חברת LG משיקה בעולם את טלוויזיית LED 8K LED בעלת תצוגה ישירה של 325 אינץ

שמור במועדפים

חברת LG משיקה בעולם את טלוויזיות Direct View LED בעלת תצוגה ישירה של 325 אינץ’.

Direct View LED (DVLED) Extreme Home Cinema models

טלוויזיות DVLED מריצות את מערכת ההפעלה webOS וימכרו בדגמי 16:9 עד גודל של 325 אינץ’ וגם דגמי אולטרה סטרץ’ 32:9 עד גדול של 196 אינץ’, עם תמונה עוצרת נשימה! הטלוויזיות מתאימות לצפייה במספר מקורות וידיאו בבת אחת והן מגיעות בדגמי 2K עד 8K.


צפייה בכמה מקורות שידור ביחד

ההתקנה תכלול מהנדס בשטח של LG וביקור פעמיים בשנה של LG בשלוש השנים הראשונות לבדיקת תקינות התצוגה. יש גם מנוי Connected Care המאפשר מעקב מרחוק אחר הטלוויזיה החדשה שלך.

“זו באמת מכונית על של טכנולוגיות לקולנוע ביתי, מציעים לכם איכות וביצועים שנבנו בעבודת יד באיכות שפונה לאנשים בעלי אורח חיים יוקרתי שרוצים משהו שהוא לא רק סוחף, אלא גם אקסקלוסיבי מאוד”, אמר דן סמית, סמנכ”ל LG Electronics USA למסכי DVLED.

LG DVLED – טכנולוגיית גובהה של מסכי קולנוע ביתי הכוללת תצוגות LED אמיתית, יכולה להחזיק מעמד 100,000 שעות לפני שהגיעה למחצית החיים, כלומר היא יכולה לספק ויזואליות מדהימה במשך למעלה מ-10 שנים.

חשוב לציין שזו אינה טלוויזיית LCD עם תאורה אחורית שאנחנו מכירים אלא תאורת LED אמיתית שבהן כל פיקסל מורכב מדיודות פולטות אור (0.93 מ”מ פיקסל) כמו במסכי ה-OLED.

והמחיר? החל מ-70,000 דולר עד ל-1.7 מילון דולר, תלוי בגודל וברזולוציה של המסך.

הטכנולוגיה DVLED לא אמורה להחליף את מסכי ה-OLED בזמן הקרוב, למעשה יש ל-LG אתגרים רבים להתגבר עליהם מלבד העליות, לדוגמה, דגם ה-108 אינץ’ 2K צורך עד 1800W, ובגודל 325 אינץ’ 8K המסך צורך 16500W שזה יוצר חום משמעותי וצריכת חשמל גובהה, וכמובן גם משקל המסכים כבד ביותר (עד 1000 ק”ג).

דילוג לתוכן