DTS:X מגיע לטלוויזיות LG OLED חדשות וטלוויזיות LCD פרימיום

שמור במועדפים

DTS מספק חוויות שמע איכותיות, סוחפות ומרתקות למאזינים בכל מקום.

טכנולוגיית השמע DTS:X לטלוויזיה מספקת חווית שמע קולנועית ישירות לסלון שלכם.

חברת Xperi Inc הכריזה בתערוכת CES 2023 על שותפות עם LG Electronics לשילוב טכנולוגיית השמע המתקדמת DTS:X® בטלוויזיות ה-OLED וה-LCD פרימיום החדשות של LG.

DTS:X הוא קוד שמע מבוסס אובייקטים, שמטרתו ליצור צליל רב מימדי ש”זז סביבך כמו בחיים האמיתיים”.

בטלוויזיות ה-OLED וה-LCD פרימיום החדשות של LG יהיו כוללות את טכנולוגיית השמע DTS:X.

“אנו שמחים להכריז כי טכנולוגיית האודיו הסוחפת DTS:X תשתלב בטלוויזיות הפרימיום OLED וה-LCD העדכניות ביותר שלנו”, אמר SP BAIK, ראש מחלקת תכנון מוצר HE, LG Electronics. “עם DTS:X, נוכל לספק חוויה קולנועית לצרכנים שלנו.”

לקוחות LG יכולים ליהנות מהתמיכה בטכנולוגיית הסאונד DTS:X מצליל סוחף גדול מהחיים מהרמקולים בטלוויזיה או דרך הסאונד בר או הרסיבר הביתי.

התמיכה תהיה מדגמי QNED85 ומעלה, כולל כל דגמי טלוויזיות OLED יקבלו קידוד של DTS, DTS:X ו-IMAX Enhanced Audio.

לחברת LG יש גם ליין של מקרני קול התומכים ב-DTS:X המיועדים לעבודה מושלמת עם טלוויזיות LG, כדי לשפר עוד יותר את הסטרימינג ותוכן Blu-Ray Ultra-HD לחוויית קולנוע ביתית סוחפת.

“טכנולוגיית השמע DTS מאפשרת רמה חדשה של חווית אודיו, ומביא את הסאונד האיכותי שצרכני הקולנוע מצפים להם בית קולנוע”, אמר Jea Yoo, נשיא קוריאה ב-Xperi. “אנחנו נרגשים להטמיעה את חווית ההאזנה למשתמשי טלוויזיות LG.”

Dolby Atmos VS DTS:X

המקום שבו DTS:X שונה מ-Dolby Atmos טמון בתצורת הרמקולים הנדרשת,
בעוד ש-Dolby Atmos דורש ממכם להוסיף ערוצי תקורה נוספים להגדרת 5.1 או 7.1 שלכם,
DTS:X עובד עם הגדרות רמקולים היקפיים סטנדרטיים – בדיוק כמו זה שאולי כבר יש לכם בבית.
DTS:X יכול לתמוך בעד 32 מיקומי רמקולים ועד מערכת 11.2 ערוצים.

טכנולוגיית השמע DTS גם מאפשר למשתמשים להתאים את עוצמת הקול של הקולות בפסקול בלבד, מה שהופך את הדיאלוג שפעם היה קשה לשמיעה להרבה יותר קל להבנה.

Xperi

חברת טכנולוגיה אודיו-ויזואלית מחדשת חוויות בידור ומעצימה מכשירים חכמים באמצעות המותגים שלה (DTS, HD Radio, IMAX Enhanced, Invensas, TiVo).

DTS

מאז 1993, DTS מביא פתרונות האודיו מהטובים ביותר לעולם, באמצעות פתרונות שמע פורצי דרך למערכות קולנוע ביתי, טלוויזיות חכמות, בתי קולנוע ועוד. חווית בידור איכותית, סוחפת ואינטראקטיבית למאזינים.

DTS Virtual:X

בדומה ל-Dolby Atmos Height Virtualization הטכנולוגיה DTS Virtual:X היא דרך לקבל צליל היקפי תלת מימדי ללא רמקולים נוספים, וזה משהו שייתכן שראיתם בדף המפרט של רסיבר או סאונד-בר.

DTS:X Pro

הוכרז בתחילת 2020, DTS:X Pro מרחיב את מספר ערוצי ההשמעה הפוטנציאליים של DTS:X מ-11.1 ועד ל-30.2 ערוצים מסיביים, כולל גובה עליון, היקפי עליון וגובה מרכז קדמי.

האם DTS:X תואם לאחור?

כן, DTS:X תואם לאחור, כך שהוא יעבוד עם תצורת 5.1 או 7.1. אין צורך לצאת ולרכוש חבילת רמקולים סראונד חדשה, או אפילו נגן Blu-ray חדש.

מידע נוסף

תוכלו למצוא מידע נוסף על הטכנולוגיה באתר הבית שלהם dts.com.

תמיכה אחורה:

לא צויין בהודעה לעיתואם תהיה תמיכה בדגמים קודמים.

דילוג לתוכן