בר גיימינג בסינמה סיטי בראשון לציון

שמור במועדפים

בר גיימינג חדש נפתח בסינמה סיטי בראשון לציון – בואו ליהנות מערב של גיימינג על המסכים הטובים בעולם

הסניף השני של Level Up נפתח בסינמה סיטי ראשון לציון בשיתוף חברת LG וכולל עשרות עמדות משחק, קוקטיילים ואוכל טוב.

מתחם הסינמה סיטי מתחדש – הסניף השני של ה-Level Up נפתח החודש בקומה הראשונה.

הבר החדש, שנפתח בשיתוף חברת LG וקבוצת ח.י, היבואנית הרשמית של מוצרי הבידור הביתי של החברה, פתוח לקהל הרחב ולכל מי שאוהב לשחק, ומציע חווית בילוי ייחודית – עשרות עמדות הכוללות קונסולות, מחשבים, והרבה מאוד מסכים המספקים חוויה אופטימלית לכל מי שמחפשת או מחפש ערב של גיימינג עם חברים.

בבר, שגודלו כ-250 מ”ר, יש 14 עמדות קונסולה ועוד 10 עמדות מחשב בהן ניתן לשחק לבד או יחד עם עמדות נוספות. כל מסכי הטלוויזיה והמסכי המחשב הם של חברת LG, כולל מסכי OLED בעלי התכונות האופטימליות עבור הגיימר החובב או הגיימרית המקצוענית, כגון 120Hz, זמן תגובה של 1ms, וכמובן טכנולוגיית ה-OLED עצמה המאפשרת לכל פיקסל במסך להיות מואר באופן עצמאי, וכך ניתן לראות את הצבעים החדים והתמונה הברורה ביותר. בנוסף, תמצאו במקום בירות מהחבית, מגוון רחב של אוכל המתאים לבילוי ערב חברי, וקוקטיילים רבים בהשראת משחקים, סדרות וסרטים.


בסניף בראשון לציון יש כניסה מתחת לגיל 18, אך כמובן אסורה מכירת אלכוהול.

גיא בן יהודה, סמנכ”ל השיווק של LG בישראל: “אנחנו גאים לבשר על שיתוף הפעולה המיוחד הזה עם Level Up על מנת להעצים את החוויה של המבקרים וליהנות מכל העולמות יחד – חווית גיימינג על המסכים הטובים ביותר, אוכל ושתייה באווירת בר. אנחנו שמים דגש רב על חווית הגיימינג הטובה בעולם בקרב לקוחותינו, ושיתוף הפעולה החדש שהושק היום מאפשר ליהנות מהחוויה הזו גם בחוץ ולא רק בבית”.

גיא דה פיצ’וטו, מנכ”ל ח.י אלקטרוניקה: “המסכים של LG, ובמיוחד מסכי ה-OLED, מאפשרים לגיימרים מתחילים ומקצוענים כאחד ליהנות מחוויית משחק ברמה הגבוהה ביותר וזאת בעזרת כל הפיצ’רים הדרושים לגיימרים, כגון: זמן תגובה של 1ms, זמן השהייה נמוך במיוחד, HDMI 2.1, 120Hz וסרגל ממטב משחק בו ניתן לשלוט על כל תכונות המשחק במקום אחד באופן קל ונוח. אין ספק שהמסכים של LG מעניקים את חוויית הגיימינג האולטימטיבית”.

מרקו ללוש, מנכ”ל Level Up: “שלוש שנים לאחר הצלחת פרויקט הסניף הראשון שלנו בתל אביב, שמחים להשיק את הסניף החדש שלנו במתחם סינמה סיטי בראשון לציון. אנחנו גאים בשיתוף הפעולה שלנו עם LG ובטוחים שיחד נוכל לספק לכל המבקרים בבר חווית גיימינג בלתי נשכחת”.

דילוג לתוכן