טלוויזיית M3 בגודל 97 אינץ’ של LG יכולה לשדר באופן אלחוטי וידאו עד 4K 120Hz

שמור במועדפים

חברת LG הציגה כעת בתערוכת CES בלאס וגאס את ה-LG Signature OLED M 97 אינץ’ (דגם M3), מסך הטלוויזיה הראשון בעולם בעל טכנולוגיית Zero Connect, פתרון אלחוטי המסוגל לשדר וידאו ושמע בזמן אמת עד 4K 120hz. הישג מדהים!

בניגוד לטלוויזיות רגילות, שבהן כל כניסות החיבורים ממוקמות מאחור או בצדדים, ה-M3 מגיעה עם תיבת Zero Connect נפרדת ששולחת אותות וידאו ושמע באופן אלחוטי למסך.

פתרון אלחוטי המסוגל לשדר וידאו ואודיו בזמן אמת עד 4K 120Hz מה שמאפשר גמישות רבה יותר להתקנה ולחיבורים של הטלוויזיה.


הישג מדהים של טכנולוגיה ועיצוב

ה-M3 זוכה בפרס החדשנות של CES 2023 בשתי קטגוריות: Video Display ו- Embedded Technologies.

שלא כמו טלוויזיות קונבנציונליות, שבהן כל יציאות הקלט לחיבור התקנים חיצוניים ממוקמות בחלק האחורי או בצדדים, ה-M3 מגיע עם תיבת Zero Connect נפרדת ששולחת אותות וידאו ואודיו באופן אלחוטי למסך הקולנועי של LG, בגודל 97 אינץ’.

מכיוון שניתן למקם אותה הרחק מהטלוויזיה, קופסת Zero Connect עוזרת ליצור סביבת צפייה נקייה יותר ונטולת הסחות דעת ומעניקה למשתמשים חופש גדול יותר לסדר את החלל שלהם.

הקופסה מגיעה עם יציאות מרובות לחיבור התקני HDMI נפוצים, כגון ממיר כבלים/לוויין וקונסולות משחקים ויכולה גם להתחבר באופן אלחוטי עם סאונד-ברים תואמים לשמע עשיר וחזק יותר ונוחות נוספת ללא כבלים.

יחד עם מתן חופש רב יותר למשתמשים בעת איסוף החלל שלהם, ה-M3 ותיבת Zero Connect שלו מאפשרים למשתמשים להתקין בקלות את טלוויזיית LG OLED החדשה ללא כבלים סבוכים. יתרה מכך, ללא כל חוטים שיפריעו למשתמשים ליהנות מחוויות הצפייה שלהם, המינימליזם המלוטש של עיצוב ה-One Wall של הטלוויזיה בגודל 97 אינץ’ הופך להיות אפילו יותר עוצר נשימה למראה.

הפתרון האלחוטי של LG ממנף טכנולוגיות מתקדמות כדי לספק שידור וידאו ואודיו אמין למסך ה-OLED המואר בעצמו של ה-M3, ומאפשר למשתמשים ליהנות מתוכן בתדר 4K 120Hz ומסאונד ברור וחד ללא הפרעות או ירידה באיכות.

כדי להבטיח העברה חלקה של נתונים מהקופסה לטלוויזיה, החברה פיתחה אלגוריתם המזהה באופן מיידי את נתיב השידור האופטימלי. האלגוריתם גם עוזר למזער שגיאות או שיבושים בשידור מכיוון שהוא יכול לזהות שינויים בסביבה המיידית – כגון אנשים או חיות מחמד המסתובבות בחדר – ולהחליף נתיבים בהתאם.

בנוסף, לעוצמת האות המקסימלית, ניתן לסובב ו/או להטות את האנטנה של התיבה בקלות כדי ליישר קו עם מיקום הטלוויזיה. לשימושיות מרבית, תיבת Zero Connect מופעלת בזיהוי קולי, כלומר משתמשים יכולים להפעיל ולנהל את ה-M3 והמכשירים המחוברים באמצעות פקודות פשוטות ומדוברות.

למרות הגודל המרשים של המסך שלו, ה-M3 משתלב ללא מאמץ עם עיצוב הפנים של האדם באדיבות עיצוב הקיר האחד המאופק שלו. ה-M3 והתושבת המשולבת שלו יושבים צמוד לקיר ללא פער גלוי, ומציגים אסתטיקה אופנתית של גלריית אמנות המגבירה את איכות התמונה המוארת העצמית המצטיינת של הטלוויזיה.

דילוג לתוכן