LG משיקה את טלוויזיית ה-OLED האלחוטית הראשונה בעולם, והיא בגודל 97 אינץ’

שמור במועדפים

LG משיקה את טלוויזיית ה-OLED האלחוטית הראשונה בעולם, ה-LG SIGNATURE OLED M בגודל 97 אינץ’ (דגם 97M3). טלוויזיית ה-OLED חוויה נטולת כבלים לחלוטין (מחוץ לחיבור החשמל).


המרחב שלכם. ללא גבולות!

בהסתמך על היכולות הטכניות והעיצוביות של LG מעשור של חדשנות OLED, ה-97M3 אמור לאשר מחדש את מובילות החברה בגזרת טלוויזיות הפרימיום הגדולות במיוחד עם מסך ה-OLED הגדול ביותר בתעשייה בגודל 97 אינץ’ ו-Zero Connect Box, המכשיר האלחוטי הראשון בעולם פתרון המסוגל לשידור וידאו ואודיו בזמן אמת ב-4K 120Hz.

LG מציינת כי ה-Zero Connect Box שלה הוא הפתרון האלחוטי הראשון בעולם לטיפול בווידאו ואודיו בזמן אמת ב-4K 120Hz (כולל Dolby Vision ו-Dolby Atmos).

העברת אות בנאמנות גבוהה זו אינה משימה קלה, הפתרון לשידור AV אלחוטי של LG מסוגל להעביר כמויות גדולות של נתונים במהירות של עד פי 3 מתקן ה-Wi-Fi 6E הקיים. הטכנולוגיה החדישה Zero Connect אפילו תומכת ב- Dolby Vision ו- Dolby Atmos.


הרגישו חופשי למקם את הטלוויזיה שלכם היכן שתרצו עם LG SIGNATURE OLED M.

LG SIGNATURE OLED M מתהדר במסך OLED בגודל 97 אינץ’ (כ-245 סנטימטר באורך אלכסוני) ובעזרת קופסת ה-Zero Connect Box, מאפשר שידור AV ברזולוציית 4K (3,840 x 2,160 פיקסלים) וקצב רענון של 120Hz, למרחק של עד 10 מטרים בינו לבין עצמו המסך.

בחרו את המקום שבו תרצו להסתיר את הכבלים

 

ה-Zero Connect Box תומך ב-HDMI 2.1, USB, RF, LAN ו-Bluetooth – כך שאין צורך לחבר כבלים לטלוויזיה.

הקאץ’ היחיד (אם נשאיר את המחיר בצד) הוא ש-Zero Connect Box מוגבל ל-LG SIGNATURE OLED M בגודל 97 אינץ’ (דגם 97M3), זמין כרגע רק בדרום קוריאה. החברה מתכננת להפיץ את תצוגת הדגל לשווקים בצפון אמריקה ובאירופה בהמשך השנה.

טלוויזיית ה-OLED בגודל 97 אינץ’ של LG היא לא מה שאני מכנה סביר בשום שלב (לפחות לא בשבילי), אבל החדשות הטובות הן ש-Zero Connect Box תעשה את דרכה לדגמי OLED Evo M בגודל 83 ו-77 אינץ’ “בעתיד הקרוב”. מתי תגיע הטכנולוגיה האלחוטית לדגמי ה-55 וה-65 אינץ’ הפופולריים? הזמן יגיד; ללא ספק, LG מתכננת להביא את הטכנולוגיה לקהל מיינסטרים יותר.

“ההישג הטכני של ה-97M3 נעשה עם המחויבות של LG לאורך עשור ליצור ערך לקוחות חדשים כחלוצת שוק”,
אמר Baik Seon-pill, מנהל חטיבת פיתוח המוצרים של LG Home Entertainment Company.
“בנוסף לספק את חווית הצפייה האולטימטיבית על מסך גדול במיוחד, LG SIGNATURE OLED M האלחוטי הראשון מסוגו מציג ללקוחות רמה חדשה של חופש בסידור חללי המגורים.”


💡 רוצים ללמוד עוד? כנסו לאתר LG ישראל

דילוג לתוכן