ניתוקים באפליקציית סלקום

פורום התמיכה והעדכונים לאפליקציה של סלקום טי וי לטלוויזיות LG
כללי הפורום
  • פורום התמיכה, שאלות, דיווח על תקלות והעדכונים לאפליקציה של סלקום טי וי לטלוויזיות LG.
  • יש להסכים לחוקי הפורום הבסיסים.
  • יש לכתוב את הנושא והתוכן של התקלה/הבעיה באופן ברור ומובן.
  • יש לציין את דגם המסך, אפשר גם לצרף תמונה להמחשת הבעיה.
  • לפני פרסום הודעה חדשה יש לחפש בפורום ולבדוק שהיא לא כבר קיימת.
נעול
mopro30
משתמש חדש
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: 16 יוני 2021, 18:23

ניתוקים באפליקציית סלקום

שליחה על ידי mopro30 » 17 יוני 2021, 14:17

הצפייה באמצעות אפליקציית סלקום רצופה בניתוקים. התמונה קופאת, מופיע הפס הסגול של הזמן (צילום מצורף) עם אייקון של חיפוש ואח"כ מסך שחור עם אייקון חיפוש (צילום נוסף) ואח"כ השידור חוזר. הטלוויזיה לא נמצאת בכתובת של המנוי.
מחיקה והתקנה מחדש של האפליקציה לא עזרה. איכות ה Wifi טובה מאוד.
בשירות של LG אמרו שידוע שיש בעיה עם האפליקציה של סלקום אבל משום מה הם לא מסדרים זאת.
מתוך ייאוש בדקנו עם סלקום באם נתן לרכוש ממיר נוסף לכתובת שאינה של המנוי. התשובה הייתה חיובית (אבל ללא התקנה של טכנאי או שירות מאוחר יותר). לשאלה אם יפתור את הבעיה, התשובה הייתה שיעזור. לאחר התייעצות הנציגה עם בכיר ממנה, המליצה לרכוש ... סטרימר של שיואמי המכיל את האפליקציה של סלקום. מה דעתכם ?
אין לך את ההרשאות המתאימות על מנת לצפות בקבצים המצורפים להודעה זאת.

סמל אישי של משתמש
Ronen
מנהל
מנהל
הודעות: 473
הצטרף: 28 ינואר 2019, 20:23
יצירת קשר:

Re: ניתוקים באפליקציית סלקום

שליחה על ידי Ronen » 17 יוני 2021, 14:53

כן זה ידוע לצערי, המידע עבר לפיתוח של סלקום וזה בטיפול..
מה מספר המנוי שלך שיוכלו לטפל בזה?

mopro30
משתמש חדש
משתמש חדש
הודעות: 2
הצטרף: 16 יוני 2021, 18:23

Re: ניתוקים באפליקציית סלקום

שליחה על ידי mopro30 » 17 יוני 2021, 21:35

שלום רונן,
שם הלקוח: דנה פרוביזור
מספר הלקוח בסלקום: 52603292

מאחר ואני סקפטי לגבי הטיפול של סלקום, האם לדעתך ממיר של סלקום או הסטרימר של שיואמי יפתרו את הבעיה ?
בתודה מראש,
מו פרוביזור

סמל אישי של משתמש
Ronen
מנהל
מנהל
הודעות: 473
הצטרף: 28 ינואר 2019, 20:23
יצירת קשר:

Re: ניתוקים באפליקציית סלקום

שליחה על ידי Ronen » 17 יוני 2021, 21:49

לא יודע, אני עם האפליקציה בטלוויזיה...

סמל אישי של משתמש
Ronen
מנהל
מנהל
הודעות: 473
הצטרף: 28 ינואר 2019, 20:23
יצירת קשר:

Re: ניתוקים באפליקציית סלקום

שליחה על ידי Ronen » 20 יוני 2021, 18:30

כנראה בעיה בחשבון שלך, אתה מפעיל אותו בכמה בתים שונים וזו עברה. בבקשה תתקשר לסלקום לשירות לטפל בבעיה.

gabi88mov
משתמש חדש
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: 30 יולי 2021, 13:11

Re: ניתוקים באפליקציית סלקום

שליחה על ידי gabi88mov » 03 אוגוסט 2021, 00:01

היי רונן ראיתי את תגובתך, בדקתי מול נציגים של סלקום האם ניתן להעביר יוזר צפייה לבית אחר לאח/אחות והם בפירוש אמרו שכן ואין עם זה בעיה.
מאיפה המידע שזוהי עברה להעביר בתור בעל המנוי את היוזר למי שאבחר?

סמל אישי של משתמש
Ronen
מנהל
מנהל
הודעות: 473
הצטרף: 28 ינואר 2019, 20:23
יצירת קשר:

Re: ניתוקים באפליקציית סלקום

שליחה על ידי Ronen » 03 אוגוסט 2021, 00:06

את המידע קבלתי מסלקום (מהצוות הפנימי) והסבירו לי שבכל פעם שתנסה לתת את המשתמש שלך למישהו אחר, יש סיכוי שתחסם. קח את זה איך שאתה רוצה מכאן.

gabi88mov
משתמש חדש
משתמש חדש
הודעות: 3
הצטרף: 30 יולי 2021, 13:11

Re: ניתוקים באפליקציית סלקום

שליחה על ידי gabi88mov » 03 אוגוסט 2021, 15:10

"קח את זה איך שאתה רוצה מכאן"? בואנה אחי אני לא נגדך אל תכעס עליי... מנסה לחדד פה נקודה די חשובה, גם לידע אישי בשבילי וגם לשמשתמשים אחרים שיקראו יראו את זה.
כפי שיש אפשרות לחבר יוזר על טלפון נייד, יש אפשרות לחבר יוזר בטלויזיה של מי שאני ארצה - עכשיו השאלה האם זה מותר?! משיחה שלי עם נציג נאמר לי בפירוש!!(בדקתי 3 פעמים) שמותר להעביר יוזרים מה-5 שאני מקבל באת התחברות ,למי שארצה!.(לא את הממיר) במקרה יצא לי לקרוא את התגובה שלך , וחשוב לחדד את הנושא הזה.
אולי יש לך דרך לבדוק את זה שוב מול נציגים של סלקום(אמרת יש לך קשר לצוות הפינימי), ובמידה וזה אכן אסור מדוע הם אומרים ללקוחות בטלפון שמותר?

סמל אישי של משתמש
Ronen
מנהל
מנהל
הודעות: 473
הצטרף: 28 ינואר 2019, 20:23
יצירת קשר:

Re: ניתוקים באפליקציית סלקום

שליחה על ידי Ronen » 10 אוגוסט 2021, 13:06

נבדק שוב מול הגורמים הרלוונטיים בסלקום, אתה מטעה ומי שאמר לך את זה גם מטעה!

למען המשתמשים האחרים שיקראו את זה אני אכתוב הכי ברור:

אסור לתת את המשתמש של סלקום טי וי לאף אחד חוץ מבעל המנוי!

מתוך החוזה של סלקום טי וי:
cellcom-tv-l-1.jpg
* ניתן לקרוא את כל החוזה מכאן.
אין לך את ההרשאות המתאימות על מנת לצפות בקבצים המצורפים להודעה זאת.

נעול