תודה רבה LG

שמור במועדפים

אירוע ההשקה בסימן 10 שנים לטלוויזיות LG OLED היה בשבילי הפעם אירוע מרגש באופן אישי ❤

כאיש טכנולוגי אני מאוד אוהב את LG ואת קבוצת ח.י. שמאפשרים לנו לגלות ולחקור את עולם הטלוויזיות של LG עם הטכנולוגיה האחרונה והמתקדמת ביותר בעולם כאן בישראל ובכל שנה LG מפתיעים מחדש בטכנולוגיה מתקדמת עוד יותר ובשיפורים טכנולוגים שעוד לא ניראו על מסך הטלוויזיה, בעיניי זה קסום ולכן פתחתי את הקבוצה הזאת ואת האתר, למען אנשים כמוני שאוהבים טכנולוגיה, טלוויזיות ואת עולם הקולנוע הביתי באופן כללי, וכן גם למשתמשים שצריכים עזרה בתחום, אני שמח לעזור ולשתף בידע שלמדתי ואני גם שמח שעם הזמן הצטרפו לקבוצה גם חברים מקצועים שעונים ועוזרים מהניסיון שלהם.


גיא בן יהודה – מנהל שיווק LG ישראל ונירית כמרה מנהלת מוצר טלוויזיות LG בקבוצה ח.י.

בנוסף, LG וקבוצת ח.י. מאפשרים לי כמנהל הקבוצה והאתר לתת לכם משתמשי הקהילה את התמיכה הטובה והמקצועית ביותר, כמו כן גם את החדשות והעדכונים הכי חמים בטלוויזיות, באפליקציות, בשמע ובמערכת ההפעלה webOS, כל זה כדי לעזור לשפר ולתמוך בשירות, למענכם משתמשי LG בישראל.

היבואן קבוצת ח.י. ו-LG מורכבים מאנשים סופר מקצועים שחיים תמיכה ושירות והכי חשוב הם אנשים שאוהבים לתת ולעזור. לכן ההצלחה שלהם נשארת שנים על שנים ולמעשה קבוצת ח.י. הם היום לדעתי נותני השירות הטובים ביותר בישראל!

והיום זה כבר ידוע לכולם – חברת LG מובילה בתחום הטלוויזיות ובטח במסכי ה-OLED שזו הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לטלוויזיות 🥇

תודה רבה LG ❤ ומאחל לכולנו לפחות עוד 10 שנים של בריאות כדי שנוכל להמשיך לעשות כיף לכולם 🙏

סרטון קצר איתי מתרגש בטירוף 😳😎 מהמעמד. תודה! היה מושלם! ✨

📸 תמונות מהאירוע:

📹 אירוע ההשקה המלא:

תודה LG

דילוג לתוכן