דוח תקלות ובקשות לאפליקציות הוט ונקסט טי וי

עודכן לאחרונה: 31/05/2020

לאור בקשות חדשות ובאגים שדווחו אצל משתמשים בקבוצת הפייסבוק שלנו, נפתח עמוד זה הכולל דיווח על באגים ובקשות מהמשתמשים לצוות הוט לשיפור האפליקציות הוט ונקסט טי וי.

איך מוספים תקלה/בעיה/באג או בקשה חדשה?
ניתן להוסיף בקשות או לדווח על תקלה בתגובות בסוף או דרך קבוצת דיון בפייסבוק.

הערה:
צפייה בטבלה דרך הטלפון הסלולרי מומלצת במצב מסך לרוחב.

 

באג / תקלה מצב תקלה / תגובת הוט הערות
מעבר לקצב העברת נתונים גבוה (Bitrate) לתמונה חדה יותר וללא פיקסלים שבורים. בבדיקה לשיפור
בדגמי 2020 התמונה בשידור וידיאו חתוכה בצד השמאלי של המסך.
תוקן
בר מידע (התחתון) לפעמים לא נעלם לאחר כמה שניות ונתקע על המסך.
לוגו/תמונה מוזערת מהבהבת בערוץ שאינו קיים [דוגמא]

תיקון לבעיה במעבר בין הפריטים – לא ניתן לחזור לפריט מהמסך הקודם [דוגמא]

אחרי השהיית התמונה Pause (בערוץ חי) ניתן להמשיך לנגן אבל אין אפשרות לחזור לשידור החי.
שיפור טעינת הערוצים ומעבר בין הקטגוריות באפליקציה. יחיסית איטי.
לאחר הרצה מהירה בנגן קדימה או אחורה כפתור האמצעי יעצור את הפעולה אבל לא ימשיך לנגן (Play) באופן אוטומטי, צריך ללחוץ פעמיים.

 

בקשה מצב בקשה / תגובת הוט הערות
לא ניתן לבחור ערוץ עם מקשי המספרים בשלט הרחוק כשנמצאים בתפריט הראשי.
בהשהיית תמונה (Pause) אין אפשרות לזוז קדימה ואחורה בזמן או לחזור לשידור חי.
אין אפשרות להעביר ערוצים עם מקשי הערוצים בשלט הרחוק.
להוסיף את השירותים:

“השבוע שהיה 24/7”
“התחל מחדש StartOver”

הערוץ האחרון שנצפה יופעל אוטומטי כאשר האפליקציה נפתחת.
ניווט בערוצים – אם אפשר להשאיר את החצים שיעברו בין הערוצים בלבד ולא יחזרו לתפריט ראשי בלחיצה על החץ הימני. חזרה לתפריט הראשי יהיה על ידי מקש BACK.
אפשרות להרצה מהירה קדימה עם תמונה.
הוספת תמיכה לעכבר אוויר בשלט הרחוק.
להמשיך לפרק הבא אוטומטי.
כשחוזרים לתוכן שנצפה (VOD או הקלטה) שהאפליקציה תשאל את הצופה, האם להמשיך מהנקודה האחרונה או להתחיל מההתחלה.

כתיבת תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.

דילוג לתוכן