מסך LG OLED Flex עם האפשרות להפוך לקעור או לשטוח בלחיצת כפתור | סקירת וידיאו

שמור במועדפים


חברת LG וקבוצת ח.י משיקות בישראל את ה-LG OLED Flex
מסך ה-
OLED הראשון בעולם שניתן להפוך לקעור או לשטוח בלחיצת כפתור.

המסך החדש זמין לרכישה אצל המשווקים המורשים באמצעות קבוצת ח.י, היבואנית הרשמית.


מסך ה-OLED Flex LG מאפשר לצרכנים לשנות את זווית המסך באופן עצמאי על פני 20 רמות שונות.

חברת LG וקבוצת ח.י, היבואנית הרשמית של מוצרי הבידור האלקטרוני של החברה,
משיקות בישראל את ה-LG OLED Flex (דגם LX3),
מסך ה-OLED הראשון בעולם שניתן להפוך לקעור ולהפוך לשטוח בלחיצת כפתור.

המסך החדש, שהוצג לראשונה בתערוכת IFA האחרונה,
מאפשר לעבור מתצוגה שטוחה לחלוטין לתצוגת מסך קעור תוך כדי בחירה של רמת קעירות הקשת מתוך עשרים רמות שונות, וככה לאפשר לגיימרים ליהנות מהמצב האופטימאלי עבורם לפי המשחק הנבחר.

ה-Flex החדש מאפשר לכל אחת ואחד ליהנות מחווית הגיימינג והתוכן בטלוויזיה לפי הצרכים שלו.
בין אם במצב שטוח או קעור, LX3 מספק את אותה איכות תמונה וביצועים,
מספק ניגודיות אינסופית, שחורים עמוקים, צבעים מדויקים ביותר, ומבטיח זמן תגובה מהיר של 0.1 אלפיות שניות והשהיית קלט נמוכה.

ה-Flex אינו דומה לשום דבר אחר בשוק – המשתמש יכול להתאים מראש את רמת קעירות המסך של ה-LX3 לאחד משני מצבים באמצעות כפתור ייעודי בשלט הרחוק, או לשנות ידנית את מידת הקעירות במרווחים של חמישה אחוזים על פני 20 רמות שונות. בנוסף, ניתן להטות את המסך קדימה או אחורה, בשיעורים של 5 או 10 מעלות בהתאמה. המעמד מתכוונן לגובה, ומאפשר תנועה למעלה או למטה של 140 מילימטרים, לישיבה זקופה או הישענות לאחור.

תכונות ופונקציות ייחודיות מעניקות שליטה רבה יותר על חווית המשחק.
ניתן להתאים את גודל התמונה על המסך בהתאם להעדפות האישיות או לז’אנר המשחק. ניתן לשנות בקלות את גודל התמונה מתפריט לוח המחוונים למשחקים – ולבחור גם את אופן מיקום מרכז התמונה הקטנה יותר על המסך.

אפליקציית המשחק החדשה, הבלעדית ל-LX3, תומכת בשומרי מסך מותאמים אישית, מציעה קיצורי דרך לאפליקציות פופולריות, כמו Twitch ו-YouTube, ומספקת רשימה של התקנים חיצוניים מחוברים, כולם על אותו מסך.

כלי אופטימיזציית המשחקים של LG מוסיף הגדרות סאונד מותאמות אישית לז’אנרים של משחק ספציפיים. דף הגדרות הסאונד הייעודי של המשחק כולל אקולייזר, מתגים ל-AI Game Sound ו-Dolby Atmos, ומציע גישה להגדרות שמע מתקדמות, המאפשרות למשתמשים להתאים את חווית המשחק בדיוק כפי שהם רוצים.

גיימרים יאהבו גם את מצב Multi View של LX3, המאפשר לצפות בתוכן משני מקורות שונים בו זמנית ולבחור תוכן אודיו אותו הם מעוניינים לשמוע. כך, ניתן לשחק במחשב או בקונסולה תוך כדי צפייה בו זמנית בסרטוני YouTube המוזרמים מהסמארטפון.

לנוחות מירבית, פונקציית Switching Hub מאפשרת להשתמש במיקרופון המובנה של LG OLED Flex ובכל מכשיר המחובר דרך יציאות ה-USB שלו כגון אוזניות, מקלדת או עכבר של מחשב המחובר באמצעות כבל HDMI.

לחיצה על כפתור החלפת המקור בצד המעמד של ה-LX3, מאפשרת להחליף חיבורים בין מכשירים והתקנים שונים, ללא צורך בניתוק פיזי וחיבור מחדש. המיקרופון המובנה במסך מספק ביטול הד אפקטיבי עבור צ’אט קולי צלול תוך כדי משחק.

ה-LX3 מספק גם סאונד מעולה עם שני רמקולים קדמיים בני 40W, המסייעים לשפר עוד יותר את חווית המשחק והצפייה בתוכן. תמיכה מובנית ב-Dolby Atmos, מוסיפה בהירות, עומק וחיות רבה יותר לשמע בכותרים תואמים.

גיא בן יהודה, סמנכ”ל שיווק LG בישראל:
LG ממשיכה להוביל את שוק מסכי ה-OLED העולמי, עם טכנולוגיות הצפייה והגיימינג המתקדמות ביותר בעולם.
ה-OLED Flex החדש והחדשני מצטרף למגוון התכונות הרחב שאנו מעניקים לגיימרים במסכי ה-OLED של LG במטרה לספק את חווית המשחק המרהיבה ועוצמתית ביותר שניתן להשיג.
בזכות היכולת של המסך לעבור ממצב קעור למצב שטוח, ניתן להחליף את סוג וסגנון המשחק לפי מה הצרכים וליהנות מחוויה מותאמת. כבר 10 שנים ש-LG מובילה את שוק ה-OLED העולמי, וה-Flex החדש מצטרף למגוון הרחב ביותר של מסכי ה-OLED השונים שאנחנו מציעים המאפשרים לכל אחד ואחת ליהנות ממסך LG OLED המתאים בדיוק לצרכים שלהם.

שלומי ברוך, סמנכ”ל מותג LG, קבוצת ח.י:
שוק ה-OLED בישראל בעלייה מתמדת, LG, הראשונה שחוגגת השנה 10 שנות OLED,
ממשיכה להוביל אותו עם המגוון הרחב ביותר ועם המסכים האיכותיים ביותר. ה-OLED Flex מספק חותמת על החדשנות של LG ועל הרצון שלה להמשיך ולפתח מוצרים מיוחדים עבור צרכניה.

אנחנו בקבוצת ח.י מעניקים בין 3 שנות אחריות ל-5 שנות אחריות (על הפאנל בדגמים ספיציפיים) לכל מי שרוכש מסך OLED, והיחידים בארץ שמספקים גם התקנה במעמד ההובלה ללא צורך בתיאום כפול.

מחיר מומלץ לצרכן עבור המסך “LG OLED Flex LX3 42 כ-9,990 ₪

דילוג לתוכן