכי המגע האלחוטיים והייחודיים ל LG מציעים גישה חדשה לצפייה בתוכן האהוב עליכם, הם ניידים וניתן להעביר אותם בקלות ממקום למקום בבית או במקרה של ה-Go אף לשאת אותו בקלות מחוץ לבית.

LG וקבוצת ח.י, היבואנית הרשמית של מוצרי הבידור הביתי של החברה, משיקות בישראל שני מסכי טאץ’ ייחודיים – LG StanbyME & LG StanbyME Go. מדובר בשני מסכי 27 אינץ’ ניידים, בעלי קונספט ייחודי המאפשר לקחת אתכם את התוכן האהוב עליכם לכל מקום ובכל זמן.

ה-StanbyME הוא מסך טאץ’ שמגיע על מעמד עם גלגלים כך שניתן להעביר אותו בקלות לכל מקום בבית.

ה-StanbyME Go זהו מסך טאץ’ המגיע בתוך מזוודה ונשלף בקלות, הוא משמש לצפייה בתכנים או כמערכת בידור בבית ובחוץ. שני המסכים החדשים מגיעים עם סוללה נטענת המספיקה ל-3 שעות שימוש רצוף ללא חיבור לשקע חשמל חיצוני.
מסכי ה-StanbyME וה-StanbyME Go זמינים לרכישה ברשתות ובחנויות המורשות ובאתרי הסחר.

מחירים

המחיר המומלץ לצרכן של ה-LG StanbyME הינו 4990 ₪
ושל ה-StanbyME GO הוא 5490 ₪


LG StanByME – חווית צפייה ניידת

ה-LG StanByME (דגם 27ART10) הינו מסך מגע אלחוטי המחובר למעמד נייד בעל גלגלים סמויים, הוא בעל סוללה מובנית המאפשרת צפייה רצופה של כשלוש שעות.. המסך עצמו, בגודל 27 אינץ’, מתאים גם לשיחות ועידה בווידאו ולצפייה בהרצאות.

LG StanbyME מציע נוחות צפייה ללא תחרות בזכות העיצוב הארגונומי שלו.

ניתן לסובב, להטות ולהעמיד את המסך הן לרוחב והן לאורך בהתאם לצורך. ניתן גם לכוונן את גובה המסך ולהתאים אותו באופן אישי לפי תרחיש השימוש: נוחות אופטימלית בצפייה במיטה, בעת בישול במטבח, בבילוי על הספה בסלון או בצפייה ע”י ילדים.

עם ה-StanbyME תוכלו להנות מהתוכן האהוב עליכם בקלות- ללא צורך בחיבור למכשיר חיצוני וזאת הודות למגוון השירותים המובנים בסטרימינג, בנוסף ניתן לשקף מסך מהטלפון הנייד בסביבת Android או להתחבר לאיפון באמצעותAirplay2 ולהיעזר במעמד הנשלף המאפשר לצופה להניח את הטלפון על גבי ה-LG StanbyME דבר המייצר פתרון מהיר ומאובטח לשיחות וידאו, שיעורים מקוונים והזרמת תוכן. בנוסף תוכלו גם לחבר גם את המחשבים הניידים או הנייחים שלכם ל-StanbyME באמצעות חיבור קווי (USB, HDMI) או אלחוטי.

אפשרויות השליטה במסך החדש כוללות שימוש בשלט רחוקע”י מגע או דרך הטלפון הנייד עם אפליקצית ThinQ. ממשק המשתמש תוכנן במיוחד עבור StanbyME ומציע מגוון רחב במיוחד של אפשרויות התאמה לחוויית הצפייה האישית של כל אחד וכולל אפליקציות מקומיות ובינלאומיות רבות.

לקחת את הצפייה מחוץ לבית – LG StanbyME Go

מסך ה- StanbyME Go (דגם LX527) מושלם לצפייה בסרטים ובתכנים ויכול לשמש הן בתוך הבית והן בחוץ. מזוודת הנשיאה מספקת לו הגנה מעולה ומאפשרת לשאת אותו בקלות לכל מקום, הסוללה המובנית מעניקה עד 3 שעות של שימוש רצוף ללא חיבור למקור חשמל חיצוני. בנוסף לתצוגה הגדולה והרמקולים החזקים של המסך החדש, המארז מאפשר אחסון בטוח של השלט הרחוק והכבל החשמלי של המוצר.

לצד הניידות שלו, מציע המסך יכולת התאמה התומכת במגוון שימושים והעדפות אישיות: המשתמשים יכולים להטות את המסך כדי להשיג את זווית הצפייה הטובה ביותר, לסובב אותו ב-90 מעלות ממצב אופקי למצב אנכי ובחזרה, לכוונן את גובהו בעד 18 סנטימטרים או להשתמש בו בתצורת טאבלט. כאשר המסך מוגדר למצב Table, ה-StanbyME Go מונח שטוח בחלקו התחתון של המארז ומאפשר למשתמשים לשחק משחקי לוח דיגיטליים כגון שחמט ו-‘Hidden Catch’, או להפעיל את הנגן. המסך של LG נדלק אוטומטית כאשר המארז שלו נפתח ונכבה כאשר הוא סגור.

הרמקולים המובנים ב- StanbyME Go מייעלים אוטומטית את פלט האודיו הנשלח אל קדמת המסך. חווית הצפייה משתדרגת עוד יותר הודות לתמיכה הקיימת בטכנולוגיות הווידאו והסאונד המתקדמות של Dolby, Dolby Vision ו-Dolby Atmos.

webOS – מערכת ההפעלה של LG, מאפשרת למשתמשי  StanbyME Go להתחבר ללא מאמץ למכשירי iOS או אנדרואיד. זיהוי קולי מאפשר להריץ אפליקציות, להתאים את הצליל ולחפש תוכן ללא שימוש בידיים כלל – תכונה יעילה במיוחד למי שאוהב לבשל, לנקות או לבצע משימות ופעילויות אחרות בזמן הצפייה.

Go מציע גם עמידות מוכחת לתנאי שטח: המסך השלים בהצלחה 11 בדיקות תאימות לתקן MIL-STD-810G המחמיר של צבא ארה”ב. הבדיקות מוכיחות את יכולתו להתמודד עם מגוון רחב של משתנים סביבתיים, כולל לחץ אוויר נמוך, טווח טמפרטורות רחב, אבק ומלח ומספק הגנה מפני נפילות ורעידות.

דילוג לתוכן