מערך תאורה אחורית ו-Mini LED מידע כללי

שמור במועדפים

מערך תאורה אחורית חשוב בטלוויזיות על מנת לאפשר לתת לצופה שחור מדוייק יותר.

ב-LG מאמינים בטלוויזיה לכמעט כל תקציב, לכן יש ללקוח יש אפשרויות רבות.
כמובן שככל שתשקיעו בדגם מתקדם יותר כך תקבלו טכנולוגיה מתקדמת יותר ואחת מהם זו תאורה אחורית מלאה.

💡 מדריך פתרון בעיות עם מערך תאורה אחורי

תאורה Edge LED

בדגמי כניסה שהם בסיסים ונועדו לתמונה טובה לתקציב נמוך, יש מערכת תאורה Edge LED תאורה בקצה התחתון או העליון של המסך, והיא זורקת את האור על האובייקטים בתמונה.

חיסרון: כל הזמן התאורה עובדת ולכן שתראו סצנה חשוכה היא למעשה תהיה אפורה.

עמעום מקומי Edge LED

בדגמי הביניים נוכל למצוא, שליטה מקומית על ההארה Local Dimming עמעום מקומי שלמעשה התאורה מתחלקת ל-3 איזורים או יותר ואז רק האיזור עם האובייקט על המסך יואר. ניתן גם להגדיר את הרמה של מנגנון עמעום מקומי דרך תפריט הגדרות בטלוויזיה.

חיסרון: עדיין בסצנה חשוכה תראו עמוד אור באיזור המואר, למי שזה מפריע יכול לבטל לגמרי את המגנון עמעום מקומי.

💡 במסכי LG יש מנגנון עמעום מקומי הניתן לשליטה דרך תפריט הגדרות התמונה: אפשרויות תמונה -> עמעום מקומי של LED.

מערך עמעום מקומי אחורי מלא Full Array

טכנולוגיה מתקדם יותר שמאפשרת ניהול נכון יותר לתאורה האחורית Full Array Local Dimming – התאורה האחורית במסך נמצאת לכל אורך ורוחב בגב המסך והאור מופעל באזור שצריך בלבד ובכך יש דיוק רב יותר לאור במסך על האובייקטים המוצגים עליו.חיסרון: אומנם פה כבר יש שיפור גדול ויש שחור יפה גם בסצנה חשוכה אבל בגלל שזה מוגבל לכמה עשרות לדים בלבד עדיין תהיה לכם הילה מסביב לאובייקטים וגם בסצנה חשוכה היא עדיין תראה קצת אפורה.

מערך תאורה אחורי מלא Mini LED

Mini LED הוא שילוב של הכל ביחד (Full Array) רק שפה תקבלו מערך עם יותר נקודות אור המפוזרות מאחורה ובכך ניתן לקבל דיוק של האור ותאורה חזקה מאוד.

טכנולוגיית Quantum Dot NanoCell מספקת תמונה מרהיבה יותר באמצעות עוצמה משולבת של NanoCell Plus ו- Quantum Dot. בשילוב עם מערכת תאורה אחורת Mini LED ותקבלו את הטכנולוגיה הכי קרובה לאיכות ה-OLED אשר נותנת דיוק מדהים בשחורים.

במערך האחורי של התאורה במסכי QNED MiniLED אפשר למצוא עשרות אלפי נורות LED – לדוגמה התאורה האחורית של דגם 8K בגודל 86 אינץ’ מצוידת בכ-30,000 נורות LED זעירות שנפרסו באופן שיוצר 2,500 אזורים כהים המספקים ניגודיות חדה יותר בשיעור של פי 10 לעומת מסכי LCD רגילים. צבע שחור עמוק יותר ומספר גדול יותר של נקודות באזורים כהים יוצרים תחושת עומק משמעותית יותר שהופכת את התמונות לאמיתיות יותר.

  1. מסכי ה-QNED של LG מביאים גם רמת בהירות חדשה (בין 1000 עד 3000 nits תלוי בדגם) לכל תוכן באמצעות טכנולוגיית התצוגה המתקדמת של מסכי MINILED בעלי תאורה אחורית משופרת.

טכנולוגיית Quantum Dot NanoCell מספקת תמונה מרהיבה יותר באמצעות עוצמה משולבת של NanoCell Plus ו- Quantum Dot.

שילוב הטכנולוגיות הייחודי משפר את הפקת הצבעים המניבה צבעים עשירים ומדויקים יותר היוצרים חוויית צפייה חושית עמוקה.

הטכנולוגיה מספקת לטלוויזיות עושר צבעים ודיוק צבעים ברמה של 100 אחוזים. נוסף לכך, מסכי LG QNED Mini LED TV מבטלים את עיוות הצבעים במגוון רחב של זוויות צפייה ומבטיחים שכל אחד מהצופים והצופות בחדר ייהנה מתמונת LCD האיכותית ביותר.

💡 מידע נוסף על טכנולוגיה QNED תוכלו לקרוא במדריך הזה.

דילוג לתוכן