מסך ה-OLED הגדול בעולם בישראל – 97 אינץ’

שמור במועדפים

מסך ה-OLED הגדול בעולם עכשיו בישראל, דגם LG OLED G2 בגודל של 97 אינץ’.

LG משיקה לראשונה בישראל את ה-LG OLED G2 97 אינץ’ מסך ה-OLED הגדול בעולם ואחד ממסכי הטלוויזיה הביתיים הגדולים ביותר שניתן למצוא בשוק.

חברת LG וקבוצת ח.י, היבואנית הרשמית של מוצרי הבידור האלקטרוני של החברה, משיקות לראשונה בישראל את מסך ה-OLED הגדול בעולם, LG OLED G2, בגודל 97 אינץ’ המסך זמין לרכישה כעת אצל המשווקים המורשים.

המסך החדש והענק מרחיב את היצע גדלי ה-OLED ש-LG מוכרת בישראל ומצטרף למגוון הגדלים שכבר קיימים בשוק – 42, 48, 55, 65, 77, 83ו – 88. כיום, ניתן למצוא מסך OLED המתאים לכל חדר או מרחב – אם זה מסכים קטנים לחדר הילדים או חדר השינה, או מסכים גדולים המתאימים לסלון.

מסכי ה-OLED של LG, מותג ה- OLED הנמכר בעולם כבר 10 שנים ברציפות, הפכו לבחירה מספר אחד של מיליוני צרכנים ברחבי העולם. במסכי ה-OLED של LG כל פיקסל מואר עצמאית על מנת להפיק צבע שחור מוחלט, צבעים טבעיים ואמיתיים להפליא וניגודיות אינסופית. בהיעדר תאורה אחורית, OLED מאפשר לייצר מסכים בצורות שונות ומגוונות – ובכלל זה טלוויזיות גמישות וניתנות לגלילה.

LG OLED evo Gallery Edition משתמשת בטכנולוגיית ה-OLED evo של LG, מעבד Alpha) α (9 Gen5 AI ואלגוריתמי תמונה מתקדמים כדי לספק תמונות מציאותיות וחווית צפייה קולנועית סוחפת.

מסך הענק מציע את עיצוב הגלריה הצמוד לקיר של LG, במראה חלק ומשולב.

גיא בן יהודה, סמנכ”ל השיווק של LG בישראל
“ה-OLED G2 “97 מרחיב את ההיצע שאנחנו מספקים לצרכן, ומאפשר לכל אחד ואחת לבחור את המסך הנכון עבורם. כבר 10 שנים ברציפות שמסכי ה-OLED של LG נבחרים כמסכי ה-OLED הטובים בעולם, בזכות העליונות הטכנולוגית של החברה והיכולת שלה להתאים את המוצרים לצרכים הספציפיים והמתעדכנים של הצרכנים. הניסיון והידע של LG מאפשרים להמשיך ולייצר מסכים במגוון ענק של גדלים, מהמסכים הקטנים ביותר לחדרי ילדים ועד מסכי ענק לצפייה מיוחדת במינה.”

שלומי ברוך, סמנכ”ל מותג LG בקבוצת ח.י
“חברת LG ממשיכה להוביל את שוק מסכי ה-OLED העולמי עם טכנולוגיות הצפייה המתקדמות ביותר ועכשיו גם עם פיתוח מסך ה-OLED הגדול בעולם 97. כך LG ממשיכה להציע את מגוון הגדלים הרחב ביותר הקיים כיום בשוק כך שכל צרכן יוכל לרכוש את מסך ה- OLED LG שמתאים לצרכיו. בישראל שוק ה-OLED בעלייה מתמדת, יותר ויותר צרכנים בוחרים להשתדרג למסכי ה-OLED של LG. אנחנו בקבוצת ח.י מעניקים 3 שנות אחריות לכל מי שרוכש מסך OLED, ובדגמי הפרימיום גם 5 שנות אחריות על הפאנל, והיחידים בארץ שמספקים הובלה והתקנה
במעמד אחד.”

מחיר מומלץ לצרכן עבור ה-LG OLED G2 97″ – ₪130,000 

דילוג לתוכן