דף 1 מתוך 1
תקיעות בממשק חכם
נשלח: 01 יולי 2025, 22:22
על ידי ארז שור
רכשתי מסך 65" חדש ואני שם לב לאחרונה כל פעם שיש לו עדכון גרסה, הטלוויזיה מתחילה לקרטע, כאילו האינטרנט עמוס או קורה משהו מאחורי הקלעים, במיוחד כשהוא מסיים, אני מכבה ומדליק את המסך בסיום ואז העסק חוזר לעבוד עד העדכון הבא
מדוע זה ככה? יש לי אינטרנט סיבים 1gbps
תקיעות בממשק חכם
נשלח: 01 יולי 2025, 22:35
על ידי Ronen
לא ציינת את הדגם, אבל זה קורה בדרך כלל בדגמים ישנים או בדגמים לתקציב נמוך המגיעים עם מעבד חלש. כמו כן, זה יכול להגיע גם מהראוטר עצמו, ולא, אין קשר לכמה מהירות הקו אינטרנט שלך.
במקרים כאלה אני מציע לך לבצע מספר פעולות על מנת להקל על המערכת/ממשק:
1. למחוק אפליקציות שאינם בשימוש.
מדריך חנות האפליקציות.
2. להסיר את פרסומות והצעות מהממשק (צעד חשוב מאוד!).
לחץ כאן למדריך בנושא.
3. שימוש בגישה מהירה לאפליקציה בטלוויזיה עם מספרי השלט הרחוק.
לחץ כאן למדריך בנושא.
4. ולבסוף, כדי לשלול בעיית יציבות חיבור רשת ובעיית זיכרון Cache בטלוויזיה, תבצע כיבוי לראוטר וכבוי לטלוויזיה והוצאתם מהחשמל (פיזי מהשקע) למשך 2 דקות, ואז תחבר את הראוטר בחזרה, תבדוק שיש אינטרנט (לדוגמה דרך הטלפון) ואז תחבר את הטלוויזיה לחשמל ותבדוק את המצב עכשיו.
הערה נוספת: תדע שלסטרימינג יציב ומהיר מומלץ להשתמש בחיבור קווי (כבל רשת מהראוטר לטלוויזיה).
מומלץ לבצע
בדיקת מהירות אינטרנט דרך הטלוויזיה.
למידע נוסף יש לך את
מדריך פתרון הבעיות באתר.